Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

Hobbyshop Mimi
Met de HJSTAR pas krijgt u de verzendkosten gratis 1 week lang van 25 april tot 2 mei

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Knipvel korfbal - Hobby vragen

Geschreven door: anniebeers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anniebeers  3-2-2012 23:55:54
Afbeelding van anniebeersWie weet of er knipvellen zijn van korfballers. Ik moet een kaart maken voor iemand die korfbald.gr annie
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  4-2-2012 0:00:30
Afbeelding van KreamiekHallo je hebt een PBtje
Geschreven door: c.jelles1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor c.jelles1  4-2-2012 10:46:34
Afbeelding van c.jelles1Ik zou dat dan ook graag willen weten. Mijn dochter en al haar vriendinnen korfballen ook en dat zal ze fantastisch vinden als ze zo`n kaart krijgt.

Gr Christel
Geschreven door: fiere20  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fiere20  5-2-2012 19:07:33
Afbeelding van fiere20ik zou dat ook graag willen weten,
mijn kinderen korfballen ook
gr ada
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  5-2-2012 19:11:30
Afbeelding van MiMaik heb 1 knipvel op de pc staan
niet zo`n geweldige maar het is er wel 1
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  5-2-2012 19:15:59
Afbeelding van MiMawnadoo heeft er hier een kaartje op staan
Geschreven door: ada m  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ada m  13-2-2012 14:24:18
Afbeelding van ada mVoor de liefhebber, ik heb nog een meisje bij een korfbalpaal.
De rest van het knipvel heb ik gebruikt.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software