Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypatch.be
Kom de laatste week van augustus naar onze vernieuwde winkel. Vermeld deze advertentie in het HobbyJournaal en ontvang een tijdelijke klantenkaart en maak kans op extra kortingen.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u 15% korting op alle soorten mallen Hobbyshop Annemoontje Ruurlo 0573-491261

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand augustus 2014 verschillende grote linten pakketten voor maar 4,95 per stuk. Kijk op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha.

Bubble ShooterBubble Shooter
Gem ShopGem Shop
Jewel MysteriesJewel Mysteries
Mahjongg FortunaMahjongg Fortuna
Bejeweled 2Bejeweled 2
Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 21 augustus 2014
Hobbyjournaal 114 verschijnt 29 augustus

Gevouwen handdoek popje maken, wie weet hoe. - Oproepjes

Geschreven door: eekhoorn2  Bericht voor opstellen voor eekhoorn2  12-1-2012 0:57:07
Afbeelding van eekhoorn2 Ik zou graag een handdoekpopje willen maken of dier, vind het een leuk cadeau om weg te geven en is weer wat anders dan een kaartje maken.

gr joke
Geschreven door: dorien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dorien  12-1-2012 2:08:43
Afbeelding van dorienHeb je al met Google gezocht.? ik keek even voor je en zag een heel stel voorbeelden.Zoek "handdoek vouwen popje " en je vind diverse voorbeelden met uitleg.Keus te over.
succes,Thea
Geschreven door: Hendrika73  Bericht voor opstellen voor Hendrika73  12-1-2012 9:34:28
Afbeelding van Hendrika73Ik heb hem eens een theedoek pop gemaakt .
Stuur je pb-tje

Groetjes Hetty
Geschreven door: eekhoorn2  Bericht voor opstellen voor eekhoorn2  30-1-2012 0:38:24
Afbeelding van eekhoorn2bedankt voor de reactie`s , ben er blij mee Ja
Geschreven door: gromcha  Bericht voor opstellen voor gromcha  30-1-2012 9:14:56
Afbeelding van gromchaIk heb nog wel een paar voorbeelden tussen mijn creaties staan.
Had ook een aantal links opgeslagen waar beschrijvingen of filmpjes op stonden maar die blijken het niet meer te doen helass.
Probeer ook eens onder duitse sites.
Iets van handtuch origami.

Succes Grietje
Geschreven door: broek  Bericht voor opstellen voor broek  31-1-2012 17:59:52
Afbeelding van broekhier veel uitleg
http://www.joostlangeveldorigami.nl/zznedvideostowels.htmleel uitleg

gr jac
Geschreven door: bely  Bericht voor opstellen voor bely  3-2-2012 14:27:13
Afbeelding van belyhallo hobby maatje

ik heb bij toeval gevonden wat jij zoekt , er staan veschillende voorbeelden in het blad " Hobby Handig " nr 67 zomer 1996 ,
indien je het niet zou vinden wil ik het je graag in scannen en op sturen
Groetjes

Bely

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring