Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen! Gebruik in de webshop code HJ085 De korting wordt dan direct verrekend. U vindt bij ons het grootste assortiment van Do Crafts! Nu ook Atbelle Markers!

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Kaartje voor pietan en hans - Oproepjes

Geschreven door: bojoura  Bericht voor opstellen voor bojoura  3-2-2012 20:40:17
Afbeelding van bojouraHoi Greta.
Ik wil graag meedoen,maar het wordt wel eind van de week.
Groetjes,
Jolanda
Geschreven door: Petra Lips  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Petra Lips  4-2-2012 8:16:52
Afbeelding van Petra LipsHallo Greta,

Geef mij het adres maar, want als er 2 mensen een steuntje kunnen gebruiken zijn het het zij wel.
Ik volg al weken de weblogs van Anita en Hans en telkens als je denkt dat het beter gaat is er weer een terugval.
Ik hoop dat er massaal gehoor wordt gegeven aan je oproep.

Groetjes Petra
Geschreven door: corbor  Bericht voor opstellen voor corbor  4-2-2012 8:42:27
Afbeelding van corborGoede morgen
doe mij het aderes maar weer
fijn weekend
corrie
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  4-2-2012 9:24:14
Afbeelding van CreahannieMorge Greta,
Ja het is niet leuk meer voor Anita en Hans en dan zal een kaartje hun zeker steunen,hier gaat er ook weer een met de ,
mee,gr Hannie
Geschreven door: melet  Bericht voor opstellen voor melet  4-2-2012 11:40:54
Afbeelding van meletGoedenmorgen Greta,

ik zal ze een kaartje sturen. Jammer dat er voor allebei veel tegenslag is.

Groetjes van Marjo
Geschreven door: Ans1950  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ans1950  4-2-2012 11:57:56
Afbeelding van Ans1950Hallo Greta

Ik heb gisteren een kaartje in de brievenbus gedaan Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Een prettige dag en vriendelijke groeten Angelien
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  4-2-2012 12:24:18
Afbeelding van crea-miepHoi Greta,

Natuurlijk stuur ik ze een kaartje.
Mag ik nog even hun adres?

Groetjes Ria.
Geschreven door: Creyolanda  Bericht voor opstellen voor Creyolanda  4-2-2012 12:27:01
Afbeelding van CreyolandaGeef mij het adres ook maar hoor. Dan stuur ik ze ook een kaartje.

Groetjes,
Yolanda
Geschreven door: Kiki1973  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Kiki1973  4-2-2012 16:42:23
Afbeelding van Kiki1973Hoi Greta,

Ook ik zal een kaart naar Anita en Hans sturen

Groetjes Maureen
Geschreven door: midas  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor midas  4-2-2012 17:03:06
Afbeelding van midasHALLO GRETA

ANITA IS EEN HOBBIJ MAATJE VAN MIJ
DUS GAAT ER EEN KAARTJE DIE KANT UIT
ADRES HEB IK
GROETJES MARIANNE (MIDAS)
Geschreven door: MartensvB.  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor MartensvB.  4-2-2012 18:42:04
Afbeelding van MartensvB.Hallo Greta,

Ik wil ook wel een kaartje sturen.
Mag het ook over een aantal dagen ??

Groetjes:
Ineke
Geschreven door: candido  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor candido  5-2-2012 10:18:09
Afbeelding van candidoHallo Greta,

Ik heb er van de week toevallig weer een gestuurd , ja het zit ze niet mee en
zijn zo blij met een kaartje daar doen we het toch voor en zo`n kleine
moeite.

Groetjes Louise
Geschreven door: greta  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor greta  5-2-2012 14:19:24
Afbeelding van gretainderdaad louisse
daar doen we het voor klein gebaar maar we maken er iemand weer heel blij mee
greta
Geschreven door: Tikus 31  Bericht voor opstellen voor Tikus 31  5-2-2012 20:50:33
Afbeelding van Tikus 31Hallo Greta.
Ik wil ze ook graag een kaartje sturen.
Maar ik heb geen adres kan je die aan mij geven.Fijne zondag nog.Groetjes Barbera
Geschreven door: candido  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor candido  6-2-2012 8:31:45
Afbeelding van candidoGoedemorgen allemaal,
Wie doet er op deze mooie winterdag nog mee om een kaartje te sturen naar Anita en Hans
ze verdienen het echt !!!

Groetjes Louise
Geschreven door: greta  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor greta  6-2-2012 17:01:30
Afbeelding van gretagoeden middag
het is weer helemaal mis bij pietan zie haar weblog
dus ik hoop dat er velen een kaart willen sturen want ze verdienen het echt
gr greta
Geschreven door: schrammie  Bericht voor opstellen voor schrammie  6-2-2012 17:45:08
Afbeelding van schrammieIk stuur er een kaartje heen. Vond het adres bij de opkikkers.
Groetjes Cora
Geschreven door: Kiki1973  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Kiki1973  6-2-2012 22:45:02
Afbeelding van Kiki1973Hoi Greta,

Mijn kaart is vandaag op de post gegaan. Ai, ai, ik las net de weblog van Anita. Wat een vreselijke situatie. Ik hoop maar dat nog meer hobbymaatjes een kaart willen sturen, die opkikkers hebben ze vreselijk nodig.

Groetjes Maureen

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website