Geschreven door: schorpioen 23-5-2012 14:21:41 |
Deze topic wordt nu gesloten  |
Geschreven door: schorpioen 22-5-2012 23:37:51 |
Tineke uit Vriescheloo heeft verrassend veel kaarten gekregen en langs deze weg wil zij ieder heel hartelijk bedanken 
het doet je goed als je ziek bent.
(Deze topic mag gesloten worden) |
Geschreven door: leukmeisje 22-5-2012 8:34:38 |
Marja, wat verschrikkelijk. Inderdaad wie had dat kunnen bedenken. Nu wachten in onzekerheid hoe het verder gaat. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, kracht en liefde toe. Ghanese groeten Jeannette |
Geschreven door: MiMa 22-5-2012 7:35:47 |
dames bedankt
ik zal vandaag of morgen een blog of forum maken waarin ik jullie op de hoogte houdt.
dan kunnen jullie daar reageren
zodat jullie hier weer met elkaar verder kunnen over jullie plannen,
zoals het hoort
hier geen veranderingen
lieve groetjes marja |
Geschreven door: Sirius344 22-5-2012 0:24:50 |

Lieve Marja en familie
Heel veel sterkte , en ik hoop dat alles goed komt .
liefs Nel |
Geschreven door: schorpioen 21-5-2012 23:11:28 |
lieve Marja en familie leden
Ik wens jullie heel veel sterkte met elkaar en mocht je tijd en de moed hebben hoop ik dat je ons op de hoogte kan houden.
Lieve groeten Irma
|
Geschreven door: Hillegonda 21-5-2012 21:50:17 |
Marja, heel veel sterkte met je zoon. Wat vreselijk en we hadden zo`n mooie dag gehad met zijn allen, groetjes en liefs Nelly.  |
Geschreven door: silverwing 21-5-2012 17:44:41 |
Marja,
Wat een vreselijk nieuws.
Heel veel sterkte voor jou en je verdere familie.
Lieve groetjes,
Anita |
Geschreven door: etje 21-5-2012 17:32:44 |
Lieve Marja ,dat is vreselijk nieuws, ik wens jou en je familie heel veel sterkte,en als iemand mij het adres van Marja wil doorgeven heel graag.
hoop snel op betere berichten |
Geschreven door: Willemien 21-5-2012 15:42:21 |
Marja, hier zijn geen woorden voor. Wat een rotbericht!
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat hier snel betere berichten komen te staan over je zoon.
Willy |
Geschreven door: MiMa 21-5-2012 15:05:55 |
lieve dames
wie had gedacht dat ik na die mooie inzameling voor het RMD hier zelf gebruik van moet gaan maken
afgelopen zaterdag heef onze 21 jarige zoon een ernstige hersenbloeding gehad. Wij zijn nu bij hem in zwolle. de komende dagen wordt erg spannend of en hoe hij wakker wordt. ik probeer jullie op de hoogte te houden
vanaf morgen slapen we dus in een RMD huis
marja
|
Geschreven door: etje 21-5-2012 14:31:29 |
zo ,allemaal aan het zonnebaden
ik heb iets geregeld met Mieke hoor,
En met chantal voor een ruimte
dus Twinkling H2O,s kom maar
We gaan dus alleen daarmee aan de gang |
Geschreven door: etje 17-5-2012 10:23:04 |
Goedemorgen,
eindelijk een zonnetje,zal niet lang duren ben ik bang,maar we zien hem
Tja de tijd ,ik werk niet ,kan niet zoveel huishouding,dus dan maar spelen
Irma snoept de tijd bij elkaar denk ik 
Wat maakt ze mooie kaarten he,en dat mooie gaat ze mij ook leren lief he,
Ik heb de foto,s nog eens weer bekeken,en ik bedenk me,ik weet niet meer wie ,wie is
Van veel dames niet 
Weet niet waar ik allemaal mee heb gesproken |
Geschreven door: Renske50 17-5-2012 9:15:48 |
Zo Irma je word nog super met je kaarten heel mooi geworden zeg
En Etje die van jou is ook heel mooi geworden waar halen jullie de tijd vandaan |
Geschreven door: etje 16-5-2012 17:47:20 |
Mooie foto,s Akkie
Als ik zo alles bekijk mag niemand klagen toch?
Ik zie allemaal tevreden gezichten
Zoals jullie aan mijn profielfoto kunnen zien,ik heb de eerste kaart gemaakt met de twinkle20h
En ik vind hemzelf goed geworden,
Ook ben ik vanmiddag bezig om Irma na te apen met een vintage kaart en iets gebruiken uit de goodiebag
 |
Geschreven door: akkie 16-5-2012 15:45:54 |
Hallo dames
Allemaal prachtige foto`s EINDELIJK heb ik die van mij er ook op gezet |
Geschreven door: etje 16-5-2012 13:15:50 |
Irma wat een leuk idee,
Inderdaad had ik dat zakje ook,
even zien wat ik fabriceer,
Ik heb mn eerste kaart af die ik gemaakt heb met de twinkle h20
en deze is gelukt ,ik plaats hem nog wel,
|
Geschreven door: Susanna 16-5-2012 11:44:54 |
Helaas Irma, het klikken op de foto lukt bij mij niet...maar via "Creaties" bij jouw profiel lukte het wel, ik weet wel wat je bedoeld, die zilverkleurige hoek...mooi hoor. Die vlinder van Memory box herken ik, die stans heb ik ook. Mooie kaart!!
Op wat papier en brads na uit de goodiebags heb ik alles weggegeven of ga ik doen...ach, maak ik ook weer een ander blij 
Groetjes, Susan |
Geschreven door: schorpioen 16-5-2012 11:29:18 |
Leuke foto`s Maria en Nel er waren toch best veel fotograven op deze dag.
ja ja ik had gister tijd om een kaart te maken
ik heb hier materiaal bij gebruikt die we hebben gekregen zaterdag, het zat in een rose tule zakje en veertjes zaten in een ander zakje.
wie herkent het materiaal??

klik op de foto zodat je het beter kan zien |
Geschreven door: Josie 16-5-2012 11:02:01 |
Hoi Nel,
Leuke foto,s 
groetjes, Ingrid |
Geschreven door: Sirius344 16-5-2012 10:52:25 |
Hallo Allemaal
Ook ik heb nog wat foto,s geplaatst , van deze hele gezellige dag
groetjes Nel |
Geschreven door: etje 16-5-2012 10:50:37 |
Ik verheug me ook op volgend jaar.
Doen we het weer over 
We zijn al aan het voorbereiden |
Geschreven door: movano 16-5-2012 10:10:57 |
Ik heb zo even nog zitten nagenieten van zaterdag,heb al de foto`s die er al zijn, opgeslagen in een mapje maar ik denk dat er nog meer dames waren die met een fototoestel rondliepen die dag ,graag wil ik die foto`s ook in de mijn mapje zetten.
al de leuke spullen die we gekregen hebben ,zijn mooi op hun plekje terechtgekomen netjes opgeruimt.
Ik kan er maar niet over zwijgen wat een leuke dag hetis geweest,hou me nu reeds aanbevolen voor een volgende keer.
gr. Maria |
Geschreven door: Josie 15-5-2012 23:49:35 |
Hoi Jolanda,
ben nog even bij je foto,s gaan snuffelen.
Leuk!!!
Ze geven goed de sfeer van die dag aan he??
grotjes, Ingrid |
Geschreven door: creanda 15-5-2012 23:18:33 |
Ik heb nog een paar foto`s in mijn album gezet.
Groetjes,
Jolanda |
Geschreven door: Mannie 15-5-2012 23:02:38 |
Moi moin,
Ben net een paar uurtjes terug van een avontuurtje.....
Na deze maatjesdag in Winschoten, Nel sliep bij ons, heb ik wat ondergoed en schone kleren in de rugtas gestopt en ben met Nel in de auto naar Rotterdam gegaan.
Lekker gekwebbeld onderweg, de zon op onze snuffert, de tom tom aan (wat helemaal niet nodig bleek, maarja, daar gaan we niet over diskuzeuren hoor) .
De vraag was wie er meegedaan hebben aan bepaalde workchops, ja, ik heb zeepjes gemaakt. leuk joh. Waar niemand nog aan gedacht had was om geurtjes te gaan mengen. Ik deed er door de lavendel-geur wat sinaasappel reukje. Daar kwam een heerlijk kruidig melange uit. Probeer het maar eens.
Daar ga ik na de vakanties ergens in oktober ook eens zelf mee expirementeren het is echt leuk om te doen. (ik heb een zeepjes tic.
 |
Geschreven door: etje 15-5-2012 17:51:23 |
Ja graag foto,s 
Eigenlijk vond ik alles wel mooi, had zelf ook graag een zeepje gemaakt, het ontbrak me aan de tijd |
Geschreven door: silverwing 15-5-2012 17:37:12 |
Ik heb zeepjes gemaakt. Was erg leuk om te doen. Mijn dochter zei toen ik thuis kwam..... Oh gaan we dat ook een keer doen??
Dat leek haar wel wat, net zo als het metallic doekje, nou zeg maar doek. Ook die vond ze erg mooi en ik vond het ook erg leuk om te doen. Ga het dus ook wel weer een keer doen. Ik heb ook nog mee gedaan aan iris vouwen. Hier had ik al wel veel van gezien , maar nog nooit zelf gedaan. Nou ik vond het erg leuk om te doen en ook dat ga ik vaker doen. Eerst wat patronen daar van opzoeken. Ik zal deze week nog wel even foto`s bij mijn creatie`s zetten, van wat ik heb gemaakt bij de workshops.
Knutsel groetjes,
Anita |
Geschreven door: etje 15-5-2012 16:37:06 |
deze topic is voor de maatjesdag,
En niet voor een discussie wel of geen workshop
Wat ik erover wil zeggen is, je kan ook zelf het organiseren in kleine kring en dan waar je interesses liggen ,kan je zelf invullen
Als ik zover ben zal ik een topic openen,maar niet in deze topic
En ik wil graag iets met Twinkling H2O daar ging het ook over trouwens, iemand die mee wel doen stuurt me maar een pb.
En dan zien we het vervolg wel.
Hier gaan we verder met de maatjesdag,
Nog lang niet iedereen heeft gereageerd,en of ze het mooi of niet mooi vonden
Wie heeft er ook zeepjes gemaakt?
Wie heeft met de workshop van de hobbyhoek meegedaan?
Reacties? |
Geschreven door: Susanna 15-5-2012 13:56:47 |
Als je het puur en alleen wilt richten op de Twinkling H2O, dan zou je het ook bij iemand thuis kunnen organiseren. Heb je ook geen kosten van zaalhuur, een workshop stempels inkleuren in een kleine groep (max. 6) personen werkt mijns inziens het best en prettigst.
Groetjes, Susan |
Geschreven door: etje 15-5-2012 13:51:19 |
Dit was helemaal mijn bedoeling niet,
Wij hebben wat potjes Twinkling H2O gekocht ,en daar wilde ik graag meer over weten vandaar mijn optie ,
Omdat ik weet dat dit een nieuwe techniek is ,en er een paar meiden dit mooi vonden,
Maar verder ga ik niks organiseren hoor,
Het was gewoon een voorstel en verder had het geen bedoelingen,
Nou ja misschien zoals Irma zei eens per maand een middag samen knutselen
Maar ik ga geen workshops of dergelijke organiseren,
Ik weet dat Mieke erg met haar gezondheid tobt vandaar dat ik ook eerst met haar wil spreken over de Twinkling H2O omdat ik haar persoonlijk ken,
En natuurlijk zijn er veel meer technieken en stempels,
dan zou je een workshop in Sleen kunnen gaan?
volgens mij is daar een hele grote stempelwinkel en die heeft vast ook workshops,
|
Geschreven door: Susanna 15-5-2012 13:22:21 |
Stempels inkleuren....wellicht is het ook een idee om het breder te maken dan alleen puur gericht op Twinkling H2O....en meerdere technieken van inkleuren bijeen te brengen (inkleuren met: Copic Markers, Derwent, Distress inkt, Aquamarkers, Tombow stiften enz. enz.).
Zelf zou ik het fijn vinden om eigen stempels mee te nemen en deze te leren inkleuren. Ik heb weinig of niets met Magnolia, maar wel met Penny Black en Me to You stempels. Deze zijn minder strak van tekenlijnen dan Magnolia en, voor mijn gevoel, wat anders om in te kleuren.
Via hobbywinkels (Design teams) en HJ-leden zal het vast mogelijk zijn om meer workshops aan te kunnen bieden op het gebied van stempels inkleuren, een soort van themadag "Stempels inkleuren met meerdere technieken, materialen". Op die manier kun je ook ontdekken wat bij jou past.
Groetjes, Susan |
Geschreven door: etje 15-5-2012 12:09:24 |
Dames ik moet eerst alles nog met Mieke bespreken,en waarschijnlijk heb ik al een ruimte ,in ieder geval een optie
Ik ben er mee bezig dus even geduld
Ben bezig in Oude Pekela maar Mieke heeft ook 2 kleine kinderen,en ze gaat naar Beatrixoord,dus eerst eens kijken of ze dit wel kan doen
En wil doen
En meer kleuren kan je zo bestellen toch?
Ook dat zouden we samen kunnen doen ,dan kost het maar 1x verzendkosten ,ik weet niet hoeveel thea aan verzendkosten vraagt
|
Geschreven door: Willemien 15-5-2012 10:48:08 |
Ik vind het ook leuk om een workshop te volgen bij Mieke. Maar dan zou het leuk zijn, als er ook wat meer kleuren te koop zijn dan alleen de basiskleuren. Als dat ook te realiseren zou zijn? Heeft Lamain geen zaaltjes te huur? En we komen toch niet allemaal uit Winschoten dus..... is Veendam een optie? In het Dukdalf kun je goedkoop terecht. Ik organiseer er voor mijn werk wel eens een cursus. Goedkoopste zaaltje daar is € 9,00 per dagdeel (max. 12 personen). Een iets groter zaaltje € 16,00 per dagdeel. Dat is te doen, toch? |
Geschreven door: etje 15-5-2012 10:08:47 |
Ik ga eerst met Mieke praten,en dan zal ik een topic openen,we moeten wel de ruimte hebben he,ergens
Er zijn wel zaaltjes maar die kosten wat |
Geschreven door: silverwing 15-5-2012 7:44:07 |
Goedemorgen allemaal,
Ettie ,ik sluit me bij de woorden van Creanda aan. 
Ik hoor het graag als Mieke een workshop houdt.
Knutsel groetjes,
Anita |
Geschreven door: creanda 14-5-2012 23:47:56 |
Ettie, bedankt voor de verwijzing naar het filmpje. Erg leuk om te zien. Als Mieke een workshop geeft, houd ik me aanbevolen.
Groetjes,
Jolanda |
Geschreven door: etje 14-5-2012 21:53:09 |
Nee Renske dat is inderdaad jammer
De basiskleuren heb je
en die kan je uitbreiden met zoveel kleuren, ik denk als je thea vraagt krijg je wel advies, en Mieke is ook de beroerdste niet
heb nog wel m
ooi filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=D46lg2WNBrw |
Geschreven door: Renske50 14-5-2012 21:45:46 |
Hoi hoi Etje
Ik ga er van de week even mee aan de gang lijkt me super wil er nog wel wat bij hebben maar wil eerst vragen welke de meest gebruikte kleuren zijn anders koop je maar in het wilde weg en dat is zonde
He Irma eens in de maand een kaartenclubje is te verweg voor mij sorry hoor 
groetjes Renske  |
Geschreven door: etje 14-5-2012 20:34:15 |
Ja Susan onze vakjes staan open,
kon het nog beter dan?  |
Geschreven door: schorpioen 14-5-2012 20:14:52 |
Susan dit mag je in onze postvak doen om een discussie forum te voor komen. |
Geschreven door: Susanna 14-5-2012 20:03:26 |
Irma en Ettie, hobbymaatjesdag 2013...mogen we dan ook dingetjes aangeven wat beter kon???
Groetjes, Susan |
Geschreven door: Wester1956 14-5-2012 19:56:06 |
dan hoop ik ook van de parij te wezen
groetjes aagje |
Geschreven door: etje 14-5-2012 19:49:50 |
Ja we hebben besloten om in 2013 weer een maatjesdag te doen
Ik heb er een lieve maatjesvriendin aan overgehouden en een mooie keuken 
Maar we vonden het zo leuk,dat we zeggen we doen het weer, dus de plannen liggen er alweer.
Of we ook weer zoveel mogen weggeven?de tijd zal het leren,jullie zijn nu vreselijk verwend he
Maar het gaat ook niet om het weg geven toch?
het was toch erg gezellig?
En mieke heeft al gezegd de volgende keer een workshop te willen doen, dus die staat.
|
Geschreven door: etje 14-5-2012 19:46:08 |
Ik heb Mieke al gemaild,
Dat is een super idee Irma
Bij mij mag wel ,maar niet veel ruimte en tja Lucky he
Wie o wie wil nog meer?
Heeft iemand een ruimte voor ons?
Zal ik eens een oproepje doen als er meerderen zijn die dit willen?
|
Geschreven door: schorpioen 14-5-2012 19:13:25 |
Ik wil ieder NOG 1 KEER bedanken voor de enthousiaste reakties hierdoor hebben Ettie en ik besloten om in 2013 weer een gezellige dag zoals deze te organiseren.
In de HJ krant van deze maand(als er nog een plekje is) kun je een leuk stuk over maatjesdag in het Noorden lezen dit samen met wat foto`s, het is geschreven door Anita (Silverwing)  |
Geschreven door: schorpioen 14-5-2012 19:00:48 |
dames dames dames
misschien zijn er wel meer dames die dit leuk vinden
of misschien is het een idee om een leuk kaarten groepje te maken die eens in de maand bijv. bij elkaar komen (nu zit ik helaas krap in tijd)
wie oh wie hahahhahahaahha |
Geschreven door: Jo69 14-5-2012 17:42:35 |
Heeeeeeeeee goed idee  |
Geschreven door: etje 14-5-2012 17:40:44 |
Zullen we een prive workshop van haar vragen? 
Zal haar even mailen |
Geschreven door: Jo69 14-5-2012 17:09:20 |
Ik heb Mieke al een PB gestuurd, dus nu even afwachten. |