Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 grote knipvellen voor 1 euro / pakjes stickervellen 10 stuks 0,50 cent

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen! Gebruik in de webshop code HJ085 De korting wordt dan direct verrekend. U vindt bij ons het grootste assortiment van Do Crafts! Nu ook Atbelle Markers!

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Wie wil mij af en toe een kaartje sturen? - Oproepjes

Geschreven door: omavanDavy  Bericht voor opstellen voor omavanDavy  28-9-2011 12:27:29
Afbeelding van omavanDavyHallo.
Er zullen een paar van jullie mij wel kennen denk ik.
Tot 1,5 jaar geleden ca. heb ik zelf altijd nog heel veel kaarten, voor heel veel mensen verstuurt, en heb dat altijd heel graag gedaan.
Maar sinds 1,5 jaar geleden had ik er geen energie meer voor.
Had al heel veel lichamelijke klachten zoals kapotte heupen, knieen, versleten rug, hartvalen , diabetis en Fybromialgie.
Nu is 5 weken geleden vastgestelt, dat ik borstkanker, met uitzaaingen na de lymfklieren heb.
Ik heb besloten mij niet opereren te laten, de chirurg wilde mijn rechter borst en de lymfklieren onder mijn rechter oksel weghalen, maar dat doe ik beslist niet.
Behalve al die lichamelijke klachten heb ik zoveel mee gemaakt in mijn leven, dat ik gewoon moe ben.
In april is mijn zoon nog overleden aan een overdosis heroine, op 35jarige leeftijd, en dat was al de druppel voor mij, ook mijn eerste dochter is overleden aan angina pectoris, met 9 weken.
Heb nog een dochter, 30 jaar oud, en zij is borderliner, en heeft mij zoveel verdriet bezorgt, mag voor de zoveelste keer mijn kleinzoontje niet meer zien, al 1,5 jaar weer niet.
Hij is 6,5 jaar, en van die jaren heb ik hem miesschien 1 jaar mee gemaakt, met onderbrekingen.
Ook nu ze weet, dat ik kanker heb, is ze nog nooit weer bij mij geweest.
Hoop, dat er een paar mensen zijn, die mij af en toe een kaartje willen sturen, dat zou mij heel veel goed doen.
Groetjes, Edith
Mijn adres is:
Staat bij opkikkers

kunnen jullie opvragen, als jullie willen.
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  28-9-2011 12:52:30
Afbeelding van crea-miepHallo Edith,

Er komt een kaartje naar je toe maar haal alsjeblieft je adres hier weg.....

Groetjes Ria.
Geschreven door: @tine  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor @tine  28-9-2011 13:02:01
Afbeelding van @tineHoi Edith,
Je krijgt van mij een kaartje hoor.
Zet je adres even bij de opkikkkers, daar staat het veiliger!
Groetjes Atie
Geschreven door: arwen  Bericht voor opstellen voor arwen  28-9-2011 13:19:46
Afbeelding van arwenIk ben het er mee eens. Haal je adres hier weg. Je weet nooit wat er gebeurt.
Je adres heb ik. opgeschreven.
Joke Herders
Geschreven door: Mannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mannie  28-9-2011 13:23:32
Afbeelding van MannieDeze persoon heeft het adres ook opgeschreven.

Jantje
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  28-9-2011 13:31:29
Afbeelding van CreahannieKaartje gaat mee met de ,gr Hannie
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  28-9-2011 13:40:21
Afbeelding van caartje
van mij komt er ook een kaartje naar je toe.

groetjes
carin
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  28-9-2011 13:41:12
Afbeelding van pedicuurtjeOok ik stuur je een kaartje hoor....
Sterkte gewenst......Janny
Geschreven door: crea-girl  Bericht voor opstellen voor crea-girl  28-9-2011 13:48:19
Afbeelding van crea-girlHallo Edith,

Er komt een kaartje naar je toe.

Groetjes Cindy
Geschreven door: engelien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor engelien  28-9-2011 13:50:46
Afbeelding van engelienEn ook ik stuur vandaag nog een kaartje naar je toe,en heel veel STERKTE met Alles! Groetjes van Ineke Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: omavanDavy  Bericht voor opstellen voor omavanDavy  28-9-2011 13:56:29
Afbeelding van omavanDavyHallo allemaal.
Bedankt voor jullie reacties.
Zag dat er ook iemand het niet eens was, omdat ik het allemaal in mijn bericht gezet heb, en ik heb er ook een hele tijd over nagedacht, om het wel of niet te doen.
Maar geloof mij, dat doe ik ook niet zomaar, erg genoeg, dat ik niemand heb, die het voor mij zou doen, want heb echt niemand, en een kaartje af en toe, leek mij zo mooi.
Toch denk ik niet, dat ik mij ervoor moet schamen, om deze oproep geplaatst te hebben.
Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  28-9-2011 14:08:00
Afbeelding van omanijntjeAls je er een beetje blij van wordt, wil ik je met plezier af en toe een kaartje sturen.
Geef maat je adres. Gr. Guusje
Geschreven door: pietan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pietan  28-9-2011 14:09:18
Afbeelding van pietanmeis als jij je verhaal kwijt wil doen,
we hoeven het niet te lezen en een kaartje te sturen,toch,
adres heb je al weg gehaald zie ik,dat is beter,
maar adres had ik al snel opgeschreven,dus kaartje komt er aan meis,

heel veel kracht en sterkte,

gr anita
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  28-9-2011 14:14:03
Afbeelding van KimberlyHoi edith,geef je adres maar,ik stuur veel kaarten rond en ook jij kan er nog rustig bij
Heel veel sterkte met alles.
Lieve groet,paula
Geschreven door: irene70  Bericht voor opstellen voor irene70  28-9-2011 14:24:21
Afbeelding van irene70Hallo,

Het kan even duren voordat er een kaartje komt
(Maar aan de andere kant is het wel leuk als niet alles tegelijk komt toch)

Geef mij het adres maar, zeker niet voor schamen.

en wel alvast een

groet,
Irene
Geschreven door: opkikker  Bericht voor opstellen voor opkikker  28-9-2011 14:41:31
Afbeelding van opkikkerIk weet uit ervaring wat een kaartje wel niet met je kan doen.
Ik had het adres al opgeschreven, dus er gaat van de week nog een kaartje op de post,
Sterkte, Groetjes Jacqueline. Kus
Geschreven door: knutsel50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutsel50  28-9-2011 14:41:39
Afbeelding van knutsel50Hoi Edith

Doe mij je adres ook maar komt er een kaartje die kant op
Wij sturen met zijn alle toch een helehoop kaarten dus
een meer of minder maakt ook niet uit
Knap dat je het hier neer hebt gezet anders hadden we het niet geweten
en nu wel.
Wens je dan ook heel veel sterkte met alles

Liefs Hanny
Geschreven door: pjuter  Bericht voor opstellen voor pjuter  28-9-2011 14:41:40
Afbeelding van pjuterhallo ,
ik had die persoon graag geholpen, maar kan nergens het adres vinden, wie kan helpen
fijne en zonnige woensdag
groetjes Monica-pjuter
Geschreven door: Bettina  Bericht voor opstellen voor Bettina  28-9-2011 15:57:06
Afbeelding van BettinaKaartje ligt al klaar voor je! Veel sterkte en positive gedachten - Groetjes,
Bettina
Geschreven door: stamper  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor stamper  28-9-2011 16:13:31
Afbeelding van stamperHoi Edith

Stuur mij je adres maar.

Groetjes Anja
Geschreven door: Elvira  Bericht voor opstellen voor Elvira  28-9-2011 16:21:48
Afbeelding van ElviraStuur mij ook maar je adres dan stuur ik je zo nu en dan een kaartje.

Liefs Elvira
Geschreven door: Catwy  Bericht voor opstellen voor Catwy  28-9-2011 16:30:06
Afbeelding van CatwyHallo Edith,

Geef je adres maar dan komt er binnenkort een kaartje je kant op.
Wil je voor nu veel sterkte wensen!

Groetjes, Wietske
Geschreven door: freubeltje  Bericht voor opstellen voor freubeltje  28-9-2011 16:59:26
Afbeelding van freubeltjeHoi Edith,

Het kan een weekje duren, maar je krijgt natuurlijk een kaartje van mij.
Geef me je adres maar.
Groetjes Paula
Geschreven door: anneke152  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneke152  28-9-2011 17:02:56
Afbeelding van anneke152Hallo
zou ik ook je adres mogen
als het je goed doet een kaartje is dat toch fijn
ik wens je heel veel sterkte
groetjes Anneke
Geschreven door: mikeyria  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mikeyria  28-9-2011 17:06:05
Afbeelding van mikeyriaHoi Edith,

Zou je mij je adres willen sturen? Ik ben daarnet vergeten het te noteren. IDan stuur ik je zo af en toe een kaartje. In de hoop dat je daar wat kracht uit kan putten.

Ik hoop voor je dat je voorlopig nog van alle mooie dingen die er zijn, soms is het zoeken ernaar, kan blijven genieten. Kom zo af en toe eens kijken op hj, dat kan gezellig zijn.

Heel veel moed en kracht gewenst.

Groetjes,
Ria
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  28-9-2011 17:07:14
Afbeelding van pedicuurtjeWat fijn voor je Edith dat er zoveel dames reageren, goed van je dat je het gevraagd hebt......
ik hoop dat het je echt veel afleiding geeft.
Mijn kaartje voor jou is gepost en zul je hoop ik morgen wel krijgen.

Nu gooi ik altijd het adres weg als ik een kaartje heb gestuurd en nu heb ik dat ook gedaan maar ik wil je nog wel
eens een kaartje sturen dus als je me nog een keer je adres wil geven schrijf ik het op....
Geschreven door: Monique2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Monique2  28-9-2011 17:14:37
Afbeelding van Monique2Geef me je adres maar,dan zal ik je een kaartje sturen.
Groetjes monique
Geschreven door: bonnie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor bonnie  28-9-2011 17:22:06
Afbeelding van bonnieWil je mij ook je adres sturen, dan komt er een kaartje aan hoor. Veel sterkte met alles.

groetjes Bonnie
Geschreven door: jesper  Bericht voor opstellen voor jesper  28-9-2011 17:23:15
Afbeelding van jespergeef mij ook het adres maar.
stuur ik ook een kaartje naar je .
gr nel
Geschreven door: leukmeisje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor leukmeisje  28-9-2011 17:25:19
Afbeelding van leukmeisjeDag Edith. Ik wil graag je adres en zal je een kaartje(s) sturen. Ik heb in 1998 borstkanker gehad, helaas weet ik wat het is. Sterkte en kracht. Ghanese groeten Jeannette
Geschreven door: omavanDavy  Bericht voor opstellen voor omavanDavy  28-9-2011 17:25:34
Had niet gedacht, zoveel reacties te krijgen, en kan bijna niet zeggen, hoe goed mij dat doet, zit met tranen in de ogen te lezen.
Hebben jullie een idee, waar ik mijn adres wel neer zetten kan
Groetjes, Edith
Geschreven door: metoyoutje30  Bericht voor opstellen voor metoyoutje30  28-9-2011 17:36:22
Afbeelding van metoyoutje30Hoi Edith,

eerder deze dag had ik je al een berichtje gestuurd.
Jammer dat ik hier geen antwoord heb gehad.
Zou je dit nog willen doen?

Groetjes, Femke
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  28-9-2011 17:42:00
Afbeelding van merlijn1Ik wil je ook verblijden met een kaartje,en niets schamen,ik wil ook graag je adres,veel sterkte en warme groetjes gewenst Ellen
Geschreven door: mikeyria  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mikeyria  28-9-2011 17:46:08
Afbeelding van mikeyriaMensen,

Net gezien dat haar adddres inmiddels bij opkikkers staat.

Groetjes,
Ria
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  28-9-2011 17:47:34
Afbeelding van pedicuurtjeEdith jouw adres kun je bij Opkikkers zetten, links vrij bovenaan.....
Geschreven door: ittie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ittie  28-9-2011 17:47:36
Afbeelding van ittieHallo Edith,

Ook ik wil je af en toe wel een kaartje sturen.
Zou je mij je adres willen geven?

Ik wens je heel veel sterkte met alles.

Groetjes Betty
Geschreven door: boudewina  Bericht voor opstellen voor boudewina  28-9-2011 18:14:38
Afbeelding van boudewinamijn kaartje komt eraan
Geschreven door: muetefreut  Bericht voor opstellen voor muetefreut  28-9-2011 18:23:33
Afbeelding van muetefreuthoi edith
heel veel sterkte er komt een kaartje naar je toe.
groetjes betty
Geschreven door: berendje  Bericht voor opstellen voor berendje  28-9-2011 18:36:39
Afbeelding van berendjehoi edith
je hoeft je niet te schamen hoor
wens je sterkte toe en het kaartje komt eraan
deze zijn voor jou
lieve groetjes hennie
Geschreven door: 3dnails  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor 3dnails  28-9-2011 18:38:43
Afbeelding van 3dnailsHallo
Ik wens je heel veel sterkte
groetjes harmien
Geschreven door: omavanDavy  Bericht voor opstellen voor omavanDavy  28-9-2011 18:50:27
Heb mijn adres even bij de opkikkers gezet.
Bedankt voor alle lieve reacties, had niet gedacht, dat dat nog voor mij weggelegt was.
Maar doet mij wel heel erg goed, echt waar.
Groetjes, Edith
Geschreven door: Basje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Basje  28-9-2011 18:59:48
Afbeelding van BasjeHallo Edith,

Geef maar gauw je adres. Ik zit ook midden in de behandelingen t.a.v. borstkanker, en het is zó fijn als mensen je een kaartje sturen en aan je denken.

Groetjes en héél veel sterkte gewenst. Ine
Geschreven door: corriea  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor corriea  28-9-2011 19:09:38
Afbeelding van corrieaHa Edith,

Er komen kaartjes naar je toe hoor.
We gaan je met velen steunen.

En je moet je niet schamen hoor, het is erg genoeg dat je
het voor jezelf moet doen. Daar moet jij je niet voor schamen.

Heel veel sterkte.
Groetjes Corrie
Geschreven door: Beka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beka  28-9-2011 19:19:12
Afbeelding van BekaEr komt van mij ook een kaartje aan Edith.

Sterkte!

Trix
Geschreven door: Creaan  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creaan  28-9-2011 19:43:04
Afbeelding van CreaanHallo Edith

Kaartje komt de aan hoor. En net wat de andere al schreven je hoef je niet te schamen. Want in deze moeilijk tijd verdien je juist heel veel dikke knuffels. Sterkte

Dus hier alvast een van mijn.

Liefs Angela
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  28-9-2011 19:48:17
Afbeelding van LyvavenVolgende week komt er ook een kaartje van mij aan hoor!
Dat is toch wel het minste dat ik voor je kan doen.

Lieve groet, Lidy Een Roosje
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  28-9-2011 20:27:13
Afbeelding van marjan35Van mij komt er ook een kaartje, heb je adres bij de opkikkers vandaan

Groetjes Marjan
Geschreven door: omavanDavy  Bericht voor opstellen voor omavanDavy  28-9-2011 22:31:39
Het lukt mij niet om iedereen direkt een antwoord te geven, en te bedanken, daarom doe ik het hier.
En mijn adres heb ik bij de opkikkers gezet.
Heel erg bedankt allemaal, ben er zo verschrikkelijk blij mee.
Groetjes, Edith
Geschreven door: Bruyenberg  Bericht voor opstellen voor Bruyenberg  29-9-2011 0:00:16
Afbeelding van Bruyenberghallo Edith.
ik heb net jouw adres opgeschreven.
er komt morgen een kaartje naar je toe.
ik wens je veel sterkte en kracht voor de komende tijd.

groetjes en een dikke
van Yvonne
Geschreven door: knutsel50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutsel50  29-9-2011 8:56:40
Afbeelding van knutsel50Hoi Edith

Kaartje gaat vandaag op de bus hoor
Dus heel veel sterkte met alles

Liefs Hanny

Wie wil mij af en toe een kaartje sturen? - Oproepjes

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website