Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Bloemen voor........hoera 60 jaar - Leuke dingen van het leven!

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  4-2-2012 0:09:30
Afbeelding van creastridHiep hiep hoera Joke/Jopie, joened , 60 jaar!!!!
van harte gefeliciteerd
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  4-2-2012 0:11:27
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeVan harte gefeliciteerd Joke!!!

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  4-2-2012 0:14:01
Afbeelding van KreamiekEn van je allerliefst (ahum) vriendin kijg je ook de
felicitatie`s en je moet snel zijn om Astrid en mij
in leeftijd in te halen.

Maak er een fijne dag van met je mannetje en
vergeet je hondje niet

Groetjes Mieke
Geschreven door: anneke152  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneke152  4-2-2012 0:24:03
Afbeelding van anneke152Hallo Joke
met je60 ste verjaardag
ik wens je nog vele gelukkige en gezonde jaren

maak er een fijne dag van en laat je maar lekker verwennen
Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  4-2-2012 1:27:12
Afbeelding van omanijntjeProficiat! Kaartje is gestuurd. Gr. Guusje
Geschreven door: lijdia  Bericht voor opstellen voor lijdia  4-2-2012 3:02:03
Afbeelding van lijdiaHallo Joke
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik wens je nog vele jaren in goede gezondheid.
Mijn kaartje is onderweg.
gr. Lijdia
Geschreven door: Alice in Wonderland  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Alice in Wonderland  4-2-2012 7:35:42
Afbeelding van Alice in Wonderland Jarige!!!!!!

60 jaar geweldig hoor,ik wens je een hele fijne verjaardag ,met heel veel mensen die om je geven.
Wat zal het lekker druk worden.

Geniet er van met je man en je hondje.

............................... Alice
Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  4-2-2012 8:23:40
Afbeelding van BerberHallo Joke

Van Hartjee gefeliciteerd met je 60e verjaardag
een fijne dag meid

knuf Ber
Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  4-2-2012 8:45:52
Afbeelding van josklosHallo Joke,

Een kroonjaar verdient een bloemetje, Van Harte Gefeliciteerd.

gr jos
Geschreven door: claudia634  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor claudia634  4-2-2012 8:48:59
Afbeelding van claudia634hoi joke

van harte gefeliciteerd.

groetjes claudia
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  4-2-2012 9:08:46
Afbeelding van pedicuurtjeJoke van harte gefeliciteerd en een hele gezellige verjaardag gewenst met allen die je lief zijn.......Janny
Geschreven door: *romana*  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor *romana*  4-2-2012 9:11:19
Afbeelding van *romana*van harte gefeliciteerd joened (Joke)
Geschreven door: Anneke1937  Bericht voor opstellen voor Anneke1937  4-2-2012 9:13:32
Afbeelding van Anneke1937Joke van Harte Gefeliciteerd met dit kroonjaar. Maak er een gezellige dag van.
Lieve groetjes Anneke
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  4-2-2012 9:19:21
Afbeelding van CreahannieEn NATUURLIJK ook voor alle andere maatje die vandaag jarig zijn!!!!!!!

met jullie verjaardag en ik wens ALLE jarige een fijne dag!!!!!!!!!

, groetjes Hannie
Geschreven door: Adat  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Adat  4-2-2012 11:13:50
Afbeelding van Adat

Een hele fijne leuke gezellige verjaardag toegewenst door Ada.

Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: SuperSylvia  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor SuperSylvia  4-2-2012 11:23:54
Afbeelding van SuperSylviaHoi Joke,

Van Hartje Hartje Hartje gefeliciteerd met je 60e verjaardag. Ik wens je een súperfijne dag!

Lieve groetKus,

Sylvia
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  4-2-2012 11:32:51
Afbeelding van inekedc1joke van harteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!! Kus Kus Kus Kus Kus Kus Kus Kus Kus

Geschreven door: snoepie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor snoepie  4-2-2012 11:40:09
Afbeelding van snoepieHallo Joke
hartelijk gefeliciteerd . groetjes van Greet ,
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  4-2-2012 11:41:17
Afbeelding van HuismusJoke van harte hoor, en welkom bij het legioen der 60+ers!

Ik denk dat bijgaande kaart wel toepasselijk is ook al heb je per post een andere gekregen:
Geschreven door: drever  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor drever  4-2-2012 11:41:36
Afbeelding van drevereen fijne verjaardag toegewenst

groetjes vera
Geschreven door: knipkaart  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipkaart  4-2-2012 12:14:40
Afbeelding van knipkaart Joke nogmaals

Fijne dag hoor...
groetjes Nel
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  4-2-2012 19:21:26
Afbeelding van LyvavenEen beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je 60ste verjaardag, Joke!
Ook van mij een bloemetje voor jou:
Groetjes, Lidy
Geschreven door: hanzejo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanzejo  4-2-2012 19:24:22
Afbeelding van hanzejoHallo Joke

Van Harte Gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren

Groetjes Els

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website