Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
t Beertje Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 3 Romak en/of Hoca pakketten voor € 10,00 gratis thuisbezorgd en altijd 5% extra korting op onze site

t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

`t Clowntje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op alle karton.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Wie wil er mijn geheimpje met mij delen? - ATC / Swap Forum

Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  5-2-2012 18:48:58
Afbeelding van oorschotjemijn kaartje is donderdag bij joke aangekomen
had netjes een pb,tje van haar gehad als dank
en zij heeft ook nog een forum geopend (verjaardagskaartjes)
schijnt dat er veeeel is binnen gekomen
dus denk dat de verrassing wel geslaagd is

veel liefs Ada Hartje
**op naar de volgende verrassing
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  5-2-2012 16:41:18
Afbeelding van agnesw62ik hoop dat joke de mijne op tijd heeft gekregen heb m 1 febr opgestuurd.
ik denk dat we morgen wel wat van haar zullen horen, ben wel benieuwd hoeveel er aan mee hebben gedaan
groetjes agnes
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  4-2-2012 22:21:17
Afbeelding van creastridzo mijn geheimpje is geen geheimpje meer, hoop dat mijn geheimpje geleid heeft tot hetgeen in er van verwachtte.

Iedereen heel hartelijk bedankt, en Joke, joened, heeft er volgens mij niets van meegekregen.

groetjes,
astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  4-2-2012 11:21:21
Afbeelding van creastridHoi Agnes,

ik heb mijn geheimpje met velen gedeeld en alleen het onderwerp van mijn geheimpje kan bij benadering zeggen hoeveel hrt er zijn geworden.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  4-2-2012 9:38:27
Afbeelding van agnesw62met hoeveel heb je je geheimpje gedeeld astrid?
Geschreven door: hobbymaatje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbymaatje  23-1-2012 8:51:36
Afbeelding van hobbymaatjeVan nature ben ik super nieuwsgierig. Maar ik maak geen ATC`s.
Mag ik dan je geheimpje wel weten?

Groetjes, Marja.
Geschreven door: Else-Marie  Bericht voor opstellen voor Else-Marie  23-1-2012 8:10:42
Afbeelding van Else-Mariewil je mij ook een pb sturen?!
ben heel nieuwsgierig geworden!
liefs Else-Marie
Geschreven door: origami  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor origami  22-1-2012 23:05:47
Afbeelding van origamiWat maak je ons allemaal weer nieuwsgierig!
Ik ga je zo een pb-tje sturen.
Toedeledoki!
Liefs, Anja
Geschreven door: helga  Bericht voor opstellen voor helga  22-1-2012 21:52:43
Afbeelding van helgahallo astrid
ook ikheb je een pb gestuurd
groetjes Helga
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  22-1-2012 21:32:44
Afbeelding van kablauHoi Astrid,

Ik wil ook wel een geheimpje met je delen .

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: ganzestad  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ganzestad  22-1-2012 10:20:12
Afbeelding van ganzestadHoi Astrid

Ben wel nieuwsgierig geworden wat jou geheim is .

Groetjes Jannie en een fijne zondag

Geschreven door: claudia634  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor claudia634  22-1-2012 10:00:38
Afbeelding van claudia634nou nu wordt ik toch nieuwsgierig.
stuur je een pbtje.
Geschreven door: Jolanda en Denise  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jolanda en Denise  22-1-2012 9:14:52
Afbeelding van Jolanda en Deniseik ben ook best niuewsgierig geworden
Geschreven door: bezige-bij  Bericht voor opstellen voor bezige-bij  21-1-2012 14:55:58
Afbeelding van bezige-bijHoi hoi Astrid,

ik ben gek op gehempjes en kan ze ook goed bewaren.
Mag ik hem van jou?????

groetjes Ineke
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  21-1-2012 12:58:22
Afbeelding van tonny1944Hoi Astrid,

ik heb je `n PB`tje gestuurd.
Hou wel van geheimpjes.

Gr. Tonny
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  21-1-2012 12:55:25
Afbeelding van rianneke1Met mij geen geheimpje delen hoor, ik hou niet zo van geheimenissen

GR Rianne
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  21-1-2012 12:30:59
Afbeelding van oorschotjeoh spannend heb je ook nog een plaatsje voor mij

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  21-1-2012 12:28:49
Afbeelding van KreamiekLieve lieve (slijm slijm) Astrid
Zou ik ook je geheim met je
mogen delen.
Groetjes je allergrootste
lieve vriendin.
Geschreven door: superlotje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor superlotje  20-1-2012 23:47:15
Afbeelding van superlotjeDenk er nog maar een nachtje over, en dan mag je me een berichtje sturen .

Groetjes Marijke.
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  20-1-2012 23:19:18
Afbeelding van creastridmorgen ben ik weer present, ga nu naar de beddelakenstraat.
welterusten allemaal,

groetjes
Astrid
Geschreven door: cottontail  Bericht voor opstellen voor cottontail  20-1-2012 23:12:38
Afbeelding van cottontailIk begin nu toch ook wel een beetje nieuwsgierig te worden, Astrid.

Groetjes, Marlies
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  20-1-2012 22:59:32
Afbeelding van lorindadat wil ik ook wel weten
groetjes Els
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  20-1-2012 22:53:59
Afbeelding van creastridMaar ik vertel het lekker alleen als ik een pbtje krijg.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: bonnie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor bonnie  20-1-2012 22:52:42
Afbeelding van bonnieJe maakt me wel nieuwsgierig hoor.

groetjes Bonnie
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  20-1-2012 22:28:10
Afbeelding van creastridDrie weten mij geheimpje al, wie wil het nog meer weten?

groetjes,
Astrid
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  20-1-2012 22:25:15
Afbeelding van agnesw62ik wil je geheim wel weten, astrid, dus stuur je een pbtje
groetjes agnes
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  20-1-2012 21:58:37
Afbeelding van creastridHallo atcmaaksters/makers,

ik heb weer een leuk geheimpje bedacht, wie wil dat met mij delen?
Uiteraard kan dat alleen maar via mijn pb, anders blijft het niet lang geheim.
Nieuwsgierig geworden, stuur me maar een pb.

groetjes,
Astrid

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website