Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 grote knipvellen voor 1 euro / pakjes stickervellen 10 stuks 0,50 cent

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

11 maart maatjesdag Eindhoven . - Hobbymaatjes Dagen

Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  15-3-2012 8:42:34
Afbeelding van JosieHallo Allemaal,

Ik ga deze babbelsite/ inschrijftopic sluiten.

Bedankt voor jullie deelneming en alle gezelligheid.
Tot half augustus, dan gaat er een nieuwe topic maatjesdag Eindhoven 7 oktober open.

groetjes ook van mijn mannen,
, Ingrid
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  14-3-2012 21:53:55
Afbeelding van JosieHallo Ingrid,

Dank voor je reactie en je complimentjes.

Arjan is al weer een paar dagen naar school hoor.
En ook daar zijn de nodige lesuitvallen door de griep.

Ik hoop dat je inmiddels weer wat bent bijgekomen ?
anders Sterkte en beterschap voor je

groetjes, Ingrid
Geschreven door: lucky  Bericht voor opstellen voor lucky  14-3-2012 21:11:46
Afbeelding van luckyHallo Ingrid,

Sorry dat ik nu pas een reactie zet, maar ben weeral enkele dagen onwel geweest.
Kom jou en jouw helpers en de lesgevers alsnog bedanken voor de fijne maatjesdag. Ik had er zo naar uitgekeken en had echt gehoopt dat ik volledig opgeknapt zou zijn tegen dan.Maar het lot heeft er anders over beslist. Toch heb ik ervan genoten eindelijk weer onder de mensen te zijn en vooral onder hobbymaatjes. Ben heel blij dat ik de workshop bij Ans(Odie) heb kunnen volgen. Ze zei dat ze die dag nog ging uitleggen hoe ze die roosjes gemaakt had, maar blijkbaar heb ik dat spijtig genoeg gemist.

Het was weer een echt succes, Ingrid! Ja Ja Ja Aan iedereen bedankt die meegeholpen heeft. Een Roosje Een Roosje Een RoosjeHeb ondertussen wat nagenoten met alle foto`s te bekijken. Op naar de volgende!

Sonja, veel succes met je zoektocht naar een nieuwe auto waar lekker veel knutselmateriaal in meekan!
De garagehouder heeft dan toch wel zijn goede wil laten zien. Anders had je waarschijnlijk een boel geld kwijt geweest.

Arjan, hoop dat je ondertussen wat opgeknapt bent van je griep! Het zal niet leuk geweest zijn om helemaal alleen de dag te moeten doorbrengen.Hoop dat je snel weer helemaal beter bent! Ja

Veel liefs
Jouw naamgenoot Ingrid.
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  14-3-2012 17:51:13
Afbeelding van devuurvliegEen laatste Update over de auto.

Garage rekent geen kosten voor werk wat hij gedaan heeft.
Moet wel de dealer betalen, dus dat scheelt een behoorlijke slok op een borrel.

Zijn druk bezig naar iets anders te kijken.

Jullie horen of lezen het wel weer.

Bedankt voor al jullie lieve reactie`s.

groetjes van Sonja
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  14-3-2012 17:36:10
Afbeelding van Kreamiekvolgens wat ik gezien heb was jij druk bezig Jannie

of ging het zoals de appermoes van Toon Hermans voorbij
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  14-3-2012 17:23:42
Afbeelding van jojacoJa die theepotkaart is ook aan mijn neus voorbij gegaan, heb er níks van gezien.
Maar de wensen van anderen voor jou Mieke, gelden ook van mij.
gr Jannie
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  14-3-2012 15:21:13
Afbeelding van JosieHallo Mieke,

Graag gedaan hoor!!

groetjes, Ingrid
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  14-3-2012 15:18:18
Afbeelding van KreamiekAan de hobbyjournalers die op de
maatjesdag in eindhoven waren
bedankt voor de theepotkaart met
jullie namen erop al mis ik er vele
die er wel waren (te druk) met de
workshops?misschien?

Heel veel hartelijk dank
Groetjes Mieke

ps leuke kaart!
Geschreven door: mayflower  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mayflower  14-3-2012 14:11:01
Afbeelding van mayflowertjonge Sonja, balen hoor dat je auto niet meer wil, komen direct een hoop onkosten op je af, ik mag toch aannemen dat de garage je daar wel in tegemoet komt met hun geklungel
groetjes Joke
Geschreven door: SuperSylvia  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor SuperSylvia  14-3-2012 11:25:41
Afbeelding van SuperSylviaHoi Ingrid,

Pffffffffffffffff, lees nu pas je bericht over 7 oktober..... Klinkt helemaal súper en zou me graag nu al aanmelden voor een paar workshops . Nee, zonder dollen, dat komt wel in de juiste topic tegen die tijd. Komt goed, schatje !

Lieve groetKus,

Sylvia
Geschreven door: SuperSylvia  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor SuperSylvia  14-3-2012 11:09:08
Afbeelding van SuperSylviaGoeiemorgen allemaal,

Sonja, gecondoleerd met het verlies van je auto . Hopelijk gaat het beter met je nieuwe aanschaf........

Jannie, dank je wel voor al je prachtige foto`s. Helemaal Ja Ja Ja... Had zelf het toestel ook meegenomen maar geen tijd om ze te maken. Hihihihi.....

Ingrid, jaaaaaaaaaaaa het is mij súpergoed bevallen en kijk al weer uit naar 7 oktober .....

Lieve groetKus en een súper
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  14-3-2012 11:02:06
Ben ik nog even.met de laatste berichtjes....
Op de maatjesdag zondag vertelde ik al dat de aanmelingen door docenten voor de workshops op 7 oktober al weer top zijn Ja Ja

En...ik had het kunnen weten, dan krijg je natuurlijk vragen.
Nou, ik zal hier een tipje van de sluier oplichten.

- Er komen 5 winkeltjes, ieder met andere hobbymaterialen.
- Er zijn 3 workshops met verschillende figuurkaarten., werken met papier.....
- Er is 1 workshop vouwtechnieken", huisdecoratie " waaraan de leerlingen, als ze dat willen de hele dag kunnen werken.
- Jullie kunnen eens uitproberen hoe het is om op een bordurmachine een kaartje te maken.
- Ingrid Schoute komt op veler verzoek weer met 3 workshops sierden maken .
- .Er komt een echte pergamanodocente die 3 workshops zal geven deze dag.
- En....wat je met keukengerij toch al niet kan doen ( cadeauartikelen)

Volgens mij is er voor ieder wel wat te leren, die dag.
Zet in je agenda half augustus start de inschrijftopic voor de maatjesdag zondag 7 oktober.
Het is in een hotel partycentrum dus overnachten is ook mogelijk..

Groetjes, Ingrid
p.s Sonja succes met het zoeken naar een nieuwe auto
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  13-3-2012 20:43:54
Afbeelding van jojacoSonja,
Gecondoleerd met het verlies van je auto
Veel sterkte bij het zoeken naar een andere.
gr Jannie
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  13-3-2012 18:58:51
Afbeelding van devuurvliegInderdaad Gerda, jammer van mijn witte engel, maar we zijn op jacht naar een andere.

Ingrid, klopt.
Dat heb ik van begin af aan gezegt, geen goed gevoel.
En helaas heb ik weer gelijk gekregen, zo zonde van alle kosten.

Dat worden nog heel veel Maatjesdagen bezoeken om hier weer bovenop te komen.

gr. Sonja
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  13-3-2012 18:41:27
Afbeelding van JosieHallo Sonja,
Wat een pech.........

Ik begrijp er niets van...maar jij zei me zondag al dat je er geen goed gevoel over had he??

Nou, succes met de autojacht.
Jullie zullen i.v.m. de winkel echt weer een andere moeten aanschaffen anders..........
Tjonge zeg!!!!

Groet, Ingrid
Geschreven door: gerda.w.v  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gerda.w.v  13-3-2012 18:38:45
Afbeelding van gerda.w.v
Geschreven door: gerda.w.v  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gerda.w.v  13-3-2012 18:38:38
Afbeelding van gerda.w.vwat erg sonja
en het was zoon mooie witte engel fat hadden jolanda en ik hem genoemtals we jou auto zaged
zijden we de witte engel is er gerda.w/v Ja Ja Ja Ja Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  13-3-2012 17:51:00
Afbeelding van devuurvliegNou dames, even een laatste opmerking .................... auto is overleden.

Zal echt een andere moeten kopen om jullie nog eens te kunnen bezoeken.

Snik snik snik

gr. Sonja
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  13-3-2012 10:36:26

De eigenaar van de sjaal is terecht. ik heb al met haar gemaild
Bedankt voor het meezoeken.
( waar de foto,s al niet goed voor zijn he )

groetjes, Ingrid
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  12-3-2012 21:42:33
Afbeelding van JosieHallo jannie en Sjef,

Bedankt!!
Super om dat allemaaal nog eens na te kijken.

groetjes, Ingrid
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  12-3-2012 20:53:10
Afbeelding van Odiezo Jannie......
61 nog wel geplaatst
Je bent er druk bezig mee geweest

Een geweldig overzicht wordt dat dan
en even nagenieten

Groetjes Ans
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  12-3-2012 20:38:04
Afbeelding van jojacoHallo Allemaal, ik heb net ook mijn foto`s geplaatst.
Het zijn er niet zoveel, 61 maar.
Veel kijkplezier.
gr jannie
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  12-3-2012 19:30:09
Afbeelding van JosieHoi Gerrie,

Ik zal haar even mailen.
bedankt.

Lieve groet, ingrid
Geschreven door: Gerrie734  Bericht voor opstellen voor Gerrie734  12-3-2012 19:28:24
Afbeelding van Gerrie734hoi ingrid,

ik weet het niet of bonni haar sjaal heeft meegenomen,
maar die was wit.

gerrie.
Geschreven door: Mickey23  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mickey23  12-3-2012 17:58:44
Afbeelding van Mickey23Hallo Ingrid en haar mannen,

Het was weer reuze gezellig in Eindhoven en we hebben genoten ervan. Ik heb weer nieuwe ideeen opgedaan en daar is toch wel zo´n maatjesdag voor. voor de gezellige dag en tot 7 Oktober.

Ingrid, Henk en Jeffrey

ps. Henk vond het leuk in het DAFMUSEUM met de andere mannen. Ja Ja Ja Ja
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  12-3-2012 17:52:35
Afbeelding van JosieHoi Ine,

Wat lief van je,
Dank je enne 7 oktober weer een feestje

Grpoetjes, Ingrid
Geschreven door: Basje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Basje  12-3-2012 17:26:42
Afbeelding van BasjeHoi Ingrid,

Ook van mij een hele grote DANK JE WEL voor de ontzettende gezellige dag! Alles was weer tot in de puntjes verzorgd! En voor de fotografen: héle leuke foto`s!
Tot de volgende maatjesdag in oktober!

Groetjes, Ine
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  12-3-2012 17:05:09
Afbeelding van JosieHallo Anita,

Das nog een even nagenieten he

( Jojaco) jannie heeft ook leuke foto,s geplaatst, maar dat heeft ze hier volgens mij nog niet laten weten.

VRAAG aan ALLE maatjes:
Wie had er gisteren een witte sjaal om( siersjaal) en heeft die vergeten? ( kan het op de foto,s ook niet terugzien)
We hebben hem gevonden bij de workshoptafel van ( Jojaco) Jannie.
WIE OHH WIE!!!!

Wil je mij even een PB sturen??

groetjes, Ingrid
Geschreven door: gerry  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gerry  12-3-2012 16:52:18
Afbeelding van gerryhallo ingrid

je hebt er ook leuke foto;s opgezet van hjdag

groetjs anita
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  12-3-2012 16:45:03
Ik ben blij dat iedereen weer goed is thuisgekomen.

Ik vertelde jullie gisteren al dat Sjef een verslagje zou maken...
Nou dat heeft hij gedaan hoor Ja Ja Ja
Sjef bedankt.
Het is doorgestuurd naar de uitgeverij.
Sonja vertelde me dat de volgende krant 30 maart uitkomt......ben benieuwd.....

Sylvia heeft al weer een kamer geboekt.
Fijn dat het gisteren zo goed bevallen is.....
Dus...tot 7 oktober.

Uhhhhh...... zoveel nachtjes nog????

groetjes, Ingrid
Geschreven door: SuperSylvia  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor SuperSylvia  12-3-2012 14:34:33
Afbeelding van SuperSylviaLieve Ingrid (Josie), Jos, Jannie (Jojaco), Ans (Odie), Sonja (devuurvlieg) en Teun en ál die andere mensen die met deze maatjesdag op alle mogelijke manieren bezig zijn geweest: dank jullie welKusKusKus!!! Ik heb een súperzondag beleefd..... Het was mijn eerste keer maar heb voor de volgende maatjesdag in Eindhoven 7 oktober alvast een kamer gereserveerd bij "Musis Sacrum". De kamer was tóppie en het ontbijt ..... Helemaal gezellig was dat ontbijt omdat Ingrid me gezelschap hield onder het genot van een heerlijk bakkie thee .
De workshops "A - `Schommel-Trap-Boekkaart Lente` (Odie) Ans" en "G - `Cirkelkaart Lente` (Jojaco) Jannie" waren ontzettend leuk om te doen. Was wel blij dat ik me bij niet meer dan twee workshops heb opgegeven: de rest van de tijd heb ik lekker zitten kletsen met andere maatjes en de moeder van Ingrid. Wat een lieve vrouw! Heb eigenlijk alleen maar met lieve vrouwen gesproken.........
Heb genoten van het lunchbuffet en het eten bij de chinees `s avonds was ook heerlijk! Dat wordt weer even rustig aan de komende dagen .

Nog 208 nachtjes slapen tot 7 oktober Ja Kus Hartje ..............

Lieve groet en een súper

PS Ik had mijn fototoestel bij me maar geen tijd om ze te maken . Daarom mijn dank voor het plaatsen van júllie mooie foto`s!!!
Geschreven door: Cofra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Cofra  12-3-2012 13:10:55
Afbeelding van CofraGoede middag maatjes,
Gisteravond was ik om 19.15 uur thuis,de tas uitgepakt,alles uitgepakt en aan mijn man laten zien wat er gemaakt en gekocht was,jammer dat hij zo weinig interesse daarin heb,dus toen maar lekker gaan zitten met een kop thee,wat TV gekeken en om elf uur naar bed,heerlijk geslapen en van morgen het huis aankant gemaakt en nu alle mailtjes bekijken,nou dat is weer feest,de foto,s bekijk ik morgen heb ik weer een feestje.
INGRID&JOS bedankt voor de gezellige dag en tot een volgende keer.
Groetjes Corry
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  12-3-2012 11:20:41

Zo...Sylvia net uitgezwaaait... Na de overnachting in Musis sacrum is..ze weer met de trein terug naar huis.

Ik heb net de foto,s geplaatste en ze van teksten voorzien.
Leuk hoor, als je alles zo nog een nakijkt....

Jullie bedankt voor de complimenten...alle bloemen staan hier op de tafel

Jannie, Ans, Thea, Mieke , Anja , Anita en Marja,
Van middag ga ik genieten van de thee!!
Bedankt!!

Ik neem even een pauze en dan....op naar de organisatie voor 7 oktober.
ik zei jullie al dat er al heel veel workshops aanmeldingen zijn.
Die ga ik nu verder met de docentes uitwerken en wij gaan ervoor zorgen dat 7 oktober ook weer een hele gezellige dag gaat worden..

groetjes, Ingrid

Geschreven door: gerda.w.v  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gerda.w.v  12-3-2012 7:57:06
Afbeelding van gerda.w.vik was om 8 uur thuis en lach om half 9 on bed
veel last van mijn teen en pols.
maar ingrid en jos bedankt voor de gezelligheid
anita bedankt voor het leren van de kop en sxhotel
jannie jij ook weer bedankt voor het leren van de mooie kaart
en wat ik kon zelf moxgt doen zo leer ik het
en fijn dat ik sonja en teun weer zach en de moeder van sonja en tot mijn grootste verrassing
s middags silfia van tolgeel fijn
dus allemaal noch eens bedankt gerda.w.v Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: Rydy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Rydy  11-3-2012 23:42:39
Afbeelding van RydyVoor mij was het de eerste keer een maatjesdag meemaken.
Ik had me van alles voorgesteld, maar dat het zo gezellig zou zijn, Geweldig.
Wat een organisatie CHAPEAU.
Ik heb vandaag genoten.`
Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor deze dag.

Lieve groetjes Trudy
Geschreven door: CreaMar  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CreaMar  11-3-2012 23:04:21
Afbeelding van CreaMarWauw! Ziet er gezellig uit op al die foto`s! JaJaJa

Fijn, dat jullie het ook leuk hadden.

Trustuhhhh, ben zoooo moe.

Groetjes,

Marian Een Roosje
Geschreven door: CreaMar  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CreaMar  11-3-2012 22:52:54
Afbeelding van CreaMarHallo allemaal,

En? Hoe was het in Eindhoven vandaag? Gezellig? Zal best wel!
Ik ga eens even zitten lezen en kijken of jullie hier al foto`s hebben staan.

Wij hadden het heel gezellig in Dordrecht. De foto`s heb ik net in mijn album gezet.
Ik ben blij, dat ik het weer georganiseerd heb. Ik geniet er zelf ook altijd heel erg van.

Groetjes,

Marian Een Roosje
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  11-3-2012 22:38:01
Afbeelding van devuurvliegOhh gelukkig Anita, dan kan Ans de tekst bij de foto veranderen, voel me er behoorlijk door aangesproken hoor

Geintje hoor, maar ja, Ans he .........

Zal eens gaan kijken wat Ingrid voor mooie foto heeft geplaatst.

Hoe kan dat nu, Ingrid dat jij ook moe bent
Jullie hebben het Prima voor elkaar gehad.
En Arjan ................. ahhhhh, sorry, maar het ging wel zonder hem

Beterschap hoor Arjan !!

groetjes van Sonja
Geschreven door: Vers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vers  11-3-2012 22:35:45
Afbeelding van VersHallo allemaal,
Wat een gezellige foto`s en .....................wat hebben jullie veel koffie gedronken. Leuk hoor om al die kopjes te bekijken.
Kom morgen nog wel eens kijken naar de foto`s die nog geplaatst zullen worden.
Groetjes van Ans
Geschreven door: wilmie22  Bericht voor opstellen voor wilmie22  11-3-2012 22:30:01
Afbeelding van wilmie22Hallo Allemaal
Ingrid en Jos
bedankt voor de geweldige dag het was weer gezellig
heb leuke workshop gedaan het was super
ook de chinees was weer heerlijk
BEDANKT en tot 7 okt
groetjes wilmie

Geschreven door: gerry  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gerry  11-3-2012 22:25:33
Afbeelding van gerryhallo sonja

het ging over de maten van je ramen
van de verbouwing je was er niet mee eens

groetjes anita
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  11-3-2012 22:22:40
Afbeelding van JosieHallo Alemaal,

Ook wij zijn weer moe maar voldaan thuisgekomen.

Iedereen bedankt voor de complimentjes, graag gedaan he??
Maar voor de gezelligheid, de goede sfeer en de fantastische organisatie van de workshops hebben jullie maatjes zelf gezorgt ( en HOE??!!!)

Ik heb al 1 foto geplaatst, morgen zet ik er de rest op.
Ga nu mijn bed opzoekn........heerlijk nog even alles overdenken.

Arjan bedankt iedereen voor de beterschapswensen.
Hij baalde vreselijk dat hij er niet bij kon zijn.

Leuke foto,s dames Ja Ja Ja

Bedankt,
Ook van Jos ,

Lieve groet, Ingrid
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  11-3-2012 22:12:36
Afbeelding van devuurvliegat een leuke foto`s a; van Joan en Odie.

Nee Ans, het ging niet over die auto ..................

Dat ging vast over vissen ................. aan de maat tussen mijn handen te zien

groetjes van Sonja
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  11-3-2012 22:04:29
Afbeelding van OdieJoan wat heb je de dag goed in beeld kunnen brengen

Ook ik heb het als een leuke dag ervaren en de workshop is goed in de smaak gevallen heb ik vernomen

Ik heb de foto`s ook geplaatst in de album

Kom op geniet er even allemaal van

Ingrid en helpers bedankt dat jullie dit weer mogelijk hebben gemaakt

Groetjes Ans
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  11-3-2012 22:00:51
Afbeelding van devuurvliegEindelijk, ik hang weer ...................

Moe maar voldaan hebben we de bus uitgeladen, nog een bakkie gedaan met Nico en Laura, en de bus weggebracht.

Daar zat nog een kleindochter van bijna 8 op oma te wachten, dus even kroelen en naar bed gestuurd

Nog even gekletst en koffie gedronken en nu eindelijk thuis.

Ga nu even reacties lezen.

Bedankt voor de gezellige dag Ingrid en Jos en alle maatjes, het was SUPER !!!!

groetjes Sonja en Teun
Geschreven door: kaartfreak  Bericht voor opstellen voor kaartfreak  11-3-2012 21:36:45
Afbeelding van kaartfreak Hallo allemaal,

Ingrid en Jos en alle andere helpende handen, het was weer een geslaagde maatjesdag. Lekker ontspannend, leuke workshops gedaan (dankjewel Anita en Marina), lekker gegeten, fijn gewinkeld en geklets met de maatjes, wat wil je nog meer. Ons "ommetje" naar Loosbroek is ook goed verlopen, we waren rond 20u weer thuis.
Nogmaals bedankt iedereen voor deze fijne dag, ik heb er echt van genoten.

groetjes van Linda en Sofie
Geschreven door: Joan58  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Joan58  11-3-2012 21:29:16
Afbeelding van Joan58de foto,s zijn geplaatst in mijn fotoalbum, Gr Annie
Geschreven door: engelien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor engelien  11-3-2012 21:27:03
Afbeelding van engelieningrid en Jos Hartelijk bedankt voor deze GEWELDIGE DAG vandaag.Samen met de rest van de organisatie.
Het was SUPER!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes en graag tot een volgende keer.Ineke Ja Ja Ja
Geschreven door: Joan58  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Joan58  11-3-2012 21:17:28
Afbeelding van Joan58Haal allemaal
Was weer een fijne en hele gezellige dag. Lunch was perfect, drinken en de bingo super. Ja wat wil je nog meer.
Lieve mensen van de organisatie HARSTIKKE BEDANKT was SUPER weer Foto,s komen eraan. Gr Annie
Geschreven door: Gerrie734  Bericht voor opstellen voor Gerrie734  11-3-2012 20:27:18
Afbeelding van Gerrie734hoi ingrid en jos,

heel hartelijk bedankt voor de gezellige dag vandaag hij was weer super gezellig,
ook de dames van de workshops bedankt het was weer kei leuk anita en ans toppie.

gerrie.

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software