Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen! Gebruik in de webshop code HJ085 De korting wordt dan direct verrekend. U vindt bij ons het grootste assortiment van Do Crafts! Nu ook Atbelle Markers!

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Kaartje v/e PAKKETJE 10 - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  5-4-2012 11:08:44
Afbeelding van marjanuisJa Jackie, ik ben ook heel benieuwd hoor!
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  3-4-2012 22:40:43
Afbeelding van crealoetjeHallo Jackie,

Inmiddels een maandje verder en ben nog steeds nieuwschierig.
Hoe staat het ervoor met de kalender?

Groetjes Nita.
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  10-3-2012 23:02:55
Afbeelding van agnesw62ja ik vond t zo lang duren, dus dacht, ga maar eens vragen hoe dat zit
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  10-3-2012 13:46:51
Afbeelding van marjanuisja, ik ben ook heel benieuwd....dacht even dat het zo was, maar agnes is gewoon benieuwd.....

Groet, Marja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  10-3-2012 9:49:33
Afbeelding van agnesw62ben benieuwd of je de kalender al af hebt jackie!
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  22-2-2012 19:56:13
Afbeelding van ingelingYeey,
Oh wat ben ik blij dat de kaart er is! Ja
Het heeft idd lang geduurd, maar gelukkig.
Nu ben ik ook wel benieuwd naar het eind resultaat.
groetjes Inge
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  22-2-2012 14:19:06
Afbeelding van agnesw62dat heeft wel erg lang geduurd eer die van inge binnen was, maar nu kun je je kalender verder afmaken, ben benieuwd!
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  22-2-2012 14:15:55
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeYES YES YES!!!!
Ook het kaartje van Inge heeft mijn brievenbus gevonden
Binnenkort maak ik de kalender af en zal ik hem uploaden

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  19-2-2012 7:40:41
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk ben er nog mee bezig, dames. En ik wacht nog op het kaartje uit Amerika.
Vandaag ben ik de hele dag weg dus ga ik morgen weer verder ermee.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  19-2-2012 7:32:01
Afbeelding van agnesw62ook ik ben wel nieuwsgierig naar het eindresultaat
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  18-2-2012 19:34:03
Afbeelding van crealoetjeHoi Jackie,

Ben ik te ongeduldig, of heb ik iets gemist, hoe is het eindresultaat geworden?

Groetjes Nita.
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  7-2-2012 22:51:55
Afbeelding van ingelingHi Jacky,
als alles goed gaat, moet het deze week aankomen.
Ik hoop dat er niks mis gaat ,zou ik zo zonde vinden.
Ben ook erg benieuwd hoe het geheel eruit gaat zien.
groetjes Inge
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  7-2-2012 16:14:24
Afbeelding van marjanuisPfoe Jackie....wat ben ik daar blij om....niet voor niets aan gewerkt dus....

Ben heel benieuwd naar het eind resultaat hoor!

GGroet, Marja
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  7-2-2012 15:20:26
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHoi Marja,

Ook jouw mooie kaartjes zijn binnen!
Dank je wel.

Nu nog even wachten op de kaart van Ingeling en dan kan ik het geheel afmaken en posten

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  6-2-2012 14:18:45
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeNormaal gesproken krijgen wij ook geen post op maandag (is al 3 jaar zo) maar vandaag wel. Zal wel met het weer te maken hebben
Ze zaten er dus niet bij vandaag. Laten we morgen nog maar even afwachten............

Groetjes, Jackie
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  6-2-2012 14:13:46
Afbeelding van marjanuisJackie, de kaartjes heb ik persoonlijk op de post gedaan op 3 februari....snap het niet??? Dat was vrijdag jl., en mijn man was getuige....hier bij ons in de wijk komt er geen post meer op maandag...misschien bij jou wel en komen ze vandaag?

Anders maak ik nieuwe hoor! Ik had ze goed verpakt....

Nog maar even afwachten dan. Groet, Marja
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  6-2-2012 14:05:37
Afbeelding van KimberlyJaaaahhhaaa ben er weer!!!!
Hopelijk blijft ie ut nu doen
Dank je jackie
Harstikke leuk zijn ze geworden allemaal
Wendy daar is helemaal nix mis mee?
Die zijn heel mooi geworden
Ik ben benieuwd naar het eind resultaat
Groetjes,paula
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  6-2-2012 13:12:14
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHoi Wendy,

Je twee kaartjes zijn zojuist gearriveerd
Dank je wel hoor, ze zijn mooi

Marja, jouw kaartjes zijn er (nog) niet. Je had ze toch al opgestuurd?

Groetjes, Jackie
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  4-2-2012 20:24:28
Afbeelding van agnesw62niet zo negatief over jezelf doen hoor wendy, ik vind ze juist prachtig geworden Ja Ja Ja
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  4-2-2012 18:12:10
Afbeelding van marjanuisIk ben het niet met je eens Wendy, ik vind ze mooi! En wat leuk dat het steeds weer andere modellen zijn!

Groet, Marja
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  4-2-2012 17:51:25
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHoezo ; `dan vallen die van mij in het niet`, Wendy?
Ze zijn toch prachtig? Je kunt gelijk zien in welk jaargetijde die thuishoren.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: JUST wen  Bericht voor opstellen voor JUST wen  4-2-2012 17:45:43
Afbeelding van JUST wenOw wat een leuke zijn er gemaakt zeg, dan vallen die van mij in het niet
Dit heb ik er van gemaakt..

grtjes wendy
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  4-2-2012 14:13:47
Afbeelding van marjanuisLeuk geworden Paula!
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  4-2-2012 13:07:44
Afbeelding van agnesw62die van paula zijn ook erg leuk geworden Ja Ja
Geschreven door: Vers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vers  4-2-2012 12:58:37
Afbeelding van VersWat een ontzettend leuk idee Jackie en dames, die aan de kalender hebben meegewerkt..................proficiat met de schitterende creaties.
Groetjes van
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  4-2-2012 12:26:51
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeIk heb vandaag de kaartjes van Paula (Kimberly) gekregen.
Ik zal ze straks even uploaden want Paula schrijft dat ze computerproblemen heeft.
Ze kan dus niet online komen.

Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  3-2-2012 23:25:27
Afbeelding van agnesw62gelukkig dat ze goed zijn aangekomen
ben benieuwd hoe de gehele kalender gaat worden
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  3-2-2012 12:28:38
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeHoi Agnes en Nita,

Jullie kaartjes zijn net binnengekomen en wat zijn ze mooooiiiii
Dank je wel dames!

Groetjes, Jackie
Geschreven door: josklos  Bericht voor opstellen voor josklos  3-2-2012 11:31:32
Afbeelding van josklosLeuke kaarten van pakketje 10
Toppie hoor.
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  3-2-2012 11:26:12
Afbeelding van marjanuisJackie, de kaartjes heb ik persoonlijk op de post gedaan

Ook leuk Inge, dat wordt een schitterende kalender.

Groet, Marja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  3-2-2012 7:54:21
Afbeelding van agnesw62mooi geworden inge Ja Ja
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  3-2-2012 1:32:47
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeWow, Inge! Ja

Ik wilde de computer afsluiten maar zag nog net dat kaartje van een pakketje bovenaan stond
Hij is helemaal goed, hoor Ik hoop dat de posterijen een beetje gaan meewerken zodat ik hem gauw in het echt kan bewonderen.

En nu ga ik gauw naar mijn vlopje

Groetjes, Jackie
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  3-2-2012 1:24:45
Afbeelding van ingelingHi Jacky,
hier is mijn bijdrage..
hopelijk wordt hij goedgekeurd.
Het enige moeilijke was het uitprinten van het kaartje, niet dus, Nee
Heb daarom maar zelf iets blauws genomen dat heel veel er op lijkt, (hopefully)

,
Ik ga hem vandaag meteen op de bus doen!
Wat zijn de ander kaartjes mooi geworden! Compliments ladies, Ja
groetjes Inge
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  2-2-2012 22:32:28
Afbeelding van agnesw62marja en nita wat zijn jullie bijdragen mooi geworden! Ja Ja Ja
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  2-2-2012 18:38:29
Afbeelding van marjanuisNita!!! Wat ontzettend origineel die "oude"....leuk hoor!

We krijgen toch wel het complete plaatje straks te zien he Jackie?

Groet, Marja
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  2-2-2012 17:48:22
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeOoooow, Marja en Nita.....................Wat mooiiiiii
Ik krijg hier echt inspiratie van dus zal ik vanavond en morgen ook maar eens aan de slag
Dan kan hij op de post zodra ik alles compleet heb.

Groetjes, Jackie
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  2-2-2012 17:14:27
Afbeelding van crealoetjeHallo,

Ik heb er ook maar vaart achter gezet.

Gaan vandaag nog op de bus.

Het was een zeer leuke uitdaging.
Groetjes Nita.
Geschreven door: crealoetje  Bericht voor opstellen voor crealoetje  2-2-2012 13:06:26
Afbeelding van crealoetjeWat zijn jullie snel zeg.

Mijn envelopje is vandaag aan gekomen.

Ga er mee aan de slag.

Groetjes Nita.
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  2-2-2012 12:42:08
Afbeelding van marjanuisTja en toen was zij ook klaar....de griepbacillen zullen wel dood zijn als de kaarten bij jou aankomen Jackie, morgen gaat de flop op de bus...nu nog te ziek.

Juni en December....Juni is mijn favoriet, is jaren mijn droomauto geweest en stond op mijn bureublad van de pc, de Audi TT....tot ik Frank tegenkwam ...als ik de postcodeloterij win met een leuk bedrag gaat die auto nog steeds komen....

Groet, Marja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  2-2-2012 10:55:54
Afbeelding van agnesw62bedankt jackie en marja
ja ik ging ervan uit dat t landscape moest zijn
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  2-2-2012 10:55:03
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeMooi Agnes!
Helemaal goedgekeurd Ja

Dank je wel! Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  2-2-2012 10:53:05
Afbeelding van marjanuisMooi Agnes! Is meteen mijn vraag beantwoord of de kaart landscape of portrait gemaakt moest worden

Groet, Marja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  2-2-2012 10:50:13
Afbeelding van agnesw62de mijne zijn klaar en gaan vandaag nog op de bus
ik heb ze zo plat mogelijk gehouden en zonder frutsels, aangezien de kalender voor een jongen van 18 jaar bestemd is
groetjes agnes
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  1-2-2012 22:32:19
Afbeelding van Kimberlyha jackie
de envelop is binnen ,en het is me zowaar gelukt om prachtige fotos ook nog es in t juiste formaat te krijgen
morgen ga ik er mee aan de slag
groetjes,paula
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  1-2-2012 22:30:14
Afbeelding van marjanuisDe flop is binnen....nu nog de creatieve input....zwaar de griep, maar heb even de tijd, moet gaan lukken hoor, maak je geen zorgen Jackie....

Groet, Marja
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  1-2-2012 21:15:51
Afbeelding van agnesw62bij mij is de envelop ook binnen Ja
Geschreven door: JUST wen  Bericht voor opstellen voor JUST wen  1-2-2012 17:03:38
Afbeelding van JUST wenHoi Jackie,

Ik heb inmiddels me vloppie binnen
gehad..
Heb er zin in

Grtjes Wendy
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  31-1-2012 22:33:07
Afbeelding van marjanuisZal me inhouden hoor...nu nog op zoek naar de auto (het merk)...

Groet, Marja
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  31-1-2012 21:56:57
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeJa Marja, graag zo plat mogelijk werken! De kaart krijg je dus van mij, om eerlijk te zijn............................ik heb er 2 in het vloppie gedaan
Mag je kiezen welke kleur je wilt gebruiken maar je mag ze ook allebei maken

Hoe meer ik van jullie terug krijg, des te minder lay outs ik zelf hoef te maken. Moet natuurlijk ook de voorzijde van de kalender doen

Groetjes, Jackie
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  31-1-2012 21:22:19
Afbeelding van agnesw62nou jackie ik ben benieuwd wat je dan voor me in petto hebt, kan alleeen maar leuk worden

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software