Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

AnMaCreatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een korting van 5% op uw gehele bestelling. Vermeld bij `Opmerkingen` uw HJSTARpas-nummer. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Carnaval Swap eind 30 januari VERSTUURD!!! - ATC / Swap Forum

Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  4-2-2012 19:31:34
Afbeelding van ElviraIk wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het meedoen!!!

Fijn dat alles goed retour is gekomen..

Liefs Elvira
Geschreven door: mahajobry  Bericht voor opstellen voor mahajobry  4-2-2012 11:13:58
Afbeelding van mahajobryHaalo allemaal,
sorry had de swap al een paar dagen binnen maar door nogal een nare week nergens aan toe gekomen.
Ook ik heb kaartjes binnen dank jullie wel allemaal.
Groetjes , Hannah
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  2-2-2012 17:46:24
Afbeelding van ElviraJeanny heeft ze binnen gehad van Mahajobry - Elvira - Ineke en Creashop
Geschreven door: yibi  Bericht voor opstellen voor yibi  2-2-2012 17:24:28
Afbeelding van yibihoi ik heb mijn kaartjes ook binnen van anneke-hannah-ans-ineke
bedankt allemaal voor de leuke kaartjes en voor het hosten
gr elza
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  2-2-2012 15:50:19
Afbeelding van kablauHallo allemaal,

Ik kreeg net de leuke kaartjes binnen van;Ineke van Nispen,Jeanny Coolen, Hannah Koper en AM de Wilde, allemaal hartelijk bedankt voor de mooie kaartjes en Elvira, bedankt voor het hosten.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  2-2-2012 13:22:26
Afbeelding van creashopGoedemiddag allemaal,

ik heb de leuke kaartjes ontvangen van Elvira,Ans,Elza,Hannah,Jeanny en Ineke,

dank jullie wel Ja Ja Ja

liefs Anneke
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  31-1-2012 22:25:56
Afbeelding van ElviraHoi Allemaal,

De ATC`s zijn verdeeld. Helaas waren er nu maar 6 personen die meededen vandaar dat de gene die er 6 hebben ingestuurd er een van zichzelf terug krijgen. Maar ook wou Ineke geen ATC`s retour dus iedereen heeft er ook nog 1 extra gekregen. Dus in principe heb je er 4 of 7 terug.

Ik heb ze gehouden van:
- Anneke
- Hannah
- Elza
- Ineke

Ook had ik extra ATC`s van Ans, Hannah en Anneke.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het meedoen en morgenochtend gaan de enveloppen op de post.

Tevens heb ik een nieuwe swap voor maart en vinden jullie het misschien leuk om daaraan mee te doen?

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  31-1-2012 22:23:32
Afbeelding van ElviraHi Patricia,

Helaas zijn ze niet meer binnen gekomen. Jammer van al je werk!! Volgend jaar inderdaad beter

Liefs Elvira
Geschreven door: Patricia.34  Bericht voor opstellen voor Patricia.34  29-1-2012 17:06:38
Afbeelding van Patricia.34Hoi Elvira,

Het adres heb ik precies zo overgenomen uit je pb-tje, met alle cijfers.
Als je volgend jaar weer deze swap organiseert doe ik weer mee en weet ik al wat ik maak

Groetjes Patricia
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  29-1-2012 14:57:42
Afbeelding van ElviraRenee doet helaas niet meer mee.

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  29-1-2012 14:14:55
Afbeelding van ElviraDat is goed, ik hou je op de hoogte.. Erg jammer van het werk dat je erin hebt gestoken

Heb je wel het juiste huisnr erop gezet?? Want als je de laatste 3 cijfers er niet bijzet of niet duidelijk dan komt ie niet goed aan!

Liefs Elvira
Geschreven door: Patricia.34  Bericht voor opstellen voor Patricia.34  29-1-2012 9:17:24

De ATC-tjes zijn tegelijk verzonden met de swaps Disney en Hello Kitty, en die zijn wel binnen.
(de postbode vond ze zelf mooi, denk ik )
Als ze 30 januari niet binnen zijn, dan verdeel de ATC-tjes maar zonder de mijne want ik kan helaas geen nieuwe meer maken in zo`n korte tijd.

Groetjes Patricia
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  28-1-2012 19:54:32
Afbeelding van ElviraHoi Patricia,

Nee, deze heb ik helaas nog niet ontvangen.

Liefs Elvira
Geschreven door: Patricia.34  Bericht voor opstellen voor Patricia.34  27-1-2012 16:02:20

Ik heb de atc-tjes al ruim een week geleden opgestuurd naar jou, zijn ze nog niet binnen?

Groetjes Patricia
Geschreven door: yibi  Bericht voor opstellen voor yibi  26-1-2012 21:51:29
Afbeelding van yibivoor de dames de nog niet ingestuurd hebben denk ff aan de datum zodat elvira op tijd kan verdelen
ze heeft nog steeds computerproblemen
gr elza
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  19-1-2012 8:21:52
Afbeelding van ElviraAns,

Jouw mooie kaartjes zijn binnen. Dank je wel voor het extra kaartje!!

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  17-1-2012 21:12:29
Afbeelding van ElviraHaha dat blijkt... Ik denk dat jij dan gewoon een slechte smaak hebt
Geschreven door: Rozalineke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Rozalineke  17-1-2012 20:37:07
Afbeelding van RozalinekeHoi Elvira,

Wat ben ik blij dat ze in de smaak vallen.
Zo zie je maar weer, over smaak valt niet te twisten.
Dank je wel voor je compiment
Groetjes Ineke Regenboog
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  17-1-2012 12:29:02
Afbeelding van ElviraHoi Ineke (Rozalineke),

Jouw onwijs leuke ATC`tjes zijn binnen!! Ze zijn echt niet matig hoor. Erg leuk bedacht!! Had je briefje nog niet gelezen en toen vond ik ze al erg leuk!!

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  12-1-2012 14:43:33
Afbeelding van ElviraMama (Elza),

Je leuke ATC`tjes zijn binnen.

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  10-1-2012 12:45:07
Afbeelding van ElviraHoi Hannah,

Ze zijn zelfs binnen. Heel erg leuk gedaan. Dank je wel voor het extraatje

Liefs Elvira
Geschreven door: mahajobry  Bericht voor opstellen voor mahajobry  10-1-2012 12:18:46
Afbeelding van mahajobryHoi elvira
Kaartjes zijn onderweg
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  10-1-2012 7:53:37
Afbeelding van ElviraEven een opfrisser voor iedereen. Doen jullie ook mee met deze leuke swap? Kaartjes hoeven pas eind januari hier binnen te zijn.

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  4-1-2012 14:01:02
Afbeelding van ElviraJeanny, jouw mooie kaartjes zijn binnen.

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  2-1-2012 23:17:32
Afbeelding van ElviraIedereen de beste wensen voor 2012.

Zijn er nog mensen die mee willen doen aan deze vrolijke swap?

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  19-12-2011 17:16:47
Afbeelding van ElviraAnneke,

Jouw mooie ATC`tjes zijn binnen! Ze zijn erg leuk geworden!! Dank je wel voor het extra kaartje.

Liefs Elvira

PS. ZIjn er nog mensen die hier aan mee willen doen???
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  2-12-2011 22:49:44
Afbeelding van ElviraHoi Patricia,

Leuk dat je meedoet! Je hebt gelijk, dan kun je niet achterblijven he

Je krijgt een PB.

Liefs Elvira
Geschreven door: Patricia.34  Bericht voor opstellen voor Patricia.34  2-12-2011 22:32:03

Als rasechte Brabantse "moet" ik hier natuurlijk aan meedoen met 6 + 1.
Mag ik je adres ontvangen?

groetjes Patricia
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  12-11-2011 0:28:12
Afbeelding van ElviraVind iemand het misschien leuk om hier aan mee te doen? Is pas voor volgend jaar ;-)
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  1-11-2011 0:21:01
Afbeelding van Elvirajorelta52 heeft zich ook opgegeven met 3 kaartjes.

Nog meer mensen die mee willen doen?
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  24-10-2011 17:22:30
Afbeelding van ElviraDat is goed En het is zeker nog ver weg inderdaad.. Komt allemaal goed. Op dit moment is iedereen in de kerststemming

Liefs Elvira
Geschreven door: mahajobry  Bericht voor opstellen voor mahajobry  24-10-2011 7:15:03
Afbeelding van mahajobryHoi hoi Elvira,

Mensen moeten even klaar geraken met alle swaps!
Deze is nog een eindje weg dus let maar op binnenkort stromen ze binnen!
Als ik atc makers spreek attendeer ik wel ook op jou swap.
Zo helpen we elkaar Ja
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  16-10-2011 22:28:15
Afbeelding van ElviraIs er nog iemand die het leuk vind om aan deze vrolijke en uitdagende swap mee te doen??
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  16-10-2011 12:08:04
Afbeelding van ElviraRenee (Pollepelle) doet ook mee. Welkom en leuk dat je mee wilt doen.

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  15-10-2011 23:12:56
Afbeelding van ElviraIneke (Rozalineke) heeft zich ook opgegeven met 6 kaartjes. Leuk dat je meedoet en ik heb je erbij gezet!!

Wie volgt??

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  15-10-2011 21:10:40
Afbeelding van ElviraLeuk dat je mee doet!! Ja als er genoeg mensen mee doen, mag je 9+1.. Eerst kijken hoeveel mensen ik in de carnavalsstemming kan krijgen

Met mij gaat het redelijk. Heb nog veel pijn maar dat is allemaal normaal zeggen ze. Dus nog even doorzetten. Dank je wel dat je het vraagt..

Ik zet je erbij.

Liefs Elvira
Geschreven door: mahajobry  Bericht voor opstellen voor mahajobry  15-10-2011 20:56:31
Afbeelding van mahajobryHoi Elvira,

Zet me er maar op doe in ieder geval mee met 6en 1 maar bij 10 of meer wordt het dan 9en 1?

Enne hoe gaat het met jou dan?
Liefs Hannah
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  15-10-2011 20:17:51
Afbeelding van ElviraLeuk dat je mee doet Anneke, je hebt inmiddels mijn adres.

Veel plezier met het maken en ben benieuwd hoe vrolijk we ervan gaan worden

Liefs Elvira
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  15-10-2011 20:09:14
Afbeelding van creashopHoi Elvira,
ik wil wel graag meedoen met deze vrolijke swap, met 6+1
Wil je mij even jouw adres doorgeven?

groetjes,
Anneke
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  15-10-2011 20:04:48
Afbeelding van ElviraLeuk dat jullie mee doen

Ans je hebt een priveberichtje met mijn adres. Het is zeker nog ver weg dus tijd zat.. In februari is het pas ook echt carnaval he

Mama, jij hebt mijn adres, leuk dat je ook meedoet!!

Liefs Elvira
Geschreven door: yibi  Bericht voor opstellen voor yibi  15-10-2011 19:41:20
Afbeelding van yibiok dochter
ik ga ook meedoen met 3+1 kaartje
leuk dat je het doet
groetjes
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  15-10-2011 19:08:55
Afbeelding van kablauLeuk Elvira, dat duurt nog wel eventjes dus ik heb nog tijd genoeg om ze te maken, zet mij er maar bij voor 3+1, mag ik jou adres dan hebben?

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  15-10-2011 19:01:43
Afbeelding van ElviraVoor mensen die niet zo goed weten, wat ze erop kunnen maken: het is natuurlijk heel breed. Verkleeddingen (prinsessen en dergelijke), confetti, gekke dingen, maskers. Dus je kan hier veel mee

Liefs Elvira
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  15-10-2011 18:53:05
Afbeelding van ElviraIk wil graag een Swap organiseren. Ben net begonnen met ATC kaartjes maar het leek mij leuk om ook een swap te organiseren.

Op 11-11-2011 begint carnaval. Aangezien ik uit Brabant kom, vieren wij dit natuurlijk hier maar ook mensen waar het niet gevierd word mogen meedoen

Wie wil meedoen met mijn eerste Swap?

Je mag mee doen met 3 of 6 ATC`tjes (Bij meer dan 10 deelnemers mag je ook met 9 meedoen). Kaartjes moeten uiterlijk 30 januari binnen zijn. In sleeves met retourenvelop en postzegels. Niet gebruikte postzegels komen mee terug.

Ik hoop dat jullie mee willen doen. Adres krijg je van mij als je dat nog niet hebt!!

Liefs Elvira

De personen die meedoen:
1. Ikke (Elvira) Ja
2. Ans (Kablau) -----> BINNEN! Ja
3. Elza (Yibi) -----> BINNEN! Ja
4. Anneke (Creashop) -----> BINNEN! Ja
5. Hannah (Mahajobry) -----> BINNEN! Ja
6. Ineke (Rozalineke) -----> BINNEN! Ja
8. Jeanny (jorelta52) -----> BINNEN! Ja

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website