Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 grote knipvellen voor 1 euro / pakjes stickervellen 10 stuks 0,50 cent

t Allergaartje
Met de HJSTAR pas krijgt u oplegvellen Doodey 3 voor 1 euro, Papicolor blokje stempelpapier nu 2,50

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hobby artikelen weg te geven (particulier)

Deze topic is alleen bedoeld voor particulieren.
Leden die een (web)winkel hebben zijn hiervan uitgesloten

Geen stempelafdrukjes, stansjes, alfabetten, embossing- afdrukken/achtergronden, patronen.
Dit ivm de copyright die op deze producten van toepassing is.

Zijn de spullen vergeven dan graag het bericht weghalen. Zo blijft het hier overzichtelijk.

Geen reacties plaatsen in dit topic

1 Bericht per profiel toegestaan

Hobby artikelen weg te geven(particulier) - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Hobby artikelen weg te geven(particulier) - Hobby artikelen

Geschreven door: Kalei  Bericht voor opstellen voor Kalei  15-5-2012 18:51:05
Afbeelding van KaleiIn een doos met spullen die ik laatst kocht zaten 4 pakjes met snijbladen voor een maped multicut creative cutter.
Ik kan over dit model rolmes weinig info vinden dus wellicht is het niet meer in de handel.
Maar misschien is er hier nog iemand die er 1 heeft?

Wie kan ik blij maken met 4 pakjes met elk 2 ronde snijbladen er in
3 pakjes met recht mes
1 pakje met gegolfd mes
45mm doorsnede

ik wil wel graag de verzendkosten vergoed hebben

Marlien
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  10-5-2012 11:42:31
Afbeelding van jorelta52Ik heb een hele picknick foffer vol met thee zakjes
Opsturen wordt te duur i.v.m. portokosten.
Je mag ze gratis op komen halen bij mij.
Wie wil ze graag hebben??
Graag in een pb`tje aanvragen

Gr. Jeanny
Geschreven door: canaann  Bericht voor opstellen voor canaann  6-5-2012 21:44:22
Afbeelding van canaannIk heb de volgende spullen die ik weg doe tegen de verzendkosten.
De verzendkosten zijn vanuit CANADA

Ik heb het volgende

doorkijk vellen met doorkijk karton,
draaikaarten knipvellen
teksten
Boekjes

kom maar kijken in een foto album bij mijn profiel

te koop voor verzendkosten

Ik kan 50 foto`s plaatsen. Ik heb meer foto`s van embossing mallen en nog meer spullen
Wil je daar een foto van. stuur me dan een berichtje met je email adres dan kan ik het door mailen naar je

groetjes Ann
Geschreven door: Agnes13  Bericht voor opstellen voor Agnes13  5-4-2012 18:58:03
Afbeelding van Agnes13Ik ben mijn hobbykast aan het opruimen en ik heb Hobby Handig`s liggen vanaf nr. 54 t/m nr. 100.
Alleen nr. 55 en nr. 85 missen. Het zijn oude nummers vanaf 1994 t/m 2001.
Wie kan ik hier blij mee maken?
je mag ze zo hebben.
Je moet ze alleen wel ophalen, om te verzenden wordt het te zwaar.
Graag reageren via mijn postvakje.

groetjes,
Agnes
Geschreven door: canaann  Bericht voor opstellen voor canaann  3-4-2012 23:44:05
Afbeelding van canaannIk heb een heleboel hobby boekjes waar ik niets meer mee doe.
Het is een hele lange lijst.
Wil je weten wat voor een boekjes.
Stuur me dan een berichtje en ik zal je de lijst door mailen

De verzendkosten zijn voor jou.
De verzendkosten zijn vanuit Canada.

Ik kan het per boot opsturen naar NL. maar het is dan wel langer onderweg en een stuk goedkoper.

Geschreven door: backpacker  Bericht voor opstellen voor backpacker  22-11-2011 22:02:46
Afbeelding van backpackerIk heb hier heel veel theezakjes liggen,
Ik was van plan om er mooie kaarten van te maken voor mensen met reuma en ouderen die nooit post krijgen die ik ken.
Maar helaas denken mijn vingers met Poly ou het jammer vinden als de theezakejs in de oudpapierbak verdwijen.
Ik was van plan om naar een bejaarden tehuis te gaan en vragen of mensen voor mij willen vouwen maar ook dit komt er niet van.
Mijn hobby met veel kindereen aan complete verzamelingen helpen, eist veel tijd en energie.
Hoop dat iemand er plezier van heeft en nog mooier ook wat voor mij vouwen.
Groetejes Irene Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring