Geschreven door: Dax 3-2-2012 17:17:44 |
Hallo allemaal!
Ik zit met een probleempje. Ik heb een staf wesenbeek kaart gekocht. Ik heb keurig de kaders er achter geplakt en ben nu bezig met het uitponsen van de bloemetjes. Om goed te zien waar die bloemetjes straks moeten heb ik al op YouTube gekeken, maar ik kom er niet uit. Wanneer de kaart is dichtgevouwen, moeten de bloemetjes dan ook op het onderste gedeelte van de kaart? Dus op de eigenlijke afbeelding? Of moeten die dingen alleen op de rand? Want wanneer je de bloemetjes ook op de kaart zelf moet plakken, krijg je de kaart bijna niet meer open. Toch? Wie o wie weet raad?
Het gaat trouwens over onderstaande kaart:
Alvast hartelijk dank!
Dax. |
Geschreven door: uchang 3-2-2012 17:47:00 |
Dax,
Al wat binnen het kader valt kleeft je in het kader, al wat buiten het kader zit dus op de rand kleef je ook op de rand.
Hoop dat je hiermee weer vooruit kan
Groetjes Anne-Marie |
Geschreven door: Dax 3-2-2012 17:57:24 |
Dankjewel voor je snelle antwoord, Anne-Marie!
Als ik je goed begrijp vouw je de kaart dicht en plak je de bloemetjes dus zowel in de kaart als op de rand? Dan krijg je dus geen mooie bolle hortensia`s... toch?
Groetjes, Dax. |
Geschreven door: uchang 3-2-2012 18:04:03 |
Ik laat mijn kaart bij het kleven open liggen maar zet een fijn potloodlijntje tot waar ik mag kleven in het kader.
Je hortensia wordt wel mooi bol want je hebt aan de zijkant van de kaart (de vouwlijn) ongeveer een halve cm. Wat achter de rand zit maak ik nooit dikker dan de ruimte die je hebt om te vouwen. ik heb zelf geen voorbeeld meer denk ik, ga even op zoek voor je.
Anders zet ik de link van een voorbeeldkaart in je postvakje.
Hier heb je een voorbeeld van mijn kaart, is niet dezelfde maar wel met een hortensia.
Anne-Marie |
Geschreven door: Dax 3-2-2012 19:49:08 |
Die is prachtig geworden, Anne-Marie! Ik heb je berichtje ontvangen en nu snap ik precies wat je bedoelt.
Nogmaals heel hartelijk dank voor je duidelijke uitleg!
Groetjes en een fijn weekend,
Dax. |
Dit forum onderwerp is gesloten
In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven