Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

AnMaCreatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een korting van 5% op uw gehele bestelling. Vermeld bij `Opmerkingen` uw HJSTARpas-nummer. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.

BAMBA Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een pakje kraft labels bij uw bestelling via de website.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Demonstratie bij Hobbyhoeve - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: ernahoeve  Bericht voor opstellen voor ernahoeve  2-2-2012 10:14:27
Afbeelding van ernahoeveZaterdag 4 februari is er al weer de laatste demo ivm. onze feestmaand ter ere van het 10 jarig bestaan.
Dit keer komen de nieuwe artikelen van Leane de Graaf aan de beurt.
Betsy (esra) laat ons allen zien wat ze ermee gedaan heeft. Bent U ook nieuwsgierig wat ze weer voor moois gemaakt heeft en wil je de kaarten in het echt zien kom dan gerust een kijkje nemen.
De demo is bij Hobbyhoeve in Hoeven en is tussen 10.00 u. en 16.00 u.
Groetjes Erna
Geschreven door: esra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor esra  2-2-2012 17:13:06
Afbeelding van esraJa, ik ben nog bezig met het maken van de kaartjes.........de malletjes zijn erg leuk en de 3d plaatjes zijn liefjes.

We gaan nog even stevig door.......zodat we a.s. zaterdag vele mooie creatie`s kunnen laten zien.

Tot Zaterdag...........groetjes Betsy.
Geschreven door: Catharina  Bericht voor opstellen voor Catharina  4-2-2012 11:27:45
Afbeelding van CatharinaHoi Erna en Betsy.

Ik hoop voor jullie dat er door de weersomstandigheden toch nog belangstelling is voor de demonstratie.
Ik had graag even willen komen maar ga er met dit weer niet door als het niet nodig is. Sorry.

Groetjes Toos Gordeyns.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring