Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Hobbygalerij creativiteitsartikelen
Met de HJSTAR pas krijgt u deze maand GRATIS BLOEMEN + STRIKJE van vilt bij aankoop vanaf € 10,00 HOBBYGALERIJ LEVERT U AL MEER DAN 11.000 FIGUREN. Leverbaar in ruim 20 kleuren zelfklevend of opstrijkbaar. NU OOK VILT-KNOOPJES.

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Ik zoek maat van schommelkaart - Hobby vragen

Geschreven door: engel 46  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor engel 46  8-2-2012 12:07:29
Afbeelding van engel 46hallo lieve mensen ik ben op zoek naar maat van schommel kaart
er zijn wel mapjes te koop maar wil ze zelf graag met de plaatjes of stempels bewerken vandaar mijn vraag
groetjes Catharina
Geschreven door: janny van W.  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor janny van W.  8-2-2012 12:09:49
Afbeelding van janny van W.Ik heb ergens een schommelkaart gezien en die was 19,5 cm. met een trappetje ernaast.
Gr Janny

Misschien heb je hier iets aan.

Ik sta op punt van weggaan en zal nog eens kijken waar ik die gevonden had.
Geschreven door: Roxy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Roxy  8-2-2012 12:12:03
Afbeelding van Roxyhoi hoi

kijk hier maar even daar staat meer mensen die er op zoek naar waren
en ook wat linken

http://www.hobbyjournaal.nl/forum/70898/Wiebelkaart.htm

groetjes roxy
Geschreven door: Lindos  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lindos  8-2-2012 12:27:37
Afbeelding van LindosEen scommelkaart kan je maken in verschillende maten. Ikzelf heb eentje gemaakt met een cirkel van 16 cm. Je kan ook een kijkje gaan nemen bij : Elke dag een feest workshop 7 circle side step card.
Groetjes, Odette.
Geschreven door: engel 46  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor engel 46  8-2-2012 13:18:39
Afbeelding van engel 46bedankt ik ben al een stukje verder
Catharina
Geschreven door: jeannet74  Bericht voor opstellen voor jeannet74  8-2-2012 13:52:49
Afbeelding van jeannet74http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/2011/10/workshop-7-circle-side-step-card.html

Hier staat ook een voorbeeld op,met uitleg,
Staan trouwens nog veel meer leuke kaarten op die site

groetjes Jeannet

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring