Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

De Hobbyhoek
Met uw HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op het gehele assortiment, daarnaast krijgt u een presentje bij uw bestelling. Vermeld HJSTAR bij de kortingscode en uw pasnummer bij de opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Naam op foto - Hobby vragen

Geschreven door: pierot  Bericht voor opstellen voor pierot  28-1-2012 18:13:57
Afbeelding van pierotHallo allemaal wie kan mij makkelijk uitleggen hoe je een naam op[ een plaatje of foto kunt zetten en dan bedoel ik via de PC hoop alleen niet dat het moeilijk is wie o wie weet het.

Geschreven door: susiewusie  Bericht voor opstellen voor susiewusie  28-1-2012 18:16:09
Afbeelding van susiewusieNou ik heb geen flauw idee hoe dat moet.....maar ook ik ben wel erg nieuwsgierig...zou dat graag ook willen kunnen. Dus als iemand weet hoe het werkt....dan hou ik me ook aanbevolen.
Geschreven door: gerd@  Bericht voor opstellen voor gerd@  28-1-2012 18:17:51
Afbeelding van gerd@zou ik ook wel willen weten.
ben heel benieuwd!
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  28-1-2012 18:28:20
Afbeelding van PollepelleMet paint. Afbeelding plakken in paint en dan naam erop zetten.
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  28-1-2012 18:40:27
Afbeelding van mrsbarneyJa met paint, maar dan wel transparant er over heen zetten....en als het kan die laag weer sluiten...en een andere laag erover heen...Vroeger kon dat met paint shop pro...maar weet niet of dat proggie nog te koop is.....

groetjes van Marion.
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  28-1-2012 18:42:41
Afbeelding van marjanuisPicasa downloaden, zodat dit op je pc staat, daarmee kun je je foto`s uploaden naar een webpagina waar je foto`s dan komen te staan en wereldwijd te zien zijn als jij dat wilt....in datzelfde programma kun je foto`s beperkt bewerken, en een van de mogelijkheden is dus een tekst bij/op je foto`s zetten.

Groet, Marja

ps: suus krijgt priveles...
Geschreven door: Kantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Kantje  28-1-2012 18:49:00
Afbeelding van KantjePicasa is prima en niet moeilijk, daar zet ik ook de tekst mee op de kaartjes.
Groetjes Rita.
Geschreven door: wollys  Bericht voor opstellen voor wollys  28-1-2012 19:05:06
Afbeelding van wollysvia psp
maar dan moet je dat wel op je PC hebben niet iedereen heeft dat programma.
kaart openen in psp, dan naam plaatsen in gewilde kleur en leter type dan alle lagen samen voegen.
En als het goed is staat dan je naam op de kaart

groetjes Wolly
Geschreven door: Enparo  Bericht voor opstellen voor Enparo  28-1-2012 19:31:07
Afbeelding van EnparoHallo allemaal,
Zelf gebruik ik www.glitterfoto.nl. Nu niet denken dat alles gaat blinken hoor
Kijk maar bij mijn creaties en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Warme knutsel- en
Geschreven door: marianeke  Bericht voor opstellen voor marianeke  28-1-2012 20:01:24
Afbeelding van marianekeJeetje ik zet mijn foto,s ook op picasa dat ga ik morgen proberen.

bedank voor de tip Ja Ja.

Groetjes Marian Zonnetje
Geschreven door: Roelierex  Bericht voor opstellen voor Roelierex  28-1-2012 20:53:37
Afbeelding van RoelierexIk gebruik adobe photoshop elements, maar voor beginners is dat niet aan te raden, veel te uitgebreid om even gemakkelijk uit te leggen... Ik denk dat hierboven al goede alternatieven worden genoemd.
Groetjes Roelie
Geschreven door: Lotus  Bericht voor opstellen voor Lotus  2-2-2012 17:24:43
Afbeelding van Lotus
Heyyyyyyyyy pierot

ik heb een poosje photoshoppen gedaan en daar kan je dat mee ,ik meen ook met het programma paint

misschien heb je er iets aan

gr Diny

Geschreven door: omawil  Bericht voor opstellen voor omawil  2-2-2012 19:41:07
Afbeelding van omawilHallo
ben even wezen stoeien met paint.
en inderdaad dat gaat prima
Bedankt voor de tip.
gr. wil
Geschreven door: HennyD  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor HennyD  2-2-2012 20:08:21
Afbeelding van HennyDIk heb IrfanView op de pc, kan je ook gratis downloaden, net als Photofiltre.
Daar kan je ook van alles mee, tekst in je foto, kaders en lijstjes eromheen maken, kleur veranderen en nog veel meer.

Geschreven door: karin59  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor karin59  2-2-2012 20:44:19
Afbeelding van karin59Je kunt PSP gratis downloaden van internet, niet de nieuwste natuurlijk, maar dat maakt niets uit.
Zelf heb ik GIMP, ook gratis te downloaden en heb mijn naam in een brush. Dat is een soort stempel die ik uit de "gereedschapskist" pak met de muis en op een afbeelding kan klikken, erg handig. Hij staat ook wel op mijn kaarten bij mijn creaties en op mijn mapjes. Je kunt hem zo groot en klein maken als je zelf wilt en ook alle kleuren.
Geschreven door: c.lace  Bericht voor opstellen voor c.lace  9-2-2012 14:25:12
Afbeelding van c.laceIk heb het net eve geprobeerd in paint en het gaat heel makkelijk.

Groetjes, Carly
Geschreven door: dayala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dayala  9-2-2012 14:37:15
Afbeelding van dayalamet dit programma kan je ook je naam er op zetten www.fotoaanpassen.nl
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  9-2-2012 14:39:52
Afbeelding van henniebeerkarin, gimp zit toch niet op windows? je heb waarschijnlijk umbutu dan (als ik het goed schrijf)
gr. hennie
Geschreven door: Marij  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Marij  9-2-2012 15:01:02
Afbeelding van MarijKijk eens bij www.tagsmaker.com daar doe ik het meestal mee.

Geschreven door: anneke152  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneke152  9-2-2012 15:36:59
Afbeelding van anneke152paint is het gemakkelijkst
je naam schrijven en dan en dan staat erboven afbeelding klikt en dan op doorzichtig tekenen
dan kan jij je naam zo in de foto plaatsen
succes ermee
Geschreven door: bria  Bericht voor opstellen voor bria  9-2-2012 16:03:53
Afbeelding van bria hoi,
Ik heb het geprobeert in Picasa en het is gelukt Ja

Bedankt voor deze duidelijke tip.

Nog een prettige dag

Ria

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website