Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
t Beertje Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 3 Romak en/of Hoca pakketten voor € 10,00 gratis thuisbezorgd en altijd 5% extra korting op onze site

Kleurenfestijn
Met de HJSTAR pas krijgt u bij elke € 10,00 1extra klantekaart stempel. Stempels Marianne Design 15% korting. 10 stickervellen € 5,00 Linnen karton 10 voor € 1,50

Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

UITSLAG verloting hobbyspullen+ - Verlotingen

Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  11-2-2012 14:32:08
Afbeelding van crea-miepHallo Alice,

Bedankt voor de mooie stempels!
Ik ben er erg blij mee.

Ik was de "nieuwe gelukkige".

Groetjes Ria.
Geschreven door: Anreda  Bericht voor opstellen voor Anreda  9-2-2012 17:15:19
Afbeelding van AnredaGefeliciteerd dames
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  9-2-2012 17:03:33
Afbeelding van CreahannieHoi Alice , Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja,`n nieuwe gelukkige,da`s leuk en fouten maken is gelukkig menselijk ,gr Hannie
Geschreven door: Alice in Wonderland  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Alice in Wonderland  9-2-2012 16:49:39
Afbeelding van Alice in WonderlandOOOOOOOO ik heb een fout gemaakt.
Tonnie die set nummer 1 had gewonnen deed wel mee maar niet voor een prijs.
Ik had een beetje slorige 0 neergezet,het leek op een X vandaar dat ze in de hoed belande.
Ik heb haar hierover gemaild en zal het met haar oplossen.
Ik wil hierover geen soesa maken,iedereen kan een vergissing begaan.
Gelukkig had ik de lootjes nog staan en wie de winnaar nu is zie je straks in het topic.
Ik wil eerst haar een mailtje sturen.
Oké?
Dus jullie hoeven hierover niet meer te mailen of brieven te schrijven,het is netjes opgelost.
Tot Volgende week hoor.
Groetjes Alice
Geschreven door: walvisje65  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor walvisje65  9-2-2012 15:59:00
Afbeelding van walvisje65Dames gefeliciteerd met jullie prijs.
groetjes jolanda
Geschreven door: creamax  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creamax  9-2-2012 15:23:11
Afbeelding van creamaxDames gefeliciteerd met jullie prijs.
Alice dankjewel voor deze verloting Ja Ja Ja Ja

Groetjes Nel
Geschreven door: @lexan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor @lexan  9-2-2012 15:18:16
Afbeelding van @lexanAllemaal van harte met jullie prijs! Veel plezier ermee!

En Alice >> dank je wel weer voor deze ronde!! Ja Ja Ja

Groet van Alexan Een Roosje
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  9-2-2012 15:05:00
Afbeelding van JosieHallo dames
Hartelijk gefelicteerd!!!!!!

groet, Ingrid
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  9-2-2012 14:55:29
Afbeelding van CreahannieProficiat lady`s!!!!Maar wie is Tonny ,
Geschreven door: Diana40  Bericht voor opstellen voor Diana40  9-2-2012 14:55:25
Afbeelding van Diana40Hallo Dames,

Van harte met jullie leuke prijs en veel plezier ermee.

Groetjes Diana.
Geschreven door: Alice in Wonderland  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Alice in Wonderland  9-2-2012 14:47:47
Afbeelding van Alice in WonderlandHallo Allemaal.
Het zit er weer op,en ik vond het een leuke verloting.
Er waren erg weinig deelnemers,maar de meeste sturen een kaart naar de zieke van deze week.
Ook aardig wat maatjes die alleen een kaart wilde sturen,geweldig.

Ik hoop dat het op deze manier door mag blijven gaan.
De winnaars van deze week zijn
1 Crea Miep
2 Kathy1
3 Greta.
Alle drie van harte gefeliciteerd .
Veel plezier van jullie prijs.

Tot volgende week allemaal.en DANK!!!!!!!!

Grt Alice
Geschreven door: hobbyzon  Bericht voor opstellen voor hobbyzon  9-2-2012 12:19:54
Afbeelding van hobbyzonHallo Alice,

Ik wil graag meeloten voor nummer 2.
Stuur je me ook het adres?

Groetjes, Agnes
Geschreven door: Alice in Wonderland  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Alice in Wonderland  9-2-2012 11:57:36
Afbeelding van Alice in WonderlandNog twee uur kun je je inschrijven voor de verloting,dan is het weer over voor en week.

Doe gezellig mee en wie weet win je een leuke stempelset.
Grt Alice
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  9-2-2012 10:49:15
Afbeelding van ElviraIk wil graag meedoen voor de onderste (is dat nummer 1??)
En natuurlijk ook een adres..

Liefs Elvira
Geschreven door: gerdaatje  Bericht voor opstellen voor gerdaatje  8-2-2012 23:45:37
Afbeelding van gerdaatjeHallo Alice

Weer ja voor een adres en ga voor no 2

Groetjes
Gerda
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  8-2-2012 19:22:43
Afbeelding van aliehelderIk wil graag weer meedoen voor nr 3
En natuurlijk ook weer een adres

Gr Alie
Geschreven door: Conny3D  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Conny3D  8-2-2012 19:22:13
Afbeelding van Conny3Dhallo Alice,
wel graag een adres
en doe graag mee met de verloting
en ga voor 2
groetjes conny
Geschreven door: dinnetje  Bericht voor opstellen voor dinnetje  8-2-2012 19:01:41
Afbeelding van dinnetjeHallo Alice,

ik wil graag mee doen voor nummer 2 en natuurlijk een adres voor een kaartje

groetjes dinnetje
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  8-2-2012 18:35:15
Afbeelding van JosieHoi Alice,
Wat heb je weer leuke `hebbe dingen"om te verloten Ja Ja
Maar ik ben vorige week al flink verwent, dus........ graag alleen het adres

Succes ermee,

groetjes, Ingrid
Geschreven door: slagelse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor slagelse  8-2-2012 17:57:20
Afbeelding van slagelseKaart is al onderweg!!!!!

Ingrid
Geschreven door: dicky2  Bericht voor opstellen voor dicky2  8-2-2012 17:55:24
Afbeelding van dicky2

Hallo Alice,

Ik doe niet mee met de verloting,

maar wel een adres graag

Groetjes Dicky
Geschreven door: Greet1949  Bericht voor opstellen voor Greet1949  8-2-2012 17:05:34
Afbeelding van Greet1949Hallo Alice,

Doe graag mee voor nr. 3 en een adres.

Groetjes Greet
Geschreven door: yvonne77  Bericht voor opstellen voor yvonne77  8-2-2012 17:02:37
Afbeelding van yvonne77Ik doe graag mee voor nr 1 en ook graag een adres.

groetjes Yvonne
Geschreven door: creanails  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creanails  8-2-2012 17:00:03
Afbeelding van creanailshallo alice

wil graag mee doen voor nr.3
geen adres

gr .janneke Een Roosje
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  8-2-2012 16:08:16
Afbeelding van scapieHallo Alice,Mag ik meedoen voor nr2.
met adres .
gr
Geschreven door: knutselkip  Bericht voor opstellen voor knutselkip  8-2-2012 16:06:45
Afbeelding van knutselkiphalo alice
Wil graag meedoen met nr.2 aub., en een adres.
gr anja
Geschreven door: lavendel45  Bericht voor opstellen voor lavendel45  8-2-2012 15:48:47
Afbeelding van lavendel45Hoi Alice

Ik doe mee met nummer 1 mag ik ook aub een adres

gr irma
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  8-2-2012 15:37:40
Afbeelding van huisheksHoi
Ik doe mee aan de verloting
wel voor het kaartje

liefs brigitta
Geschreven door: xTeddy  Bericht voor opstellen voor xTeddy  8-2-2012 15:26:03
Afbeelding van xTeddyWat fijn dat er ook zoveel maatjes alleen meedoen voor de kaart. Hoe meer kaartjes hoe beter.

Natuurlijk JA voor het adres.
En voor de verloting doe ik graag mee met nummer 2.

Groetjes Teddy
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  8-2-2012 15:18:36
Afbeelding van marjahobbyhad al het idee om voor beide te doen
groetjes marja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  8-2-2012 14:51:27
Afbeelding van agnesw62degene die al een adres van alice hebben gekregen hebben gezien naar wie de kaart naar toe gaat, mss is het een goed idee om een kaartje naar beiden te sturen? je zou kunnen kiezen voor 2 kaartjes(1 voor de man en 1 voor de vrouw), maar je kan ook kiezen om 1 kaartje voor hun samen. ik denk dat ze beiden die steun wel goed kunnen gebruiken
groetjes agnes
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  8-2-2012 14:51:06
Afbeelding van B.ZweersHoi Alice,

Ik loot graag mee voor nr 3, en geef ook maar weer een adres.

Gr. Bep
Geschreven door: roos99  Bericht voor opstellen voor roos99  8-2-2012 14:28:27
Afbeelding van roos99ik doe graag weer mee voor nr 3
groetjes roos.
Geschreven door: klasien  Bericht voor opstellen voor klasien  8-2-2012 14:25:55
Afbeelding van klasienHallo Alice,

Graag alleen een adres.

Groetjes Klasien.
Geschreven door: Tjessie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Tjessie  8-2-2012 14:23:39
Afbeelding van TjessieHoi Alice,
Ik doe ook weer mee met de verloting en ga voor nr. 3 en zeg ook ja voor een adres.
Gr. Thea
Geschreven door: Gerleentje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerleentje  8-2-2012 14:14:40
Afbeelding van GerleentjeHallo Alice Mag ik meedoen voor nr 3 Groetjes Gerda
Geschreven door: creanda  Bericht voor opstellen voor creanda  8-2-2012 14:11:18
Afbeelding van creandaHallo Alice,

Graag doe ik weer mee voor een adres en de verloting. De stempels op foto nummer 3 vind ik erg leuk.

Hartelijke groeten,
Jolanda
Geschreven door: oma@yas  Bericht voor opstellen voor oma@yas  8-2-2012 13:53:34
Afbeelding van oma@yasHoi Alice,

Ik loot graag mee voor nr. 3 en ook een adres.

Groetjes,
Ingrid
Geschreven door: Hillegonda  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Hillegonda  8-2-2012 13:46:22
Afbeelding van HillegondaHallo Alice, ik wil graag meedoen voor nr 2 en ja voor een adres, gr Nelly Ja
Geschreven door: haaijema  Bericht voor opstellen voor haaijema  8-2-2012 13:24:17
Afbeelding van haaijema Hallo Alice

Ik doe graag mee voor nummer 2.
En wil ook graag adres van je

Groetjes Baukje
Geschreven door: Antje294  Bericht voor opstellen voor Antje294  8-2-2012 13:19:29
Afbeelding van Antje294ik wil graag een adres, alvast bedankt Alice

groetjes Antoinette Zonnetje
Geschreven door: dienchen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dienchen  8-2-2012 13:01:44
Afbeelding van dienchenHallo Alice
Wil graag meedoen met nummer 2
Deze week even geen adres moet zo naar mijn eerste chemo eerst even kijken hoe dat is
en dan kan ik volgende week weer mee doe met een adres

Groetjes Dinie
Geschreven door: @lexan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor @lexan  8-2-2012 12:55:18
Afbeelding van @lexanHoi Alice,

graag loot ik mee voor nr 1 en JA voor een adres.

Groet van Alexan Een Roosje
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  8-2-2012 12:49:01
Afbeelding van Chaootjealleen een adresje graag dus nee voor de verloting
Geschreven door: pibi  Bericht voor opstellen voor pibi  8-2-2012 12:48:24
Afbeelding van pibi

hallo alice

graag 2keer ja en ik ga voor nr 2

groetjes Annemie
Geschreven door: celesta  Bericht voor opstellen voor celesta  8-2-2012 12:03:34
Afbeelding van celestahallo alice
ik wil graag meedoen voor no 1
stuur maar een adres
gr celesta
Geschreven door: Monique2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Monique2  8-2-2012 11:54:15
Afbeelding van Monique2Ik doe niet mee voor de verloting,maar wil wel een adres.

groetjes monique
Geschreven door: crea-miek  Bericht voor opstellen voor crea-miek  8-2-2012 11:52:05
Afbeelding van crea-miekHallo Alice,
Ik wil graag een adres
Ik doe niet mee met de verloting
Groet Mieke Een Roosje
Bedankt voor het adres, kaartje gaat nog voor 5 uur op de bus
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  8-2-2012 11:49:16
Afbeelding van kablauLeuke stempeltjes Alice, ik doe graag mee voor nummer 3(de onderste dus) en natuurlijk voor een adres.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: superoma  Bericht voor opstellen voor superoma  8-2-2012 11:45:15
Afbeelding van superomahallo alice
ik wil graag meedoen voor nummer 2
geen adres
groetjes jeanne

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website