Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% op reuze breiwolbol van € 19,95, uit 1 bol haal je een trui/stola. Witte zijde roosjes 1,5 cm 12 stuks voor € 1,10. Organza vlinders € 0,45 per stuk in lila, rose geel en wit. 3D vellen 5=4 betalen

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Borduurmallen voor stansapparaten - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: vlindertje  Bericht voor opstellen voor vlindertje  22-2-2012 18:39:37
Afbeelding van vlindertjeHallo allemaal,

Wie weet van welk merk er borduurmallen zijn die je door de diverse apparaten kunt draaien zodat het in een keer geprikt is?
Ooit heb ik er wel eens gezien maar niet onthouden wat de fabriekant was.
Ik hoop dat iemand kan helpen.

Groetjes, José
Geschreven door: reina  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor reina  22-2-2012 18:43:42
Afbeelding van reinadat zijn Crissie mallen
groetjes Reina
Geschreven door: RiavL  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor RiavL  22-2-2012 20:02:07
Afbeelding van RiavLHoi Jose,weet niet of chrissie ook zulke mallen heeft.
maar ik heb er 5 kunnen door xl dd en die zijn van avec
groetjes Ria
Geschreven door: Lindos  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lindos  22-2-2012 20:32:39
Afbeelding van LindosEven een vraagje, moet je dan niet meer prikken ...

Groetjes, Odette.
Geschreven door: creaerinn  Bericht voor opstellen voor creaerinn  22-2-2012 20:36:43
Afbeelding van creaerinnHeb er ook 1 en je hoeft echt niet te prikken

gr Elly Een Roosje
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  22-2-2012 21:30:30
Afbeelding van merlijn1Super lijkt mij dat nog nooit van gehoord,geloof dat ik beter bij de les moet blijven hahahah Een Roosje Een Roosje Een Roosje hahaha groetjes Ellen
Geschreven door: irene70  Bericht voor opstellen voor irene70  22-2-2012 21:50:44
Afbeelding van irene70Hallo,

Ik heb inderdaad een chrissie mal die ik door de double do haal ideaal

Groetjes
Irene
Geschreven door: hobbyjopie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbyjopie  22-2-2012 22:20:47
Afbeelding van hobbyjopiehoi,
kunnen die ook door de CB?

groetjes van josé
Geschreven door: Lindos  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lindos  22-2-2012 22:38:31
Afbeelding van LindosDank jullie wel voor de tip, ik ga er zeker ook eens naar uitkijken. Groetjes, Odette.
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  22-2-2012 23:10:42
Afbeelding van OdieNr 4 bij mijn creaties is zo`n prikmal
heerlijk niet zoveel te prikken
ze zijn van de DD maar kunnen dan natuurlijk ook door de andere stansmachines

Je kunt ze nog wel vinden hoor

Succes met het zoeken
groetjes Ans
Geschreven door: klumpie9  Bericht voor opstellen voor klumpie9  6-3-2012 12:12:59
Afbeelding van klumpie9Mag ik vragen hoe je dat dan doet door de CB?? Ik heb hier nog nooit van gehoord.. Heel erg interresant..
Welke platen je dan moet gebruiken en welke sileconen mat eventueel??

Groetjes
Geschreven door: lammie  Bericht voor opstellen voor lammie  6-3-2012 12:20:36
Afbeelding van lammieje gebruikt dezelfde platen die je ook gebruikt om te stansen . beetje extra druk geven en alles is geprikt. De mallen zaten vroeger bij de double als je die kocht. (aktie)

gr
nel
Geschreven door: klumpie9  Bericht voor opstellen voor klumpie9  6-3-2012 15:24:51
Afbeelding van klumpie9Dank je wel Nel...

weer wat geleerd..
Geschreven door: MonaHJ  Bericht voor opstellen voor MonaHJ  7-3-2012 8:31:27
Afbeelding van MonaHJForum verplaatst naar nieuwe groep

Stansapparaten en toebehoren

Borduurmallen voor stansapparaten - Stansapparaten en toebehoren

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website