Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Scrappen februari sketch - Scrapforum

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Scrappen februari sketch - Scrapforum

Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  29-2-2012 9:30:14
Afbeelding van ingridbrjjjaaaaaaaaaa
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  29-2-2012 9:20:48
Afbeelding van pmjdevries8 mooie inzendingen dit keer.
Op naar maart.
Zijn jullie al nieuwsgierig?
Nel
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  28-2-2012 10:46:17
Afbeelding van pmjdevriesJoke en Ingrid
Wat een mooi resultaat. En jammer van de pons,maar doet geen afbreuk aan je LO
Op naar maart dus, het is bijna zover
Gr. Nel
Geschreven door: ina1111  Bericht voor opstellen voor ina1111  28-2-2012 7:10:38
Afbeelding van ina1111hoi ingrid
mooi hoor en jah ik had nog een begin blad nodig dus was een genoeg maar de volgende keer vrees ik dat ik er ook 2 maak
gr ina
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  27-2-2012 22:46:27
Afbeelding van ingridbrHoi hoi allemaal
Heb eindelijk tijd gehad om de sketch van februari te maken.
Heb de sketch zowel als gegeven als gespiegeld gebruikt zodat ik hem in het boek kan doen.
alle twee
linkerkant
rechterkant
Groetjes Ingrid.
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  27-2-2012 11:47:46
Afbeelding van MisscacyHé Joke,
Ik vind jouw deelname echt geweldig!
Gr Catherine
Geschreven door: Possie  Bericht voor opstellen voor Possie  24-2-2012 0:01:33
Afbeelding van PossieHai Jannie,

Dank je wel.
Ik wilde ook van die mooie boogjes, maar de pons kwam klem te zitten. Hij wilde niet meer voor of achteruit dus toen heb ik doorgedrukt. Heel zachtjes natuurlijk ahum en toen brak hij.

Groetjes Joke
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  23-2-2012 21:05:17
Afbeelding van creajannieHoi Joke.................

Ziet er toch prima uit.
Wat `n leuke foto`s met die kleine.
En ook welkom hier op het scrapforum.

Zonde zeg van je randpons.
Hoe kreeg je dat nu voor elkaar

Groetjes
Jannie Een Roosje Regenboog Een Roosje
Geschreven door: Possie  Bericht voor opstellen voor Possie  23-2-2012 20:23:56
Afbeelding van PossieHallo Allemaal,

Mooie LO hebben jullie gemaakt van de sketch. Leek me heel leuk om mee te doen dus ik ben vol goede moed begonnen. Binnen 10 minuten had ik mijn mooie randenpons voor eeuwig om zeep geholpen. Vervolgens heb ik mijn uiterste best gedaan om er alsnog iets moois van te maken. Mijn LO is uiteindelijk meer een interpetatie geworden van de sketch, maar ik heb mijn best gedaan. Dit is mijn LO Mocht het zo zijn dat ik echt teveel ben afgeweken dan hoor ik het graag voor de volgende keer.

Groetjes Joke

Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  23-2-2012 19:16:08
Afbeelding van pmjdevriesPetacchi
Zie ik het wel god?
Staats jouw mooie LO op desktop?
Nel
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  22-2-2012 22:01:43
Afbeelding van pmjdevriesAlle nieuwelingen die ik geen berichtje gestuurd heb, welkom op ons scrapforum.
Leuk om te zien wat ieder er van maakt en heel mooi om alle LO `s te bewonderen.
Groetjes, Nel

Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  20-2-2012 21:23:55
Afbeelding van creajanniePetra.............

Leuk onderwerp heb je gekozen.
En het ziet er mooi uit.

En van Hartjee welkom hier op het scraforum.

Groetjes
Geschreven door: peeetra1  Bericht voor opstellen voor peeetra1  20-2-2012 20:06:51
Afbeelding van peeetra1dankjewel, Catherine en Else Marie Ja
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  20-2-2012 11:57:28
Afbeelding van MisscacyZeer mooie pagina, Petra! Hartje
Catherine
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  20-2-2012 10:22:42
Afbeelding van Else-Mariewat leuk om je creatie te zien petra!
leuk idee om een blad van Valentijnsdag te maken!
ik vind het sowieso al leuk dat er zoveel verschillende inzendingen te zien zijn en we nog niet eens aan het eind van de maand zijn!
kom maar op met de rest

Else-Marie
Geschreven door: peeetra1  Bericht voor opstellen voor peeetra1  19-2-2012 0:12:18
Afbeelding van peeetra1Hoi hierbij mijn inzending voor de sketch van deze maand, als inspiratiebron heb ik de dag van de liefde genomen Valentijnsdag.

Groetjes,

Petra
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  15-2-2012 19:04:07
Afbeelding van pmjdevries hoi allemaal
leuke reacties en leuk om te horen dat we aan elkaars tips veel genoegen beleven.
De sketch van maart is klaar, maar nog heel even geduld.
De tijd gaat toch al zo snel en voor je hetweet is het al weer maart.
Gr Nel
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  15-2-2012 16:58:44
Afbeelding van MisscacyHé Else-Marie,
Zeer leuk jouw werkje.
Het gaat bij een sketch om de interpretatie ervan, niet? Dus waarom zou jouw creatie afgekeurd moeten worden?
Verschillend indien het om een make-over gaat. Dat moeten de maten precies hetzelfde zijn (en dan nog )
Zeer leuke invulling en moet ook eens aan dat draaien denken
Gr. Catherine
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  15-2-2012 16:53:44
Afbeelding van Else-Mariehallo allemaal,
leuk om weer nieuwe gezichten te zien hier!
deze keer is mijn bijdrage dit geworden:

vorige keer had Nel de sketch omgedraaid dat idee vond ik zo leuk dat ik het nu ook heb gedaan
de foto`s zijn ook niet helemaal de juiste afmetingen, maar ik had deze foto`s nog liggen en vond het zonde om van de grootste foto`s een stuk af te snijden. hopelijk keuren jullie hem goed en ik ben benieuwd naar de reacties!
Else-Marie
Geschreven door: peeetra1  Bericht voor opstellen voor peeetra1  15-2-2012 12:11:36
Afbeelding van peeetra1wat een leuke creaties staan hier op zeg. Ik ben net nieuw hier op het forum en ga zeker proberen om iedere maand mee te doen met de scrapuitdaging. Nu maar eens aan de slag met de sketch van deze maand en als ik tijd heb ga ik ook nog even de sketch van vorige maand maken, om vervolgens aan het eind van het jaar een volledig scrapboek van 2012 te hebben. Bedankt dames voor alle mooie inspriaties.

Groetjes,

Petra
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  14-2-2012 10:11:09
Afbeelding van MisscacyLeuk zo die verschillende invullingen te zien!
Geschreven door: ina1111  Bericht voor opstellen voor ina1111  13-2-2012 19:38:34
Afbeelding van ina1111hoi jannie
zo zie je maar iedereen een eigen invulling dat is toch ook de bedoeling
hij is ook erg mooi
gr ina
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  13-2-2012 11:07:49
Afbeelding van creajannieGoede morgen scrappers

Zoals beloofd,hier mijn bijdrage;voor deze maand.

En zoals Sandra al zegt,leuk nieuwe mensen erbij.
Het is zo leuk om de creaties van anderen hier te zien.
En we leren van elkaar,toch?

Fijne dag verder en groetjes
Geschreven door: scrapburgt  Bericht voor opstellen voor scrapburgt  13-2-2012 8:10:42
Afbeelding van scrapburgtHallo allemaal,

Oh wat zijn er al weer mooie lay-outs gemaakt.
Vorige maand en deze maand weer wat nieuwe gezichten,leuk hoor.
Nel ik kan mij voorstellen dat het met meer reacties leuker voor je is om een sketch te maken

Ik ben ook al begonnen voor het einde van de maand is hij wel af dus wordt vervolgt.....

Groeten Sandra
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  12-2-2012 21:37:53
Afbeelding van creajannieIna.........er komt iedere maand `n nieuwe topic voor.

Wat zijn er al mooitjes gemaakt zeg.
De mijne is ook klaar,maar kan nu geen foto maken.
Zal het morgen doen,bij daglicht en dan plaats ik het hier.

Scrapgroetjes van mij
Geschreven door: ina1111  Bericht voor opstellen voor ina1111  12-2-2012 16:33:48
Afbeelding van ina1111dank je wel vond hem zelf ook het papier had ik in die tinten klaar liggen voor een ander idee had 2 tinten klaar gelegd en de blauwe gebruikt dus dit lag er nog dacht meteen dat randje pak ik lintje die heb ik in overvloed maar doe er zo weinig mee.Zad de glitter rand en dacht jah das goed
ach zo zie je maar ieder zijn eigen ding.Had gelukkig nog net 2 zwart wit foto`s liggen.
heb wat patronen van de oude scraps nog gevonden dus die ga ik ook maar eens doen en nieuwe krijg je die iedere maand in je prive box of komt het in het forum?
gr ina
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  12-2-2012 16:22:05
Afbeelding van MisscacyHoi Ina, ik vind jouw interpretatie echt super geslaagd!
Gr. Catherine
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  10-2-2012 20:40:34
Afbeelding van pmjdevriesLieve scrapsters
Wat weer een mooi resultaat.
Dit geeft weer extra plezier om een sketch te maken.
Gr Nel
Geschreven door: ina1111  Bericht voor opstellen voor ina1111  10-2-2012 13:56:06
Afbeelding van ina1111hoi allemaal
hierbij mijn idee

ik vind hem zelf zeer geslaagd dus gaat zo het album in
gr ina
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  10-2-2012 10:11:19
Afbeelding van Else-Marieina dat is inderdaad de bedoeling. zo kan iedereen zien wat er gemaakt is..
de tekenig word ook wel een sketch genoemd en naar aanleiding van die sketch maak je een scrapblad ja!
ben benieuwd wat je hebt gemaakt.
Else-Marie
Geschreven door: ina1111  Bericht voor opstellen voor ina1111  10-2-2012 6:58:26
Afbeelding van ina1111hoi allemaal
ik heb ook naar aanleiding van de sketch een poging gewaagd weet eigenlijk niet wat de bedoeling is dus heb de tekening als basis genomen.
zal hem vanmiddag op de foto zetten en hier plaatsen dat is toch de bedoeling
gr ina en werk ze
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  10-2-2012 3:07:22
Afbeelding van ingelingBedankt dames,
weer een leuke digitale Catherine.
Nou ben benieuwd wie volgt!
groetjes Inge
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  9-2-2012 13:44:51
Afbeelding van Else-Mariehet resultaat is erg leuk Catherine
ben benieuwd hoe je de "echte" gaat maken!

Else-Marie
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  9-2-2012 10:38:04
Afbeelding van MisscacyZiezo, hier volgt mijn deelname. Geweldig leuk om te maken!
Maar wil hem later nog eens `in het echt`!
Gr. Catherine
Geschreven door: scrapburgt  Bericht voor opstellen voor scrapburgt  6-2-2012 13:55:07
Afbeelding van scrapburgtHallo allemaal,

Leuke sketch Nel.
Ik heb al een idee nu nog even kijken of mijn foto`s zich er voor lenen.

Nou ingeling misschien vondt je het niet makkelijk maar hij ziet er leuk uit hoor.

Groeten Sandra
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  6-2-2012 13:17:58
Afbeelding van Else-MarieLeuk resultaat ingeling
ik vind het geheel goed bij elkaar passen!

ik ga vanmiddag ook eens kijken of ik passende foto`s kan vinden bij deze sketch!
Else-Marie
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  5-2-2012 7:41:07
Afbeelding van ingelingHi Nel,
mooie,maar niet zo makkelijke schets!
Het ziet er eenvoudig uit,maar..
ik heb me eraan gewaagd!
Dit is het resultaat.

Hoop er gauw meer te zien,
groetjes en een fijne zondag,
welterusten, Ster
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  3-2-2012 21:37:10
Afbeelding van creajannieMooie sketch Nel..........

We gaan ons best weer doen hoor.
Weet alleen nog geen onderwerp
FFF struinen bij de foto`s dan komt het wel goed.

Groetjes
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  3-2-2012 13:46:49
Afbeelding van Else-Mariebedankt voor de reacties!
volgende week ga ik eens kijken naar leuke foto`s voor deze sketch!
Liefs
Geschreven door: Misscacy  Bericht voor opstellen voor Misscacy  2-2-2012 21:06:22
Afbeelding van Misscacy1 inch is 2,54cm
Omgerekend is dat dat 5,08 x 7,62cm

Leuke sketch! Zal digitaal zeker terug deelnemen deze maand Ja
Geschreven door: happycards  Bericht voor opstellen voor happycards  2-2-2012 19:57:40
Afbeelding van happycardsdus zou je 2" x 3" is dan volgens mij 4 bij 6 cm
hoop dat je snapt en hoop ook dat ik je niet verkeerd informeer haha
Geschreven door: happycards  Bericht voor opstellen voor happycards  2-2-2012 19:57:03
Afbeelding van happycardshoi hoi
volgens mij is 2 inch omgerekend 2 cm dacht ik maar weet het niet zeker
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  2-2-2012 19:55:17
Afbeelding van Else-MarieWauw deze sketch ziet er gaaf uit! hier ga ik zeker wat mee doen!
kan alleen iemand mij vertellen wat de maten 2" X 3" en 4.5"X 3" inhouden? hoe groot zijn die foto`s in cm?
liefs Else-Marie
Geschreven door: pmjdevries  Bericht voor opstellen voor pmjdevries  2-2-2012 19:45:51
Afbeelding van pmjdevriesHierbij dan mijn beloofde sketch van februari
Maak er wat moois van.
Gr Nel

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software