Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

24 maart Maatjesdag Goes, Zeeland - Hobbymaatjes Dagen

Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  12-1-2012 22:00:02
Afbeelding van krullebolHallo Allemaal,

Zaterdag 24 maart 2012 organiseer ik een Hobby Maatjesdag, waarbij ook een leuke winkel aanwezig is.

Het adres is:
Clubgebouw KC Zeeland
Westhavendijk
Wilhelminadorp (bij Goes).

In een noodgeval kan je op de dag zelf vanaf 9.00 uur bellen met: 0113-228028
Het is een ruime lichte locatie, waarbij er voldoende gratis parkeergelegenheid is.

De kosten voor deze maatjesdag zijn € 10,--, dit is voor de huur van de locatie wat lekkers bij de koffie of thee, lunch (bestaande uit soep, salade, diverse broodjes, verschillende soorten beleg en fruit) en consumptiebonnen.

In verband met de voorbereidingen en de organisatie kan er bij binnenkomst niet betaald worden. .
Als je mij een PB stuurt kan ik je het bankrekeningnummer laten weten.

Uiterlijke inschrijfdatum in verband met de voorbereidingen is 20 maart 2012.

Het programma:
Om 10.30 uur begint de dag, vanaf 10.15 uur kunt u terecht op de locatie.
Om 12.30 uur is er lunchpauze tot 13.30 uur.
De dag eindigt om 16.30 uur.

We hebben een aantal leuke workshops en de hele dag is er een winkel aanwezig met heel veel spulletjes.

Workshop 1:
13.30 uur - 15.00 uur.
Pianokaart:
Gegeven door Joke

Kosten € 1,--

Workshop 2:
15.00 uur - 16.00 uur.
Moreheadkaart.
Gegeven door Cora.
Er zijn er 3 waaruit een keuze gemaakt kan worden zodat we de juist pakketjes vooraf kunnen maken.
a

b

c

De kosten per kaart € 1,--

Workshop 3:
11.00 uur - 12.30 uur
Mannetje in stoel
Gegeven door Joke

Workshop 4
Mannenkaart Gilet
11.00 uur - 12. 30 uur
Gegeven door Cora

Kosten € 1,--

Workshop 5
Inkleuren met Copics
a. 11.30 uur - 12. 30 uur
b. 14.00 uur - 15.00 uur
c. 15.00 uur - 16.00 uur
Gegeven door Mary Ann
Zo vlak voor de Pasen zal er iets in de Paassfeer ingekleurd gaan worden, wat dat blijft nog even een verrassing.
Kosten € 1,--

Cupcakes van microvezeldoekjes

Mochten er mensen zijn die deze nog niet kunnen vouwen en dit nog willen leren, dan kan dat ook nog. Tussen de workshops door is er de gelegenheid om dit te leren.
Als men dit wil doen wel graag even aangeven, zodat we de benodigde materialen mee kunnen nemen.

Wat moeten jullie zelf allemaal meenemen als je wil deelnemen aan (een van de) workshops:
-allereerst een zeer goed humeur!
-snijmat
-snijmes
-liniaal
-3D schaartje
-rilpen
-lijm
-foampads of 3D kit
-potlood
-gum
-een rol dubbelzijdig tape (nieuwe rol)
-vouwbeen is makkelijk

Verder hebben we tot besluit voor iedereen nog een paar leuke cadeuatjes gegeven door onze sponsoren.
Ook hebben we zelf nog een paar mooi patronen ter beschikking die we iedereen mee geven, zodat iedereen zelf thuis nog aan de slag kan.

Uiteraard is deze maatjesdag is een “niets moet, alles mag “ dag.
Sponsors:
Kreahoek Ovezande
Romak
1 Kreamiek
2 ???????
Mary Ann
Jane Hermsen van www.Janecreative.nl met leuke bedels
Jacoby hobby en creatief uit Drachten
`t Beertje Creatief
Jo-Ce

Met medewerking van:
Hobbyjournaal
Jo-Ce Joke en Cees winkel
Joke workshops
Cora workshops
Mary workshops
Bob en Charlotte catering

We hebben er veel zin in.
Wij hopen jullie te mogen begroeten.

groetjes,
Marij

Wie gaan er komen:
Joke
Cees
Cora
Mary
Bob
Charlotte
Minou workshop 1 - 2b - 5a
Plonie
Jannie
Aad 1 - 2b - 3
Connie
Jannie 1 - 4
Els 1 - 2b - 3
Ineke 1 - 4 - 5c
Ria 1 - 2c - 5c
Vriendin Els 1 - 2b - 3
Marja
Irene 1 - 2c - 5a
Mirjam 2a - 3 - 5b
Trudy 5a
Annemarie 1 - 2b - 5a
Marjan 5b - 4
Els 5b - 4
Eveline
Tiny 1
José
Ria 2b - 3 - 4
Mien 1 - 2a - 3
Conny 1- 4
Ine
Monica 1 -2b - 3 - 4
Vriendin Monica 1 - 2c - 3 - 4
Geschreven door: engelsdrop  Bericht voor opstellen voor engelsdrop  12-1-2012 22:13:39
Afbeelding van engelsdropOp mij kun je rekenen.

Groetjes, Minou
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  12-1-2012 22:39:47
Afbeelding van krullebolHoi Minou,

Leuk dat je gaat komen.

groetjes,
Marij
Geschreven door: cora50  Bericht voor opstellen voor cora50  13-1-2012 20:20:54
Afbeelding van cora50Hallo krullebol.

Ik kom ook hoor heb het van cora gehoort leuk en dat voor goes.
Gr plonie.
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  14-1-2012 14:11:36
Afbeelding van krullebolLeuk hoor Plonie dat je ook gaat komen, we gaan er een heel leuke dag van maken.

groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  19-1-2012 15:23:22
Afbeelding van krullebolHoi Linda,

Gezellig dat je er ook bij zult zijn.

groetjes,
Marij
Geschreven door: engelsdrop  Bericht voor opstellen voor engelsdrop  19-1-2012 15:38:03
Afbeelding van engelsdropHoi Marij,

Ik wil graag de volgende workshops doen:
11.30-12.30 5a
13.30-15.00 1
15.00-16.00 2b

groetjes, Minou
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  21-1-2012 0:52:57
Afbeelding van krullebolHoi Minou,

Ik heb je workshops erbij geschreven.

groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  22-1-2012 17:47:42
Afbeelding van krullebolHoi Aad,

Leuk dat je ook naar Wilhelminadorp gaat komen, ik heb je in de lijst erbij gezet.
We gaan er een gezellige dag van maken.

Tot dan,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  25-1-2012 22:48:51
Afbeelding van krullebolWe hebben er weer een sponsor bij.
Wie?
Verrassing.
groetjes,
Marij
Geschreven door: cora50  Bericht voor opstellen voor cora50  28-1-2012 13:13:52
Afbeelding van cora50Hallo marij.
Ik wilde mij even op geven voor maatjesdag goes.
Gr conny
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  30-1-2012 10:29:46
Afbeelding van krullebolHoi Conny,

Super dat je onze gezellige maatjesdag ook komt bezoeken.

groetjes,
Marij
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  31-1-2012 20:59:31
Afbeelding van KreamiekGoh Conny wat een leuke lieve katjes
Groetjes Mieke
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  4-2-2012 2:52:26
Afbeelding van krullebolInmiddels hebben we Joke van de Kreahoek in Ovezande ook bereid gevonden onze maatjesdag te sponseren.
Joke onze hartelijke dank daarvoor.

groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  9-2-2012 20:56:16
Afbeelding van krullebolEr heeft zich weer een sponsor gemeld.

groetjes,
Marij
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  12-2-2012 20:25:27
Afbeelding van KiKaZeelandIk geef mij op, lijkt me erg leuk.
Wil graag mee doen aan workshop 1 en 4

Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl
Geschreven door: els1956  Bericht voor opstellen voor els1956  12-2-2012 21:01:50
Afbeelding van els1956hoi marij

Ik wil me graag opgeven voor de workshop 1en 2ben 3
Het lijkt me heel leuk

Groetjes Els
Geschreven door: ileijten  Bericht voor opstellen voor ileijten  13-2-2012 19:16:06
Afbeelding van ileijtenHallo Marij, ik wil me ook graag opgeven voor de maatjesdag op 24 maart a.s..

Ik wil me opgeven voor de workshops 1, 4 en 5c.

Ik vind het een erg leuk ideen en vind het ook leuk weer andere hobbymaatjes te ontmoeten.

Ik stuur even een mailtje voor de kosten.

Een hartelijke groet

Ineke
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  14-2-2012 14:25:39
Afbeelding van krullebolHallo Jannie, Els en Ineke,

Heel gezellig dat jullie ook naar de maatjesdag gaan komen.
Ik heb jullie workshops erbij gezet.

groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  15-2-2012 20:59:20
Afbeelding van krullebolHoi Ria,

Leuk dat je ook naar de maatjesdag gaat komen.
Ik heb de workshops die je hebt opgegeven al in d elijst erbij geschreven.

groetjes,
Marij
Geschreven door: els1956  Bericht voor opstellen voor els1956  17-2-2012 9:14:47
Afbeelding van els1956hoi marij

mjin vriendin wil ook naar de workshop komen, ze wil de zelfde workshop``s alsik heb opgeven

groetjes els
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  20-2-2012 20:34:29
Afbeelding van krullebolHallo Els,

Gezellig, dat jullie samen gaan komen, ik heb haar ook in de lijst vermeld.

groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  28-2-2012 22:11:59
Afbeelding van krullebolHoi Marja,

Leuk dat je ook naar de maatjesdag gaat komen, wil je wel nog even laten weten welke workshops je wil gaan doen.

Groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  1-3-2012 13:38:29
Afbeelding van krullebolMary Ann is druk met de voorbereidingen van haar workshop copics in paassfeer. Het gaat wat heel leuks worden.
Super Mary Ann.
groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  2-3-2012 13:39:08
Afbeelding van krullebolOok Mary Ann heeft toegezegd te willen sponseren voor onze maatjesdag.
Super Mary Ann.
Hartstikke bedankt.

groetjes,
Marij
Geschreven door: MonaHJ  Bericht voor opstellen voor MonaHJ  6-3-2012 16:42:44
Afbeelding van MonaHJForum verplaatst naar nieuwe groep

Hobbymaatjes Dagen
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  7-3-2012 15:41:47
Afbeelding van krullebolWe hebben er weer een sponsor bij.
Jane Hermsen van www.Janecreative.nl wil ons met haar leuke bedeltjes sponseren.
Jane geweldg. Ook jij hartelijk bedankt.
Groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  8-3-2012 13:26:24
Afbeelding van krullebolJacobi creatief en hobby uit Drachten gaat onze maatjesdag sponseren.
Ook hiervoor hartelijk dank.
Groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  12-3-2012 21:44:05
Afbeelding van krullebol`t Beertje Creatief gaat onze maatjesdag ook sponseren.
Hiervoor onze hartelijke dank.
Groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  13-3-2012 13:10:38
Afbeelding van krullebolInmidels een geweldig sponsorpakket van Jacobi hobby- en creatief uit Drachten mogen ontvangen.
Onze hartelijke dank daarvoor.
groetjes,
Marij
Geschreven door: wiskerke  Bericht voor opstellen voor wiskerke  13-3-2012 21:42:11
Afbeelding van wiskerke
hallo Marij

ik wil mij opgeven voor de maatjesdag leuk dat er in de buurt ook eens wat is

ik wil graag meedoen met workshop,2b ,3,4,

groeten Ria w. Een Roosje
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  14-3-2012 0:08:49
Afbeelding van krullebolHoi Ria,
Leuk dat je ook gaat komen.
Ik heb je workshops erbij gezet.
Tot de 24e.
groetjes,
Marij
Geschreven door: tiny10  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tiny10  14-3-2012 8:23:20
Afbeelding van tiny10Ik wil graag komen lijkt mij geweldig leuk
groetjes Tiny
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  14-3-2012 13:15:46
Afbeelding van krullebolHoi Tiny,
Hartstikke leuk dat je ook gaat komen.
groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  15-3-2012 14:36:42
Afbeelding van krullebolOok een mooi sponsorpakket van `t Beertje creatief mogen ontvangen.
Waarvoor onze hartelijke dank.
groetjes,
Marij
Geschreven door: mien-1948  Bericht voor opstellen voor mien-1948  20-3-2012 11:43:49
Afbeelding van mien-1948Hallo Marij,
Zou het mogelijk zijn dat we afgehaald kunnen worden in Goes.
Ik reis samen met Ine uit Venlo.
We zijn om 9.35 uur in Goes.
Groetjes Mien
Geschreven door: moos  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor moos  20-3-2012 11:55:43
Afbeelding van mooshallo

kan ik en me vriendin nog inschrijven voor goes

groetejes monica
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  20-3-2012 13:32:54
Afbeelding van krullebolHallo Mien,

Zoals afgesproken is het geen probleem om opgehaald te worden op station Goes.
Een van ons zal om 9.35 uur aanwezig zijn.

groetjes
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  20-3-2012 13:34:24
Afbeelding van krullebolHoi Monica,

Ja hoor jullie kunnen nog meedoen. Gezellig.
Als jullie workshops willen doen, laten jullie het dan nog even weten.

groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  21-3-2012 16:23:42
Afbeelding van krullebolZojuist heel erg leuke spulletjes voor sponsoring van Jane Hermsen van www.janecreative.nl mogen ontvangen.
Jane heel erg bedankt.
groetjes,
Marij
Geschreven door: krullebol  Bericht voor opstellen voor krullebol  22-3-2012 22:31:16
Afbeelding van krullebolVanmiddag kwam er een heel leuk sponsorpakket van Kreamiek.
Mieke heel hartelijk bedankt hier voor.
groetjes,
Marij
Geschreven door: mien-1948  Bericht voor opstellen voor mien-1948  23-3-2012 16:18:39
Ik heb geschreven dat wij om 9.35 uur in Goes zijn.
Dit moet echter om 9.25 uur zijn.
Heb jij misschien ook nog een noodtelefoonnummer.als er iets is, vertraging of zo?
Groetjes en tot morgen Mien
Geschreven door: mien-1948  Bericht voor opstellen voor mien-1948  23-3-2012 18:33:21
Ik had al een noodnummer. Sorry.
Groetjes Mien
Geschreven door: Riva  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Riva  24-3-2012 18:52:52
Afbeelding van RivaWat was dat een leuke maatjesdag. Het was ontzettend goed verzorgd. Leuke workshops gedaan. En uiteraard ook nog wat gekocht bij Joke en Cees. Wat hebben we toch veel gekregen. Toen ik thuis kwam heb ik eerst alles uitgepakt en goed bekeken. Ook de catering was goed. Nogmaals, het was een geslaagde dag.

groetjes Ria
Geschreven door: ileijten  Bericht voor opstellen voor ileijten  24-3-2012 19:31:56
Afbeelding van ileijtenMarij, ook ik wilde even laten weten dat ik vandaag een erg leuke hobbydag gehad heb. Vel mensen leren kennen, leuke workshops gedaan, nog spullen gekocht lekkerr gegeten en gerdonken, wat wil je nog meer. Ik voel er nu al voor om mij al weer op te geven voor volgend jaar. Marij, hartelijk dank. En nog een prettig "kort" weekend.

Groetjes Ineke
Geschreven door: creantje  Bericht voor opstellen voor creantje  24-3-2012 19:37:20
Afbeelding van creantjeHallo Marij en anderen, die zich ingezet hebben om de Maatjesdag tot een feest te maken.

Eten en drinken heel goed en het was reuze gezellig.

Het was geweldig, allen bedankt voor de leuke en leerzame workshops en hopenlijk tot een volgende
keer.

Creantje (aad)
Geschreven door: mien-1948  Bericht voor opstellen voor mien-1948  24-3-2012 20:30:00
Ik ben net thuis vanuit Goes. Bedankt voor de leuke dag.
Ook jouw zoon en vriendin bedankt voor het afhalen in Goes en de bediening van vandaag.
Verder de mensen van de workshops en de sponsoren bedankt.
Al met al was het, ondanks de lange reis was, zeer geslaagd.
Heel veel groetjes en misschien tot een volgende keer, Mien
Geschreven door: Incago  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Incago  24-3-2012 20:45:08
Afbeelding van IncagoHallo Marij,

Ben ook net thuis uit Goes.

Bedankt voor de leuke dag, het was erg gezellig, we hebben veel gelachen
en ook nieuwe mensen gezien.
Ondanks de lange reis en de vele trappen op de stations was het meer dan
de moeite waard om de trip te ondernemen.

Jij en je zoon, bedankt dat jullie ons opgehaald hebben aan het station,
een ook weer terug hebben gebracht ondanks dat je zoon zich niet goed voelde.
Wens hem beterschap !!
Op naar een volgende keer !

Groetjes Ine
Geschreven door: engelsdrop  Bericht voor opstellen voor engelsdrop  25-3-2012 0:06:08
Afbeelding van engelsdropHallo Marij,

Nogmaals bedankt voor de reuze gezellige dag vandaag. Ik vond het heerlijk relaxed en heb genoten van de workshops.Merkte plotseling dat ik het kleuren met de copics toch wel erg leuk vind, en dat kiomt vooral door de uitleg van de "juf".
Deze maatjesdag is zeker voor herhaling vatbaar. Schrijf me maar vast in .

Groetjes, Minou
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  25-3-2012 11:29:44
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Marij,

Ik vond het gisteren een erg gezellige dag. Leuke workshops, zeker voor herhaling vatbaar.
Iedereen die meegewerkt heeft om deze dag tot een succes te maken, bedankt!
Zelfs nog een paar Kika beertjes verkocht. Leuk dat we ze na de tip van Mary neer mochten zetten.

Groetjes,
Jannie,
www.kikazeeland.nl

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website