Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshopjoke
Met de HJSTAR pas krijgt u Magic Dots 3 halen 2 betalen! Vermeld uw HJ starpas nummer bij opmerkingen.

Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Diana’s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u de hele maand mei 10% korting op uw complete bestelling en het hobbyjournaal voor €1,00. Daarnaast ontvangt u altijd een extraatje.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Cijfer borduren - Hobby vragen

Geschreven door: Fuchs  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Fuchs  2-2-2012 19:41:57
Afbeelding van Fuchshallo
in hj 83 vind men een prachtig alfabet om te borduren, wie kan me helpen aan de cijfers van 0 ,1 ,2 tot en met 9.
ongeveer de zelfde grote als abc zou ik heel fijn vinden.
alvast bedankt en fijne avond
grt christiane
Geschreven door: knutselkip  Bericht voor opstellen voor knutselkip  2-2-2012 20:09:03
Afbeelding van knutselkipheb je een berichtje gestuur
dan hoor ik het wel van je

gr anja Ja
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  2-2-2012 21:18:38
Afbeelding van marjan35De cijfers zou ik ook wel willen hebben.

Groetjes Marjan
Geschreven door: monique7  Bericht voor opstellen voor monique7  3-2-2012 8:48:39
Afbeelding van monique7ik wil ze ook wel

groet monique
Geschreven door: knutselkip  Bericht voor opstellen voor knutselkip  3-2-2012 9:07:16
Afbeelding van knutselkiphalo stuur je mail maar gr anja
Geschreven door: bonni  Bericht voor opstellen voor bonni  3-2-2012 9:56:20
Afbeelding van bonniik zou de cijfers ook wel willen indien mogelijk
alvast bedankt bij voorbaat
knuffie van bonni
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  3-2-2012 15:04:17
Afbeelding van Chaootjeshit stond daar een alfabet in?? net nu ik geen abonnement meer heb , helaas zit het er even niet in iets voor me hobby te kopen
Geschreven door: bezige-bij  Bericht voor opstellen voor bezige-bij  3-2-2012 15:20:18
Afbeelding van bezige-bijZou ik misschien de cijfers ook mogen hebben???

Alvast heel hartelijk bedankt..

groetjes Ineke
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  3-2-2012 15:41:52
Afbeelding van marjahobbyhoi Anja
mag ik de cijfers ook aub
Marit word 4 jaar op 1 maart
alvast bedankt
groetjes marja
Geschreven door: Rozalieke  Bericht voor opstellen voor Rozalieke  3-2-2012 15:48:49
Afbeelding van Rozaliekehallo Anja

als het mogelijk is zou ik de cijfers ook moge hebben (heb er wel ponsen van die groten)
maar borduren vind ik wel mooier.

alvast bedankt

groetjes lia
Geschreven door: EdeBoer  Bericht voor opstellen voor EdeBoer  3-2-2012 16:04:08
Afbeelding van EdeBoerHallo Anja

Mag ik de cijfers ook van je hebben?

Alvast bedankt hoor?

Groetjes Elly
Geschreven door: knutselkip  Bericht voor opstellen voor knutselkip  3-2-2012 16:09:08
Afbeelding van knutselkipmoeten juilie even je mail stuuren ander kan ik niets doen

gr anja
Geschreven door: Annspaperart  Bericht voor opstellen voor Annspaperart  3-2-2012 23:18:33
Afbeelding van AnnspaperartHallo Christiane,

I made the Alphabet in the Hobbyjournaal 83. I am also working on matching numbers. They will be available soon.

kind regards

Ann Een Roosje
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  3-2-2012 23:21:31
Afbeelding van kaartenansFijn Ann. we zijn al zo blij met de letters. dus nu komen ook de cijfers.

dank je wel voor het maken. wij zijn er heel blij mee. Ja Ja Ja

groeten Ans Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring