Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbygalerij creativiteitsartikelen
Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.

BAMBA Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een pakje kraft labels bij uw bestelling via de website.

Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hobbymaatje Gezocht.... - Oproepjes

Geschreven door: crea3d  Bericht voor opstellen voor crea3d  8-2-2012 12:31:01
Afbeelding van crea3dHallo

Ik ben opzoek naar een gezellig ,spontaan,vrolijk Haakmaatje in de buurt van Hoogvliet, in de leeftijd 35 t/m 50jr .
Die gezellig onder het genot van een mok koffie/ thee en een praatje de hobby te delen
en gelijk een paar steken weg te haken.
Ik weet dat ik kan zoeken bij leden maar dat is zoeken naar een speld in een hooi berg die haken als hobby hebben.
Het reizen moet naar elkaar ook niet lang zijn daarom echt in de buurt van Hoogvliet zijn.

Zelf ben ik(43 jr) spontaan, altijd vrolijk houdt van mijn hobby en ben gek op dieren vooral honden.
Ik ben getrouwd en samen hebben we 2 dochters in tiener leeftijd.
Wil jij het wagen om een creatieve haakvriendin te hebben en samen de hobby te delen hoor ik het graag.

Wendy
Geschreven door: reina  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor reina  8-2-2012 12:55:18
Afbeelding van reinaHallo Wendy
ik zal het wel leuk vinden maar de afstand is te groot
groetjes Reina
Geschreven door: motormuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor motormuis  8-2-2012 13:12:27
Afbeelding van motormuisHoi,

Ik woon in Tilburg.

Wilma
Geschreven door: Wester1956  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wester1956  8-2-2012 14:46:52
Afbeelding van Wester1956hoi

ik wooon in noorden van het land
Geschreven door: th1948ea  Bericht voor opstellen voor th1948ea  8-2-2012 15:03:58
Afbeelding van th1948eaLeuk iedee maar als je op een eiland woont is het wel wat ver!
Geschreven door: crea3d  Bericht voor opstellen voor crea3d  9-2-2012 9:13:55
Afbeelding van crea3d Wie oWie woont in de buurt
Geschreven door: Anneke1937  Bericht voor opstellen voor Anneke1937  9-2-2012 9:24:09
Afbeelding van Anneke1937Er wonen genoeg maatjes in Spijkenisse. Dat is best te doen naar en van Hoogvliet. Schrijf die dan eens aan op woonplaats. Misschien heb je geluk.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring