Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Hobbyshopjoke
Met de HJSTAR pas krijgt u Magic Dots 3 halen 2 betalen! Vermeld uw HJ starpas nummer bij opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Pedicuurtje 23 februari 65 jaar - Leuke dingen van het leven!

Geschreven door: Adat  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Adat  22-2-2012 17:21:47
Afbeelding van Adat

Hiep hiep hiep hoera;

Janny gefeliciteerd en geniet van je AOW.

Groetjes;
Ada.

Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  22-2-2012 17:40:50
Afbeelding van inekedc1ja janny.. proficiat er mee hoor!!
Geschreven door: ladyhobby  Bericht voor opstellen voor ladyhobby  22-2-2012 17:41:38
Afbeelding van ladyhobbyhiep hiep hoera daar komt de AOW

en genieten nu

een top dag jannie

liefs yvonne
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  22-2-2012 17:42:35
Afbeelding van creastridHallo janny, van harte met je 65e verjaardag, een fijne dag gewenst en nu heerlijk genieten van je pensioen.

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  22-2-2012 18:52:51
Afbeelding van creastrideven naar boven gehaald!
Geschreven door: hitv  Bericht voor opstellen voor hitv  22-2-2012 18:54:57
Afbeelding van hitvIk doe hier ook even mee

Hiep de piep Hoera
Janny 65 jaar

een fijne dag toegwenst morgen

wilma
Geschreven door: ittie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ittie  22-2-2012 18:55:53
Afbeelding van ittieVan harte gefeliciteerd Janny.
Voor morgen een hele fijne dag gewenst.

Gr. Betty

Geschreven door: Antje294  Bericht voor opstellen voor Antje294  22-2-2012 18:56:35
Afbeelding van Antje294Van harte proficiat

en een fijne dag gewenst
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  22-2-2012 18:58:22
Afbeelding van cinemahoi.Janny !
nogmaals van harte gefeliciteerd ! en een heel fijne dag ! een bloemetje voor jou ! groetjes Tiny
Geschreven door: Mickey  Bericht voor opstellen voor Mickey  22-2-2012 19:00:26
Afbeelding van MickeyHoi Janny

Van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren er bij

groetjes Marina
Geschreven door: azd  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor azd  22-2-2012 19:02:21
Afbeelding van azdHoi Janny.

Proficiat met je verjaardag en je jubileum.Kaart volgt.
Groetjes Anny
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  22-2-2012 19:03:33
Afbeelding van kaartenansHa Janny

Van harte hoor. het is toch een speciale verjaardag.

hier een bossie blomme

groetjes
Geschreven door: annegein  Bericht voor opstellen voor annegein  22-2-2012 19:12:34
Afbeelding van annegeinhallo Janny
Van harte met je 65 ste verjaardag wij wensen je natuurlijk veel liefs , geluk en gezondheid !

anneke en ton hendriks
Geschreven door: Teunie b  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Teunie b  22-2-2012 19:13:59
Afbeelding van Teunie b fijne avond nog hoor janny,
groetjes teuny
Geschreven door: Cambridge  Bericht voor opstellen voor Cambridge  22-2-2012 19:22:22
Afbeelding van Cambridge

Ook hier van Harte gefeliciteerd maar ..........................

Geniet en neem de tijd

En als alles weer aan kant is willen we ALLES weten hoe het geweest is!

Heel veel plezier

Cambridge - Ada
Geschreven door: bearsaskia  Bericht voor opstellen voor bearsaskia  22-2-2012 19:29:10
Afbeelding van bearsaskiaHallo Janny

Ik begrijp dat je een mooie mijlpaal in je leven hebt gehaald .
je pensioen.
Dat is een felicitatie waard hoor ,

Geschreven door: Hobbystel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Hobbystel  22-2-2012 19:37:36
Afbeelding van HobbystelHallo Janny,
Van Hartje gefeliciteerd met je 65e verjaardag en we wensen je nog vele goede jaren toe
Nog een fijne avond
Groeten van Lennie en Sjaak
Geschreven door: bambi  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor bambi  22-2-2012 19:46:55
Afbeelding van bambiHallo Jannie.
Hartelijk gefeliciteerd met je 65 ste verjaardag.
Geniet van je AOW.Mijn man wordt morgen ook 65,dus wij gaan er ook van genieten.
Groetjes Henny
Geschreven door: Hanny  Bericht voor opstellen voor Hanny  22-2-2012 19:49:34
Afbeelding van HannyHallo Janny,

Alvast Van Harte Gefeliciteerd met je 65 ste verjaardag.

Lieve groetjes Hanny
Geschreven door: omaline  Bericht voor opstellen voor omaline  22-2-2012 19:57:36
Afbeelding van omaline

Hallo lieve Janny

Van H Hartje rte gefeliciteerd met je verjaardag
En ook je pensioen,
Geniet maar ten volle van deze dag, en ook nog van de komende dagen, weken, maanden jarennnnnnnnnnn

Lieve groeten Jacqueline

Geschreven door: jesper  Bericht voor opstellen voor jesper  22-2-2012 19:58:21
Afbeelding van jesperhalloJanny
van Harte hoor geniet er maar van .
mijn man is morgen ook 65 dus ook met
pensioen .
gr Nel
Geschreven door: margreet58  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor margreet58  22-2-2012 20:04:02
Afbeelding van margreet58Lieve Jannie, er zijn heel veel kaarten bij mij in de brienbus gevallen van jou, voor mij en iedereen die er bij mij een nodig had.
Nu had ik jou een mooie kaart kunnen sturen, helaas geen adres, dus wil je mij die geven in het postvak.In ieder geval van Harte en je zal vast niet achter de garanium gaan zitten. Dat zijden ze ook tegen mijn man, maar hij heeft geen tijd ze water te geven warme groetjes Margreet
Geschreven door: prutsoma  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor prutsoma  22-2-2012 20:04:59
Afbeelding van prutsoma

Janny,van harte gefeliciteerd met je 65 ste verjaardag.
Wens je een gezellige dag met allemaal lieve mensen om je heen !!!!!!
Groetjes Nel.
Geschreven door: slagelse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor slagelse  22-2-2012 20:09:12
Afbeelding van slagelseHoi Janny,

Ook namens mij van harte gefeliciteerd met je 65e verjaardag dat er maar een hoop bij mogen komen in goede gezondheid en
creativiteit.

Groetjes Ingrid
Geschreven door: AR Design  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor AR Design  22-2-2012 20:17:49
Afbeelding van AR Design

Van harte Janny en ga er heerlijk van genieten Ja Ja.
Ik wens je een heerlijke dag morgen

Lieve groetjes,
Anita

Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  22-2-2012 20:19:59
Afbeelding van omanijntjeVan harte gefeliciteerd, Jannie.
Maak er een mooi dagje van. Gr. Guusje
Geschreven door: crafty  Bericht voor opstellen voor crafty  22-2-2012 20:34:00
Afbeelding van craftyHi Lieve Janny
Ik kom je ook alvast een wensen
en dat je maar lang mag genieten
van je A.O.W. Wens je verders ook een hele fijne en gezellige dag.
Kus Kus Kus
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  22-2-2012 23:30:05
Afbeelding van pedicuurtjeWat gezellig..........dit verhoogd de feestvreugde nog meer!! En ik heb al zo`n feestgevoel....

Ada dank je wel hé.....

Nog even en het is zover....nooit meer 64 en een jaar lang 65jaar, `k hoop dat jullie allemaal er nog lang getuige van mogen zijn.

Fijne dag allemaal de 23e Janny
Geschreven door: crealya  Bericht voor opstellen voor crealya  22-2-2012 23:39:10
Afbeelding van crealya van harte gefeliciteerd met je 65ste verjaardag
en nog vele gezonde jaren en natuurlijk nog heel veel hobbyplezier!
Een hele fijne dag morgen en groetjes,Lya

Geschreven door: Mona Lisa  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mona Lisa  23-2-2012 0:04:27
Afbeelding van Mona Lisa Fijne dag Janny

Hartelijk gefeliciteerdmet je
verjaardag en we genieten nog iedere dag van jou hahahah

Truus
Geschreven door: kakeltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kakeltje  23-2-2012 7:30:31
Afbeelding van kakeltjeDag, Janny.

met je verjaardag. Nog vele goede jaren toegewenst.

en
Geschreven door: oukien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor oukien  23-2-2012 7:34:34
Afbeelding van oukien Heel hartelijk gefeliciteerd Janny met je 65e verjaardag !!!

En nog veel blije jaren.

Hartelijke groet, Aukje.

Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Zonnetje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Ankertje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ankertje  23-2-2012 7:37:29
Afbeelding van Ankertje Hoi Janny,

Van harte met deze mijlpaal, en ik wens je een hele fijne verjaardag!

Groetjes, Marjo
Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  23-2-2012 7:56:28
Afbeelding van BerberLieve Janny
Van Hartjee gefeliciteerd met je 65e verjaardag
Een fijne gezellige en spetterende dag
Knuf Ber
Geschreven door: Hermieneke  Bericht voor opstellen voor Hermieneke  23-2-2012 8:01:01
Afbeelding van HermienekeHallo Janny,

Ook van mijn kant de hartelijke felicitaties voor je 65e verjaardag!
Een hele fijne dag en ik wens je nog vele goede, gezonde en gelukkige jaren toe met nog héééél véééél knutselplezier.

groetjes vanuit het naburige Oldebroek
Hermien Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: dorien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dorien  23-2-2012 8:16:17
Afbeelding van dorienJanny,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Dat je hem nog maar heel vaak mag vieren.

groetjes,Thea
Geschreven door: Alice in Wonderland  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Alice in Wonderland  23-2-2012 8:21:45
Afbeelding van Alice in Wonderland Janny is jarig en ook nog een heel mooi jaar ,dat is pensioen hoor.Heerlijk niks hoeft,veel mag.

Ik wens je een hele fijne en gezellige dag toe ,met iedereen die je dierbaar zijn.

Geniet van deze dag. !!!!!

.

Groetjes
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  23-2-2012 8:39:40
Afbeelding van agnesw62jannie, gefeliciteerd met je 65e verjaardag Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
groetjes agnes
Geschreven door: geagriet  Bericht voor opstellen voor geagriet  23-2-2012 8:40:14
Afbeelding van geagrietHallo Jannie

Gefeliciteerd en een
hele fijne en gezellige dag.

Gr Griet
Geschreven door: Elfra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Elfra  23-2-2012 8:42:55
Afbeelding van ElfraJanny van harte gefeliciteerd. Ik wens je een mooie en gezellige dag.

Goretjes Elly.
Geschreven door: Anneke1937  Bericht voor opstellen voor Anneke1937  23-2-2012 8:51:56
Afbeelding van Anneke1937Gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag. Vroeger zeiden we hij/zij gaat nu van Drees trekken.
Veel plezier vandaag.
Geschreven door: dranoel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dranoel  23-2-2012 9:01:32
Afbeelding van dranoelJannie

en wens je een gezeillige dag

Groetjes Annelies
Geschreven door: drever  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor drever  23-2-2012 9:02:42
Afbeelding van drevervan harte gefeliciteerd
en een
fijne dag gewenst.

groetjes vera
Geschreven door: htebseil  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor htebseil  23-2-2012 9:09:30
Afbeelding van htebseilVan uit Hardenberg Van Harte Gefeliciteerd met je 65e verjaardag
en
Groeten van Liesbeth
Geschreven door: Klaproosje  Bericht voor opstellen voor Klaproosje  23-2-2012 9:18:48
Afbeelding van Klaproosje
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Een gezellige dag gewenst.
Groetjes Inge.
Geschreven door: marga1  Bericht voor opstellen voor marga1  23-2-2012 9:19:30
Afbeelding van marga1Van uit Groningen Van Harte Gefeliciteerd met je 65e verjaardag.
Ga lekker genieten van je pensioen.

Groetjes
Marga
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  23-2-2012 9:25:29
Afbeelding van crea-miepHallo Janny,

Van Hartje Gefeliciteerd met je 65 verjaardag.
Een heel gezellige dag toegewenst.

Groetjes Ria.
Geschreven door: gertie  Bericht voor opstellen voor gertie  23-2-2012 9:31:22
Afbeelding van gertieJanny , van harte gefeliciteerd met je verjaardag , maak er maar een gezellige dag van
Groetjes van Gertie
Geschreven door: An Johanna  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor An Johanna  23-2-2012 9:46:23
Afbeelding van An JohannaHoi Jannie ,
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag . En een hele fijne dag toegewenst .
Groetjes An
Geschreven door: boompjes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor boompjes  23-2-2012 9:53:57
Afbeelding van boompjesvan harte gefeliciteerd

en geniet van je mooie leeftijd !!!

fijne dag

Pedicuurtje 23 februari 65 jaar - Leuke dingen van het leven!

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software