Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hobbyzine - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: coreli  Bericht voor opstellen voor coreli  9-2-2012 13:12:11
Afbeelding van corelihallo iedereen
net de hobbyzine gekocht
wat staan er weer leuke dingen in deze keer toppie
hebben jullie hem ook ?
Geschreven door: pierot  Bericht voor opstellen voor pierot  9-2-2012 13:15:47
Afbeelding van pierotBen benieuwd ga zo naar de winkel

Geschreven door: knutseljo  Bericht voor opstellen voor knutseljo  9-2-2012 13:46:11
Afbeelding van knutseljomorgen in gorichem op de creabeurs kijken of ze hem daar ook hebben
Geschreven door: francia  Bericht voor opstellen voor francia  9-2-2012 13:53:38
Afbeelding van franciaGoedemiddag,
Nee nog niet, maar knutseljo je brengt me op een idee
Weer een ding op mijn lijstje.
En heel veel plezier morgen.
Groetjes Francisca
Geschreven door: Zwaantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje  9-2-2012 14:12:33
Afbeelding van Zwaantjezal het morgen ff kopen anders heb ik geen tijd meer.
gr.greetje
Geschreven door: marleen813  Bericht voor opstellen voor marleen813  9-2-2012 15:39:39
Afbeelding van marleen813de leidster van ons groepje neem de hobbyzine voor me mee
dus die krijg ik binnenkort
weet wel at ie mooi is
gr marleen813
Geschreven door: coreli  Bericht voor opstellen voor coreli  9-2-2012 15:46:54
Afbeelding van corelija
er staan leuke dingen in vindt ik
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  9-2-2012 15:47:23
Afbeelding van marjahobbyheb gehoord dat er op `t moment niet geleverd word omdat er geen stempel bij is
er is 1 levering met stempel geweest
hoop volgende week levering met stempel
groetjes marja
Geschreven door: Mickey  Bericht voor opstellen voor Mickey  9-2-2012 15:51:22
Afbeelding van Mickeyik ga hem juist kopen voor de stempel, haha
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  9-2-2012 15:58:54
Afbeelding van devuurvliegInderdaad, stempel is niet meegeleverd.
Maar wordt nagezonden.

Gr. Sonja
Geschreven door: Lichtvlinder  Bericht voor opstellen voor Lichtvlinder  10-2-2012 21:36:26
Afbeelding van LichtvlinderIk kreeg de HobbyZine begin deze week al en was zeer verrast door de prachtige stempel erbij. Heb hem meteen even uitgeprobeert en dat wòrdt me toch leuk met zo`n stempeltje achterop de kaart! Ja
Er staan weer leuke dingen in de magazine en prachtig gefotografeert weer en leuke teksten erbij, daar geniet ik iedere keer weer van.
Team HJ bedankt zoals jullie dat steeds weer zo mooi neer zetten (maar dat wisten jullie al wel ) Ja Ja Ja

Gr, Betty
Geschreven door: Kersie  Bericht voor opstellen voor Kersie  11-2-2012 18:30:22
Afbeelding van KersieIk heb hem gister gekocht en met stempel.
Die is leuk, maar de HobbyZine zelf is ook weer erg leuk.

Gr. Nellie
Geschreven door: hanzejo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanzejo  11-2-2012 18:39:17
Afbeelding van hanzejoBij pipoos hadden ze hem niet
Nu moet ik wachten tot woensdag op de markt

Groetjes Els
Geschreven door: maranke  Bericht voor opstellen voor maranke  11-2-2012 18:44:36
Afbeelding van marankeIk dacht dat jij niet meer freubelde, en dan toch de hobbyzine kopen? Begint het dan toch weer te kriebelen?
Groetjes mariëlle
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  11-2-2012 18:46:22
Afbeelding van huisheksIk heb hem nog niet in me collectie hihihi
Wordt pas over twee weken denk voordat ik ergens komt waar ze hem verkopen.
Geduld is een schone zaak hahahha

liefs brigitta
ps ik hoop wel dat ze de stempel hebben
Geschreven door: Romanini  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Romanini  11-2-2012 21:05:22
Afbeelding van Romaniniik heb hem ook nig niet maar dat duurt niet lang meer hihi ik moet nog even geduld hebben.

Tamara
Geschreven door: briseis  Bericht voor opstellen voor briseis  11-2-2012 21:55:11
Afbeelding van briseisHier in Belgié hebben ze ook nog niet nog even wachten denk ik
Geschreven door: mvvuuren  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mvvuuren  11-2-2012 23:34:54
Afbeelding van mvvuurenHier misschien dinsdag of andesprs vrijdag pas
Geschreven door: alice  Bericht voor opstellen voor alice  12-2-2012 0:30:23
Afbeelding van aliceHeb hem ook staan weer erg mooie dingen in!!
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  12-2-2012 8:43:39
Afbeelding van marjahobbyheb hem ook
word nu weer geleverd met stempel
groetjes marja
Geschreven door: skoonheid  Bericht voor opstellen voor skoonheid  12-2-2012 9:44:41
Afbeelding van skoonheidIk heb hem gisteren ook gekocht en wat staan er weer mooie dingen in.

Groetes Skoonheid
Geschreven door: Marjade  Bericht voor opstellen voor Marjade  12-2-2012 11:28:59
Afbeelding van MarjadeIk ben bijna overal geweest maar niemand had hem. Wil ook graag de stempel. Waar kopen jullie hem dan? "mijn" mannetje op de markt was er niet gisteren, dus zal ik mijn ongeduld moeten bedwingen tot volgende week (misschien?)
Groetjes Marja
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  17-2-2012 22:09:31
Afbeelding van marjan35Heb hier ook de winkels gehad maar nergens, bij welke winkels kun je die kopen dan? alleen in de "betere" hobby zaken of ook bij boekhandels en zo?

groetjes marjan
Geschreven door: erjoto  Bericht voor opstellen voor erjoto  17-2-2012 23:16:10
Afbeelding van erjotoHeb `m via een webwinkel gekocht Beertje Ja
Helemaal happy mee.
Geschreven door: maranke  Bericht voor opstellen voor maranke  21-2-2012 19:55:12
Afbeelding van marankeGewoon in de hobbyzaak kun je hem kopen en over een tijdje bij de goedkopere boeken winkel.
Groetjes Marielle
Geschreven door: scratch  Bericht voor opstellen voor scratch  21-2-2012 20:16:51
Afbeelding van scratchIk heb de Hobbyzine ook weer gekocht.
Maar ik vond hem helaas deze keer wat tegenvallen.

Zo ieder zijn mening erover.
Geschreven door: bonni  Bericht voor opstellen voor bonni  21-2-2012 20:21:29
Afbeelding van bonnihoop hem te vinden op de hobbybeurs in antwerpen nu donderdag
knuffie van bonni
Geschreven door: briseis  Bericht voor opstellen voor briseis  21-2-2012 21:12:17
Afbeelding van briseisik heb en vandaag kunnen kopen bij bv in belgié

GR .Patricia

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software