Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

2 juni 2e maatjesdag Middelburg - Hobbymaatjes Dagen

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

2 juni 2e maatjesdag Middelburg - Hobbymaatjes Dagen

Geschreven door: hobbyjopie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbyjopie  23-5-2012 22:12:12
Afbeelding van hobbyjopiehoi, zet ons dan maar bij die double trifold cascade kaart. het blijft dan b en d.
belleheleen en hobbyjopie.
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  23-5-2012 16:10:53
Afbeelding van JosieHoi Sonja,

Nou wij vinden het fijn dat je komt.

Dan maar eerder met je kleindochter de winkel in......

ook ik kan niet wachten om de knutselkraam weer eens in te duiken
Heerlijk hobbyspullen snuffelen. ( moet mijn verjaardagsgeld natuurlijk niet vergeten)

Groetjes, Ingrid
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  23-5-2012 15:32:33
Afbeelding van devuurvliegHoi dames,

Gaat lekker opschieten naar 2 juni.
Helaas ruzie met mijn kleindochter, maar dat maak ik wel goed met haar
Ach ja, meisjes die 13 worden he, dan willen ze gelijk zakgeld of shoppen met omie

Nou dan kom ik wel naar Middelburg hoor, ben niet zo`n shopper ...................
ehh alleen voor hobbyspullen dan ..................

En dat heb ik vanmorgen weer gedaan, dus kan weer lekker aan de slag.

Op naar volgende week .....

gr. Sonja
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  23-5-2012 11:29:48
Afbeelding van Annie74hallo Mien,
ik heb je erbij gezet.
groetjes Annie.
Geschreven door: mien-1948  Bericht voor opstellen voor mien-1948  23-5-2012 11:26:17
Afbeelding van mien-1948Hallo Annie,
Ik wil me graag nog aanmelden voor workshop D: de double trifold cassade kaart.
Lijkt me heel leuk.
Ik verheug me op 2 juni.
Groetjes ook aan de andere organisatoren van Mien
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  23-5-2012 11:10:02
Afbeelding van Annie74hoi Jackie,
ik heb je erbij gezet.
groetjes Annie.
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  23-5-2012 10:51:37
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeJe mag mij ook gewoon bij D laten staan, Annie
Die tri-fold cascade kaart ziet er gaaf uit

Groetjes, Jackie
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  23-5-2012 10:33:37
Afbeelding van Annie74hoi Minou,
Ik heb je erbij gezet.
groetjes Annie.
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  23-5-2012 10:24:50
Afbeelding van Annie74Hoi Ingrid,
ik heb je erbij gezet.
groetjes Annie.
Geschreven door: engelsdrop  Bericht voor opstellen voor engelsdrop  23-5-2012 10:24:40
Afbeelding van engelsdropHallo Annie,

jammer van die cirkelkaart, maar zet mij dan ook maar bij D.

Growetjes, Minou
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  23-5-2012 10:02:49
Afbeelding van JosieHallo Annie,

Wat zie ik nu??
Geen cirkelkaart??

Nou, maar die Tri Fold is ook een uitdaging hoor.
( Heb me altijd al afgevraagt hoe die in elkaar zit, maar daar zal wel een truc voor zijn die je zo op het eerste gezicht niet ziet.)

Ben benieuwd hoor, je mag mij bij D zetten.
groetjes, Ingrid
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  23-5-2012 9:35:37
Afbeelding van Annie74Hallo allemaal,

Jammer genoeg kan de workshop cirkelkaart niet doorgaan.
Maar we hebben een alternatief gevonden,Marja en ik gaan een workshop Double Tri- Fold Cascade kaart geven.

Willen jullie weten hoe die eruit ziet?
Kijk dan even in de topic inschrijflijst.

Wie deze kaart wil maken...graag even inschrijven hier in de topic.

Groetjes Annie
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  23-5-2012 8:09:18
Afbeelding van jojacoDoor omstandigheden kan workshop D geen doorgang vinden
gr Jannie
Geschreven door: M@rin@  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor M@rin@  18-5-2012 21:48:20
Afbeelding van M@rin@Het aftellen is begonnen nu nog de laaste dingentjes regelen. Nog wat leuke dingen binnen gehad om uit delen op de maatjesdag kijk er naar uit.
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  15-5-2012 18:50:26
Afbeelding van JosieYesss!!!
Nog 2 weken en dan....Middelburg here we come.....
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  11-5-2012 20:46:24
Afbeelding van Annie74hoi,
de omtrek van de cupcake is 5 a 6 cm.
groetjes Annie.
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  11-5-2012 20:14:02
Afbeelding van tdkhoeveel is de omtrek van zo,n cupcake. ik heb hier joghurt bakjes .
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  9-5-2012 7:45:00
Afbeelding van tdkbakjes zat hier in huis, dus als iemand er geen heeft , laat het maar weten.
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  9-5-2012 7:32:48
Afbeelding van JosieDus...allemaal op zoek naar een plastic bakje dat tussen de 7 en 10 cm hoog is.

groetjes,
Ingrid
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  9-5-2012 7:26:42
Afbeelding van Annie74hallo,
dan past het niet in een boterbakje deze zijn 7 cm hoog.
goed van je Ingrid om de maat erbij te zetten.
Ja Ja Ja
groetjes Annie.
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  9-5-2012 7:23:41
Afbeelding van JosieGoede morgen Annie,

Meten is weten

Deze cupcakes zijn minimaal 10 cm hoog ( met het fruit boven erin geprikt) .en 5 cm breed ( zie de foto in de topic)
Als je het fruit eraf laat en thuis erin prikt dan is de cup cake 7 cm hoog..

Past dat in een boterkuipje??

groetjes, Ingrid
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  9-5-2012 6:41:00
Afbeelding van Annie74ik heb boterkuipjes genoeg zal zorgen dat ik ze 2 juni meeneem.
ze kunnen wel tegen stootje maar toch zou het zonde zijn als iets eraf gaat met het vervoeren.
ook het cupje gaat dan misschien uit model.
groetjes Annie.
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  8-5-2012 23:20:00
Afbeelding van devuurvliegOhh dames die van Toos is een goeie Tip, een boterkuipje.
Maar alleen ............. die heb ik nooit
Ik heb een botervloot met roomboter erin

Ach vraag ik wel of mijn dochter die bewaart

Groetjes van Sonja
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  8-5-2012 23:03:55
Afbeelding van jojacoOh maar dan kunnen ze toch wel tegen een stootje, dan is een papieren zak toch ook goed?
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  8-5-2012 23:01:41
Afbeelding van tdkweet je wat je ook kan meenemen eem boterkuipje, daar past het mooi in.
jannie we gaan ze vouwen van microvezeldoekjes.
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  8-5-2012 22:57:18
Afbeelding van jojacoGaan we die dingen dan bakken of gaan we die dingen dan vouwen??
Bij bakken kan ik het nog begrijpen maar als je ze gaat vouwen heb je toch geen plastic bakkie nodig.
Kapot kunnen ze dan niet en verkruimelen ook niet,
of wordt er toch gebakken?
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  8-5-2012 21:11:44
Afbeelding van JosieHoi Toos en Sonja,

Een plastic joghurtpot of iets waarin je die cupcake heel thuis kan krijgen ls handiger dan een papieren doosje
Die papieren bakjes die onder de cupcake zitten zijn zo uit model en dat zou zonde zijn

groetjes, Ingrid
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  8-5-2012 20:34:43
Afbeelding van tdkik neem mijn scor pal wel mee dan kan het daar mee, het doosje maken
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  8-5-2012 20:20:59
Afbeelding van devuurvliegOhh lekkerrrrrr cup cake ...... mmmmmm

Maar een doosje kun je toch ook zelf maken ???
Leuk voor een Workshop

Kijk er wel al naar uit hoor, maar eerst de auto nog in orde maken.

Groetjes van Sonja
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  8-5-2012 20:15:05
Afbeelding van Annie74hallo dames,
voor degene die cupcake maken het is handig als je zelf een klein doosje meeneemt.
zodat de cupcake heelhuids vervoert kan worden.
groetjes Annie.

Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  4-5-2012 11:51:41
Afbeelding van Annie74Hallo Allemaal,
Onze maatjesdag Middelburg van 24 maart hebben wij verzet naar 2 Juni. We gaan weer naar onze mooie locatie van voetbalvereniging MZVC in Middelburg.

Wij zijn(m@rin@) Marina, ( Marja 60 ) Marja, en ( Annie74) Annie.

Het adres is:
MH Boassonlaan 4
4333 MH Middelburg.

ROUTEBESCHRIJVING:
Op de A58 neem je afslag 38. Deze weg blijven volgen tot de rotonde die neem je 2e afslag(president rooseveltlaan) bij de volgende rotonde neem de 2e afslag dus rechts aan deze weg ligt het sportpark aan de linkerkant(sportpark de veerse poort).
VANUIT DE WESTERSCHELDETUNNEL:
Op de 1e rotonde ¾ rond richting Goes.Daarna de borden Domburg/ Burg-Haamstede volgen. Op de rotonde 2e afslag(president rooseveltlaan). Volgende rotonde 2e afslag. Aan de linkerkant ligt het sportpark.
VANAF DE STORMVLOEDKERING:
Alle rotondes half rond tot de rotonde bij Middelburg deze 1/4 rond.Volgene rotonde 2e afslag.Aan de linkerkant ligt het sportpark.

- In een noodgeval kan je op de dag zelf vanaf 9.00 uur bellen met: 0619679022
- Voor degene die met het openbaar vervoer komen tegen betaling van €2.00 word je op het station opgehaald.
Er is in de buurt van de zaal goed en gratis te parkeren.

Deze hobby maatjesdag kost € 15,00 inclusief zaalhuur, lunch , consumpties., iets lekkers bij de koffie en bij de thee en een leuke verloting van hobbymaterialen.
Voor chauffeurs van maatjes is de prijs € 13.00

i.v.m. de organisatie kan er bij de entré van de zaal niet meer betaald worden. .
Als je wilt komen stuur je ( Annie74) Annie even een berichtje in het postvak.
Annie stuurt je de bankgegevens.
De inschrijving voor deze dag gebeurd op binnenkomst van de bankoverschrijving
Als je geld op het rekeningnummer binnen is , zet Annie je naam op de inschrijflijst in deze topic.
Daarna kan je de workshops waar je aan wil meedoen doorgeven .in de topic.
Uiterlijk inschrijftermijn i.v.m. de organisatie is:19 Mei.

Misschien hebben jullie de actie van (Jeetje- I- Deetje) Jackie wel gezien.
Zij heeft een oproep gedaan om vogelkaarten naar haar te sturen.
ze wil deze kaartjes aan eenzame ouderen in verzorging, verpleeghuizen geven,

Jackie komt naar de maatjesdag.
Deze dag is vlak voor de grote vakantie,
Wat zou het leuk zijn als ouderen die in die vakantie geen bezoek krijgen een kaartje met onbeschreven envelop of doosje van ons hj-ers krijgen.

Klein gebaar, groot resultaat toch???

Onze vraag is of het mogelijk is om op de maatjes dag van 2 juni een kaart of doosje mee te nemen.( Er mogen i.v.m. diëten en brandgevaar geen lekkers of kaarsen/ waxinelichtjes inzitten)
Graag een tekst als, "zomaar" "Ik denk aan u"" en dan je naam en nickname eronder mag altijd.
Natuurlijk mag het ook meer dan 1 creatie zijn.

Ook deze Hobby maatjesdag is een “Niets moet, alles mag “dag
Met medewerking van:
- ( devuurvlieg) Sonja met de knutselkraam
-( Odie) Ans
- Jos en Arjan voor de catering

met sponsoring van:
- Mayflower Creatief
-`t Beertje Creatief
- Jacobi Drachten
- Sonja`s knutselkraam
- Hobbypret
- Media Find It
- Joke`s hobbyhoekje
- Romak International
- www.janecreative.nl

Het programma:
De dag begint om 10.00 uur en de zaal is vanaf 9.30 uur open. Om 12.30 uur gaan we lunchen, En om 13.15 uur is er een hobbymateriaal verloting.
De dag eindigt om 16.00 uur..

Zelf meenemen: snijmat, prikmat, potlood, gum, rilpen, liniaal, mesje, pinset, 3D schaartje, 3D tape, plakband , tape of kit om kaarten op elkaar te plakken en veeeeel goede zin.

Voor degene die ook ATC- tjes maken: Sonja zal het bord meenemen.

Workshops dienen vooraf gepast afgerekend te worden bij de docenten en vol = vol.

- 11.00 uur Workshop A Schommelkaart
( Odie) Ans .Kosten € 2,00 max 10 personen

nog 6 plaatsen vrij

-11.00 uur Workshop B theepotkaart
(m@rin@) Marina kosten €2.00 max 10 personen.

DEZE WORKSHOP IS VOL!!!

- 12.15 uur een algemene workshop Cupcakes vouwen door ( Josie) Ingrid
. De organisatie zorgt voor de benodigdheden.

-13.45 uur Workshop C mandje
( Annie74) Annie Kosten € 2,00 max 10 personen

nog 2 plaatsen vrij

-14.45 uur Workshop D double trifold cascade kaart
(marja60) Marja en (annie74) Annie kosten € 1,50 max 10 personen

nog 5 plaatsen vrij

Wij hebben er weer zin in Jullie ook?
Groetjes , Marina, Marja, en Annie

Wie komen er naar deze maatjesdag?
Als je naam op deze lijst staat is het inschrijfgeld bij ons binnen en kan je, als je wilt, workshops gaan kiezen.

-( M@rin@) Marina
- Marja60) Marja
-( Annie 74) Annie
- Jos
- Arjan
- ( Josie) Ingrid------------------ D
- ( jojaco) Jannie
- ( Odie) Ans---------------------- C
- ( devuurvlieg) Sonja
-Teun

-(joke64) Joke
-(adrie77) Adrie
-(rina38) Moeder----------------------B+C
-(omabram) Martha
-(Jeetje-I-Deetje) Jackie------------ D
-(engelsdrop) Minou----------------------B+C+D
-(riva) Ria-----------------------------------B+C
-(liebeek) Elly
-(hobbyjopie) Jose--------------------- B
-(belleheleen) Leny-------------------- B

-(Adels47) Els---------------------------- B+C
-(man van Els) Ad
- ( Incago) Ine-------------------- A+C
-(lientje1961) Jacquelien------------- B
-(lucky) Ingrid------------------------------ C
-(malou) Marie-Louise
-(kaartfreak) Linda-------------------------
-(wuuf) Anneke------------------------------ B
-(tdk) Toos------------------------------------A
-(mien-1948) Mien-------------------------- B+D

-(@nnemie) Annemie---------------------------------A+D
-(marianka) Maria
-(fietsje54) Jeanne
-(riadewitte) Ria--------------------------A
-(truusmier) Truus---------------------- B+C
- (lajla) Lajla
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  2-5-2012 22:41:51
Afbeelding van tdknou het is nog 31 dagen, ik wou dat het zover was,
Geschreven door: M@rin@  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor M@rin@  2-5-2012 21:52:40
Afbeelding van M@rin@Gaat heel snel nu gaan we aftellen en het gaat sneller dan je denkt.

Gr. Marina
Geschreven door: k@rin_  Bericht voor opstellen voor k@rin_  2-5-2012 17:04:07
Afbeelding van k@rin_inderdaad, nog een maand en het is zo ver.

Eerst was het zo ver weg en nu zal het er vlug zijn.
Geschreven door: M@rin@  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor M@rin@  2-5-2012 9:41:26
Afbeelding van M@rin@Het aftellen is begonnen heb er zin.

Gr. Marina
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  28-4-2012 16:59:57
Afbeelding van Annie74hoi Ingrid,
ik heb je bij de workshop weggehaald.we hebben nu bij workshop A nog 6 plaatsen.
workshop B is vol.workshop C nog 2 plaatsen vrij en workshop D nog 2 plaatsen vrij.
groetjes Annie.
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  28-4-2012 12:51:52
Afbeelding van JosieHoi Annie,

Je mag mij van de workshop plaatsen afhalen.
Op de dag zelf kijk ik wel even waar plaats vrij is.
Zo hebben andere maatjes nog kans om in te schrijven voor de workshops..

Groetjes Ingrid
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  23-4-2012 15:44:41
Afbeelding van Annie74hoi annemie,
je had je opgegeven voor de schommelkaart(workshopA) en de cirkelkaart(workshop D)
de cupcakeworkshop doen we met heel de zaal.
groetjes Annie.
Geschreven door: hobbyjopie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbyjopie  22-4-2012 20:34:29
Afbeelding van hobbyjopiehoi annemie,
ik heb even op de lijst gekeken op de 4e pagina. je hebt workshop a en d . en de cupcake is geen aparte kleine workshop maar tussendoor (dacht ik).

groetjes van josé
Geschreven door: @nnemie  Bericht voor opstellen voor @nnemie  22-4-2012 20:14:12
Afbeelding van @nnemiehoi annie74

ik weet niet meer welke workshops ik heb opgegeven
ik dacht dat ik er drie had gedaan
de cubcakeworkshop dacht ik ook als dat niet zo is
zou ik me daar nog voor op willen geven

groetjes en tot 2 juni van annemie

Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  10-4-2012 8:06:01
Afbeelding van tdkik ben al bezig geweest, odie, maar het valt niet mee om te verkleinen . ze groeit zo hard.
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  3-4-2012 21:25:45
Afbeelding van Odieik heb van de week een proefrit mogen maken in de nieuwe Auto van Sonja
geweldig hoor en veel plek
Dus het gaat ook goedkomen met de spullen die ze mee gaat namen naar middelburg

leuk Toos dat je met de workshop mee gat doen
breng maar een foto mee van de kleine van 5 x5 cm
kunnen we die mooi verwerken in de kaart

Groetjes Ans
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  3-4-2012 20:58:14
Afbeelding van Annie74Hoi Toos,
ik heb je erbij gezet.
groetjes Annie.
Geschreven door: M@rin@  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor M@rin@  3-4-2012 20:54:50
Afbeelding van M@rin@Hoi Toos

En is de kleine al geboren of is het nog wachten. er is nog plaats dus dat gaat lukken.

Gr. Marina
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  3-4-2012 18:38:06
Afbeelding van tdkkan ik mij eigen nog opgeven voor de schommelkaart workshop a.
ik ben een beetje in de bonen ik dacht dat ik dat al gedaan had,
dat heb je met oma worden
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  1-4-2012 16:26:36
Afbeelding van JosieHallo Allemaal,

nog 62 nachtjes.....
Heb er zin in.

Ik ben intussen al druk aan het zoeken voor het goede doel van deze dag....
Kaartjes, leuke doosjes enz.... voor eenzame ouderen in verzorgings en verpleeghuizen.
Het gaat richting de vakantie en veel ouderen krijgen dan geen bezoek.........

Jullie doen toch ook mee???

Kijk even op de lijst van de inschrijftopic , daar heeft Annie alles ingezet

groetjes, Ingrid
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  27-3-2012 7:39:49
Afbeelding van Annie74hallo,
er is zelfs een sponsor bij die het zelf aanbood om te sponsoren.
wat goed he?
groetjes Annie.
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  27-3-2012 7:35:02
Afbeelding van JosieHallo Annie,

Zoohoo dat is een flinke rij.
Goed aan het werk geweest Ja Ja Ja
En wat leuk dat deze mee willen doen..............

Succes verder....

groetjes, Ingrid
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  26-3-2012 20:59:10
Afbeelding van devuurvliegDat is een flink rijtje Annie.

Nieuwsgierig ben ik niet, dus zie ik het wel op 2 juni.

Maar ik zal blij zijn als het zover is.
Dan moet hier alles weer een beetje normaal zijn.
Wat een feest zal dat zijn.

Groetjes van Sonja
Geschreven door: Annie74  Bericht voor opstellen voor Annie74  26-3-2012 20:50:13
Afbeelding van Annie74de nieuwste sponsors heb ik in het rijtje erbij gezet te weten:Joke`s hobbyhoekje
Romak International en www.janecreative.nl
groetjes Annie.

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring