Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

t Allergaartje
Met de HJSTAR pas krijgt u oplegvellen Doodey 3 voor 1 euro, Papicolor blokje stempelpapier nu 2,50

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Uitdaging 7 - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  1-2-2012 16:59:06
Afbeelding van inekedc1in deze uitdaging daag ik jullie allemaal uit om mijn kaart te overtreffen..
deze maand nog even 1 voorbeeld.. die van mezelf..
maar volgende maand staan er 2 voorbeelden..
gemaakt naar een schets..

dit moet er op zitten..
1) alles heeft ronde hoeken
2) een brede band scrappapier, iets onder het midden
3)een plaatje/borduursel/tekst op een dubbel frame..(dus 2 lagen papier en dan je plaatje..) aan de rechterkant..

verder mag er van alles op...en je mag de schets draaien...
dit is de schets

dit is de kaart die ik er mee maakte....

en omdat ik vind dat cinema de mooiste maakte in de vorige uitdaging..
nodig ik haar uit.. om uitgedaagd te worden in maart..

cinema agnesw62 valstar taeniura aliehelder bvenema aliehelder 2 ingeling knipkaart krealien valstar 2 dorothea dorothea 2 dorothea 3 felicia detoli valstar 3 agnesw62 2 ikzelf! hitv ingridbr cinema 2 valstar 4 valstar 5 marijke24 oorschotje peeetra1 corriebossers
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  1-2-2012 17:07:25
Afbeelding van valstarLeuke uitdaging weer, Ineke. Moest alleen wel lachen om je `ronde hoeken`. Maar met het voorbeeld snappen we het wel, hoor!!

Groetjes,

Renate
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  1-2-2012 17:09:36
Afbeelding van inekedc1de dame heeft ook ronde hoeken.. toch???
Geschreven door: Kittekatje  Bericht voor opstellen voor Kittekatje  1-2-2012 17:15:19
Afbeelding van Kittekatjeik ook !!
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  1-2-2012 17:20:17
Afbeelding van inekedc1is niks mis met ronde hoeken bij een dame.. vraag het je vrijer maar!!!
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  2-2-2012 12:39:05
Afbeelding van valstarIneke, natuurlijk is daar niks mis mee..........maar ik denk dat je de (afge)ronde hoeken van het plaatje bedoelt (het dubbele frame dan)?

Groetjes,

Renate
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  2-2-2012 12:44:22
Afbeelding van inekedc1ja.. en van de kaart zelf..!
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  2-2-2012 12:58:54
Afbeelding van valstardas een goeie Ineke..........die had ik nog niet gezien . Ik ga eens kijken of ik nog wat ideetjes krijg........

Groetjes,

Renate
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  2-2-2012 16:02:40
Afbeelding van cinemahoi Ineke ! deze heb ik er van gemaakt !
een andere mooie dame !denk dat alles er op zit !
kom maar op mat je uitdaging hoor !
ben er klaar voor Groetjes Tiny
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  2-2-2012 16:07:31
Afbeelding van inekedc1leukkkkkkkkkkk cinema!!
oww tis een foto van mij van een jaar of 2 geleden!!!

ik moet nog even een schets ontwerpen, dan komtie in je postvakje!
leuk dat je het durft en doet!
Geschreven door: Endje-Mar  Bericht voor opstellen voor Endje-Mar  2-2-2012 16:07:53
Afbeelding van Endje-MarTiny, wat een leuke kaart zeg !!
En alles is er rond aan, de hoeken, de dame, mooi hoor.

Ik ga eens kijken of ik hier ook iets mee kan.......

Groetjes, Marjan
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  2-2-2012 16:13:04
Afbeelding van cinemadank jullie hoor voor de complimenten!
tot de volgende !grt tiny
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  2-2-2012 16:23:23
Afbeelding van agnesw62hier mijn bijdrage, gecombineerd met de uitdaging techniek 2
groetjes agnes
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  2-2-2012 16:29:32
Afbeelding van inekedc1agnes.. Ja
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  4-2-2012 16:58:08
Afbeelding van valstarLeuke kaarten, Tiny en Agnes!!

Ik heb een `ronde` jongeman genomen, nou, eigenlijk meer een hoekige.......

Groetjes,

Renate
Geschreven door: taeniura  Bericht voor opstellen voor taeniura  4-2-2012 18:20:20
Afbeelding van taeniuraIk heb vanmiddag ook even zitten knutselen.
Groetjes Marjan
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  4-2-2012 18:36:15
Afbeelding van inekedc1owww die mannenkaart is rond en toch heel stoerrrrrrrrrrrrrrr !!! Ja

en die easel kaart.. of heet het nou anders?? is ook errruggg leuk!
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  4-2-2012 20:28:42
Afbeelding van agnesw62leuk zo`n stoere mannenkaart renate en die easelkaart vind ik ook schitterend marjan Ja Ja Ja
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  5-2-2012 1:00:44
Afbeelding van aliehelderNou als je dan toch bezig bent blijf je zoeken naar uitdagingen
Hierbij mijn kaart die ik heb gemaakt

Gr alie
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  5-2-2012 1:24:17
Afbeelding van inekedc1alie.. waar zijn je ronde hoeken van het scrappapier?
de kaart heeft prachtige ronde hoeken dat dan weer wel!
Geschreven door: bvenema  Bericht voor opstellen voor bvenema  5-2-2012 11:38:00
Afbeelding van bvenemaLeuke kaarten zijn er la gemaakt. Mijn dame is niet rond, maar lekkers slank.

groet Betsy
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  5-2-2012 16:15:07
Afbeelding van aliehelderOeps foutje heb ik niet gezien
Dacht dat het alllen de kaart moest zijn

Ik ga morgen weer een andere maken

Gr Alie
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  5-2-2012 16:30:41
Afbeelding van inekedc1betsy.. ze heeft een ronde hoed op en ronde neuzen aan dr schoenen!!! ahhaahhahaah
ik vind de kaart leukkkk!

oww alie.. nog eentje ? prima hoor!!!
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  5-2-2012 23:39:09
Afbeelding van aliehelderNou ik heb er nog eentje gemaakt
Deze keer heel wat anders

Ik hoop dat die goed is

Gr Alie
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  6-2-2012 0:03:43
Afbeelding van inekedc1ja hoor .. ik en het ander jurylid rekenen het goed!!
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  6-2-2012 0:23:37
Afbeelding van aliehelderNou is dan nu de vraag als jij er een rechthoek van maakt moet dat ook zo blijven

Gr Alie
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  6-2-2012 8:47:29
Afbeelding van ingelingEn hier is mijn bijdrage, met de ronde hoeken!,
,
groetjes Inge
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  6-2-2012 9:53:06
Afbeelding van inekedc1nee hoor alie.. je mag ook een vierkante of een ronde kaart maken.. als hij maar op de schets lijkt..
maar de meeste kaarten die ik maak zijn rechthoekig.. alleen maar omdat ze anders niet in mijn voorraadkistje passen..
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  6-2-2012 9:55:40
Afbeelding van inekedc1prachtige kaart, ingeling!!!! Ja
Geschreven door: knipkaart  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipkaart  6-2-2012 15:22:25
Afbeelding van knipkaartIk moest een kaart maken voor een kanjer...dus heb me maar laten inspireren door de uitdaging..7
..

Groetjes..Nel
Geschreven door: krealien  Bericht voor opstellen voor krealien  6-2-2012 15:46:01
Afbeelding van krealien
een gezellig pimpelmeesje erbij
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  6-2-2012 16:22:54
Afbeelding van inekedc1leuke kaarten!!
en ik zie dat de ouwe hoekponsen ook weer een kans kregen!! Ja
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  8-2-2012 17:59:15
Afbeelding van valstarNiemand meer ronde hoeken? Nou, ikke wel, hoor.......

Groetjes,

Renate
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  8-2-2012 18:05:19
Afbeelding van inekedc1hij is prachtig , valstar!!!! Ja
Geschreven door: dorothea  Bericht voor opstellen voor dorothea  8-2-2012 18:26:20
Afbeelding van dorotheawat een mooie kaarten allemaal ik ga er ook snel aan beginnen gr thea
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  8-2-2012 19:00:08
Afbeelding van valstarDank je, Ineke. Ik vind het een leuk ontwerp, miss komt er nog wel eentje........

Groetjes,

Renate
Geschreven door: dorothea  Bericht voor opstellen voor dorothea  9-2-2012 11:28:34
Afbeelding van dorotheahier mijn bijdrage ik heb gelijk alle auto`s van dat knipvel maar gebruikt
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  9-2-2012 11:36:52
Afbeelding van inekedc1ik heb ze in de vitrine geparkeerd, dorothea!!!
Geschreven door: Felicia  Bericht voor opstellen voor Felicia  9-2-2012 12:42:43
Afbeelding van Felicia
Hierbij mij bijdrage, hopelijk met goedkeuring.
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  9-2-2012 13:02:53
Afbeelding van inekedc1waarom zou het niet goed zijn???????
schets zit er in.. en de hoeken zijn afgerond..
ik zet hem dr ook weer bij!
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  9-2-2012 15:16:31
Afbeelding van detoliHeb er ook eentje gemaakt. Dit is `em geworden.
groetjes, Anja
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  9-2-2012 15:21:04
Afbeelding van inekedc1owww lekker zomerssss.. heerlijk warme kaart!
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  9-2-2012 15:56:37
Afbeelding van valstarWauw, wat een mooie kaarten.........en we gaan maar door.........

Groetjes,

Renate
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  9-2-2012 16:28:54
Afbeelding van agnesw62ik heb er ook nog 1 gemaakt
groetjes agnes
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  9-2-2012 16:38:07
Afbeelding van inekedc1leuk renate!!!! en lekker!!

wow.. mooie vogel agnes! Ja Ja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  9-2-2012 20:19:57
Afbeelding van agnesw62ineke ik zag dat jouw vogelkaart ook hier bij deze uitdaging past, maar waarom staatie er niet bij?
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  9-2-2012 23:40:00
Afbeelding van inekedc1hahah jaaaa.. dat komttie ook.. maar ik had nog geen tijd.. was uit vanavond.. naar het theater!!!
hier istie!
Geschreven door: s.pullen  Bericht voor opstellen voor s.pullen  10-2-2012 11:47:49
Afbeelding van s.pullenLeuke sketch. tot wanneer is deze?
Vanavond of tot volgende week vrijdag? Dan ga ik een leuke beterschapskaartje maken voor mijn oom

Groeten,

Saskia
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  10-2-2012 11:59:37
Afbeelding van inekedc1tot eind februari
dit is een maandelijkse uitdaging
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  10-2-2012 12:07:50
Afbeelding van agnesw62ja, ineke ik zag je kaart al wel bij de vogelkaarten staan en aangezien ik m zelf ook gecombineerd had, viel t mij op datie nog niet hier stond
was t gezellig bij t theater? welke voorstelling heb je gezien?
groetjes agnes

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring