Geschreven door: viviane64 3-2-2012 11:51:07 |
hoi,ben nog niet zo lang bezig met kaarten maken,nu heb ik een vraagje begin je eerst met het inkleuren van je stempel afdrukje en kies je dan je papier dat er bij hoort, of beginnen jullie eerst papier te kiezen en stem je daar je afdrukje op af hoop dat je het begrijpt pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. |
Geschreven door: B.Zweers 3-2-2012 11:53:35 |
Ik kies meestal eerst papier, en ga dan inkleuren.
Gr. Bep |
Geschreven door: ebosc2 3-2-2012 11:55:14 |
Hoi Viviane,
Ik stempel niet maar 3-D en borduur.
Meestal heb ik een voorraadje 3-D plaatjes, daar stem ik mijn borduurgaren op af en als laatste kies ik een onderkaart.
Veel succes.
Groetjes Esther. |
Geschreven door: fetske 3-2-2012 16:39:07 |
ik kies soms eerst de achtergrond en dan weer eerst t 3d plaatje denk dat je dat het beste zelf kunt weten wat je zelf prettig vind om te doen
suc6
groetjes fetske |
Geschreven door: Freubelpeet 3-2-2012 19:59:05 |
ik kies eerst de stempel, daarna het papier en aan de hand van het papier kies ik de kleuren om de afdruk mee in te kleuren. Daarna leg ik de afdruk op me papier en ga aan de slag met het verzinnen van lintjes, bloemen enz. Als ik dan klaar ben dan pas plak ik alles op de kaart.
Succes Peet |
Geschreven door: marjanuis 3-2-2012 23:29:19 |
Ik bepaal eerst voor wie de kaart gaat worden, dan zoek ik een passende digistamp, daarna zoek ik een kleur, liefst passend bij degene waar de kaart naar toe gaat. In die kleur zoek ik de scrappapiertjes op, dan de bijpassende kleur kaart of cardstock. Dan ga ik het plaatje kleuren met de kleuren die in het scrappapier zitten. Dan ga ik het scrappapier in de maten snijden en eventueel croppen zoals ik het hebben wil. Dan maak ik bloemetjes of andere extra`tjes die de kaart moeten opleuken. Dan ga ik plakken na veel schuiven en zoeken....
Succes en groet, Marja |
Geschreven door: marjan35 3-2-2012 23:54:46 |
Dat vind ik het makkelijke aan een stempel daar kun je je kleuren aanpassen aan je scrappapier, als je een 3d plaatje hebt, heb je vaak net niet de goede kleuren scrappapier en dan ben ik soms dagen aan het zoeken naar de goede kleuren en dan doe ik toch maar wat anders hihi
Groetjes Marjan |
Geschreven door: viviane64 4-2-2012 19:49:51 |
dank u dames ben weer een beetje wijzer,zo leer je nog alle dagen bij hihihihi |
Geschreven door: inekedc1 4-2-2012 19:59:45 |
inderdaad.. eerst een kaart.. dan bijpassend scrappapier..dan een op de persoon passend stempel.. en die inkleuren met de kleuren van de kaart/scrappapier
dit werkt het handigst!
anders zoek je je suf naar bijpassend papier.. |
Geschreven door: gorzeneesje 5-2-2012 0:02:06 |
ik pak eerst papier bij elkaar en daarna pas ik de kleuren van de afdruk aan maar soms heel soms heb ik al een prentje ingekleurd omdat ik ongeveer al weet welk papier ik er bij ga gebruiken
maar mijn voorkeur gaat echt uit naar eerst het papier bij elkaar zoeken |