Geschreven door: xTeddy 22-2-2012 10:20:56 |
Goedemorgen allemaal,
Luna is weer opgeknapt. Op dinsdag had ze nergens meer last van. `s Morgens zijn we nog even de goedkope winkel in gedoken voor wat knutselpapier enzo. `s Middags hebben lekker aan tafel gefreubeld. Ze heeft wel 4 kaarten gemaakt, die nu allemaal verstuurd moeten worden natuurlijk. Gelukkig kunnen er 2 hier in de stad bezorgd worden. Want het liefst is ze zelf de postbode natuurlijk. 
Carnaval is weer voorbij, dus Thea kan weer rustig aan doen. 
Vastentijd ben ik nooit zo bij betrokken geweest. Maar Ramadan heb ik wel ervaren toen ik in de horeca werkte bij een landelijke fastfoodketen. Zodra het donker werd, waren de fishfilets niet aan te slepen. Ik heb nooit de indruk gehad dat het sober was. 
Iedereen doet een beetje rustig aan vandaag. Ik ben alweer gewoon aan het werk. De hele ochtend vol met patiënten. Daarna de praktijk schoonmaken en kan ik ook weer naar huis. Dan heb ik lekker weekend, wel lekker hoor zo lang.
Bärbel, leuk dat je hier ook op de koffie komt. Welkom.
Iedereen een fijne dag vandaag en freubelse.
Liefs Teddy |
Geschreven door: prinsje 22-2-2012 9:07:31 |
Goedemorgen allemaal het is druk hier vandaag wel gezellig maar als je 1 van de laatste bent heb je al heel wat te lezen.Voor ik hier ben is er al heel wat gebeurd hier binnen en achter[zo noem je dat de stal].
Gisterenavond heerlijk gezwommen dan bewegen ons weer beter.Toen de pc aan en het was me druk .ja de familie in het midden en zuiden hebben vakantie .Weer veel bij gekletst.Dochter ver weg was ziek was minder maar kreeg gelijk allemaal berichtjes van familie.Hopelijk knapt ze snel op heeft net vakantie had daar naar carnavalsparade`s geweest en wilden gisterenavond maar dat was nog de vraag had al een hele dag op haar bed gelegen.
Vanavond naar a.s.schoonzoon op verjaardag moet nog wel een poosje knutselen gaan want zijn kaart is nog niet gemaakt kwam gisteren weer wat tussen en is toch wel leuk bij je cadeau een kaart.
Verder gisteren nog maar eens poffertjes gebakken had de boodschappenkast schoongemaakt zag nog 2 pakken staan dus maar eens een pak gebruikt en dat vindt mannetje wel fijn.
Zo dames ik ga weer verder,
Groetjes Anneke |
Geschreven door: thecala 22-2-2012 8:31:16 |
Prima geslapen na een paar drukke dagen. Wel een beetje duf nog, en spierpijn, maar, dat hoort bij feesten.
Vandaag rustig aan doen, morgen weet ik nog niet, en Vridjag het weekend weer in met werken. Of misschien maak ik er nog gewoon een " vakantie" weekend van, met niks doen.
Maar, wel streng met eten en drinken, vanaf vanavond is het " vasten" geblazen....Bij de Roomsen in elk geval. Weet niet of de Hervormden ook bepaalde onthoudingsdagen hebben.
De moslims hebben de Ramadan....Maar wel met het verschil, ze eten na zonsondergang, maar ook heel sober. Ik neem me elk jaar opnieuw voor in de vastentijd niet te snoepen, maar meestal lukt het me niet helemaal om niet toch eens tussendoor.....
Vrouwen hoeven niet mee te doen. Het is alleeen een " proeve van bekwaambeid " voor mezelf, of ik sterk genoeg ben om een tijd lang niet te snoepen.....
Op het koor werd ik er vroeger mee gepest ( zachtaardig ) als ik een gebakje weigerde. Het is zelfs aangehaald in een versje" Sommigen houden ramadan....."
Oeps, dat lag er " dik" bovenop dat het over mij ging. 
Maar, het zou wel bemoedigend zijn als de weegschaal ook zo vriendelijk zou willen zijn minder gewicht op de schaal te leggen..... |
Geschreven door: Gerja60 22-2-2012 8:06:07 |
Goedemorgen Allemaal,
Wat een drukte hier alweer, ik heb even niet zoveel te vertellen..
Vanochtend mijn zoon helpen en vanmiddag???
Mijn strijk ligt er nog, de stofzuiger mag er wel weer eens door, en ook mijn strijk ligt nog..
Maar met een zieke thuis, komt er weinig uit mijn vingers, zelfs hier lukt het even niet...
ik wens een ieder een fijne dagen geniet volop!!
groetjes Gerja |
Geschreven door: Monique2 22-2-2012 7:35:05 |
Goedemorgen,
Ik ga zo eerst even snel naar de markt om her nieuwe HJ te halen.
Daarna met de jongste dochter shopprn in RotterdamAlexander.
We gaan er heen met bus en trein.
Lekker daagje uit dus.
Groetjes monique |
Geschreven door: joli 22-2-2012 7:10:13 |
voor iedereen,
Zo de carnaval zit er weer op.
Gisterenavond hier in het dorp een grote lampjes optocht gehouden.
Alle carnavalswagens zijn met lichtjes versierd.
De straat verlichting is dan uit,het is heel druk ,de mensen komen van heinde en verre.
Daar zijn weer vroege vogels aan wezig,ik was wat later wakker vandaag.
Gisteren heel de dag geknutseld,van alles wat.
Vandaag wat in de huishouding doen,en mijn dagelijks loopje natuurlijk.

Van Joke.
P S Barbel van harte welkom bij de ochtentclub. |
Geschreven door: scapie 22-2-2012 6:44:40 |
Goedemorgen Sonja,Irene en wie volgen,
Sonja jij bent wel erg vroeg,jammer dat je niet zo goed slaapt.die honing helpt daar ook voor.ja een rustig dagje is ook welleens goed.geniet er van.
Irene gaat gezellig naar de bloemenwinkel,neemt het voorjaar denk al in haar kamer.
Ik blijf nu thuis ....ook wat verkouden,,snuf,snuf!
Ik krijg als ze het niet vergeten zijn koffiedrinksters.
dus even huisje door,makkelijk eten...nassie...en hobbyen tot ze komen.
mooie kaart gekregen van maand Februarie en mijn kaart vond ze ook mooi...gelukkig,ik had weer mijn gedroogde bloemetjes gebruikt.Barbel welkom in de ochtendclub!(ik weet niet hoe je die stipjes op je a krijgt?}
Allemaal een goede en fijne dag! ria |
Geschreven door: fantje1959 22-2-2012 6:19:19 |
564786[/img allemaal
pffff jemig Sonja wat ben je weer vroeg meis maar goed dat je een rustige dag voor de boeg hebt ik slaap momenteel wat onrustig dus wel later wakker maar maak niet meer uren helaas zou wel lekker zijn een keertje 
ik heb idd de knip niet dicht kunnen houden maar heb 9 euro uitgegeven dus is nog te doen he leuk kantje gekocht en roosjes en nog een boek onder de prijs dat is altijd leuk en wat plakkraaltjes dus ik kan weer aan de versier 
voor vandaag staan een controle bezoekje aan de doc op het program en een bloemenbon inwisselen die ik al een tijdje geleden van de zonnebloem kreeg omdat ik niet aan een andere activiteit heb deelgenomen en er zijn hier 2 plantjes die ineens de pijp aan maarten beginnen te geven dus een goed moment voor nieuwe
leuk alweer lammetjes Annelke echt al een voorjaarsbode als ze eenmaal geboren zijn 
en Barbel ook van harte welkom in ons ochtendgroetje gezellig dat je mee babbelt 
Teddy beterschap met Luna altijd vervelend als kids ziek zijn
verder iedereen 
groetjes Irene  |
Geschreven door: Sunchi 22-2-2012 3:06:52 |
Goeiemorgen allemaal
Irene ik ga je al wat te lezen geven, speciaal voor jou uit bed gekomen grapje. Neen hoor weer klaar wakker en al dat woelen in bed is voor niks goed. En Irene zoals verwacht niet met lege handen thuis gekomen? Joke het hoesten is nog `t zelfde, maar straks ga ik dan eindelijk honing halen en ga ik je middeltje uitproberen. Vaste of lopende honing nemen?? Gerja ik heb net als jij een hekel aan strijken maar met een muziekje op is het toch iets leuker. Anneke hebben de aanstaande mamaschaapjes een plekje gekregen? Ria heb je genoten van je rustige dag gisteren? Dat ga ik vandaag ook doen, geen plannen en gewoon wat relaxen. Inderdaad Teddy er zijn veel zieke mensen nu. Hoe is `t met Luna nu? Erg hé als zo`n kleintje ziek is. Hé Bärbel welkom op onze "ochtend koffieklets" Laat je gerust meer horen iedereen is welkom
Ik had het al geschreven maar vandaag ga ik wat relaxen, geen plannen gemaakt, gewoon wat dagdaaglijkse dingen doen eerst en dan .......aan de hobby
Ik hoop dat jullie ook een leuke dag hebben
Groetjes Sonja
|
Geschreven door: granny1 21-2-2012 11:59:12 |
Goedemorgen freubelaars !
Ik kom altijd wel rondneuzen bij HJ maar heb nog nooit ergens gereageerd en daar wil ik dus vandaag verandering in brengen en wat is er leuker dan iedereen een geweldige dag toe te wensen.
groetjes Bärbel ( granny01 )
|
Geschreven door: xTeddy 21-2-2012 10:30:05 |
Goedemorgen allemaal,
Gisteravond kwam Luna ziek thuis. Had diarree en alles wat ze at er weer uit gespuugd.
Vannacht gelukkig niet eruit gehoeven voor haar. Vanmorgen voelde ze zich al beter. Heeft alweer flinke trek, maar moest van mij toch nog even rustig aan doen met 2 beschuitjes. 
Maar het heerst nogal, al van meer mensen gehoord dat ze ziek zijn.
Gisteren al een stel tasjes in elkaar gezet voor Luna`s traktatie, maar toen was m`n taperunner op. Dus zo ff naar de winkel.
Vandaag geen plannen verder. Luna is vrij, dus niet naar de peuterspeelzaal.
Misschien vanmiddag beetje knutselen samen met haar.
Fijne dag allemaal en succes met het strijken vandaag. Ik ga ook nog een mandje wasgoed vouwen vanmiddag / vanavond. 
Liefs Teddy |
Geschreven door: scapie 21-2-2012 9:34:03 |
Goedemorgen allemaal,
Ik ben lekker al weggeweest, kleindochter was ook aan het zwemmen. nu wat kaarten afmaken,zie wel wat komt.
vanmiddag met manlief naar een aquarim winkel in Leiden.daarna denk op de koffie bij deze of gene.
Irene gaat er fijn op uit,Sonja gaat

Joke ziet net als ik wat er van komt,Gerja heerlijk knutselen met je kleinkids,en Anneke gaat haar schaapjes verzorgen .
Lijk me erg leuk werk.
Allemaal een héel fijne dag met veel knutselplezier!
Ria |
Geschreven door: prinsje 21-2-2012 9:02:46 |
Goedemorgen allemaal,hier is het nog steeds snuf en snuitje al gaat het wel wat beter.Het is wel fijn dat je het allebei bent.Gisteravond weer maar een nieuwe ui op de slaapkamer gezet vannacht gingen we hem toch ruiken dus weer wat lucht.Als dat zo is gaan we eerst maar zwemmen vanavond is weer goed voor de spiertjes vorige week hadden we er geen puf voor
Zo hier ook nog een strijkje .Oudste dochter is met haar vriend van het weekend geweest.Hebben zaterdag hun trouwringen uitgezocht en gekocht leuk hoor al de voorbereidingen van hun huwelijk.
Nog een paar kaarten maken voor a.s. schoonzoon die morgen jarig is en mijn zus volgende week.Gisterenavond uitgezocht wat ik wil maken dat bij hun past.Heb ik vorige week valentijnskaarten gestuurd en zijn er niet aangekomen daar baal je toch wel een beetje van heb ze allemaal gelijk op de postbus gedaan.
Zo ik ga eens eerst naar mijn schaapjes de meeste zijn in blijde verwachting dus ze moeten zo `s avonds maar binnen in de stal .we zullen eens een plaatsje voor hun maken.
Allemaal een fijne dag of alle goeds toegewenst voor degene die ziek zijn,
Groetjes Anneke |
Geschreven door: Gerja60 21-2-2012 8:33:11 |
Goedemorgen dames,
Hier ook weer mijn bed uitgewaaid, de wind blies precies over mij heen, de gordijnen stonden bol, heerlijk..
Vandaag niet veel bijzonders, het gewone werk en vanmiddag de kleinkinderen om op te passen,gezellig!
Leuk Irene, snuffelen in hobby winkeltjes, alleen daar kan ik al blij van worden..
Sonja, fijn dat het weer zo goed gaat met Jayden en nu maar hopen dat het ook zo blijft!!
En Joke, mocht je je vervelen, ik heb hier nog wel een strijk liggen, vind ik zeer vervelend klusje 
Maak er weer wat moois van vandaag!!
groetjes Gerja |
Geschreven door: joli 21-2-2012 7:05:55 |
voor iedereen,
Ik ben ook laat voor mijn doen,wel dikwijls wakker geweest vannacht en ben weer in dromen land beland.
Het maakt niet uit.
Irene veel plezier met je nnebloempje.
Sonja fijn dat het wat beter gaat met Jayden,en hoe gaat het met hoesten van je?
Ik heb vandaag een dag ,die ik nog in moet gaan vullen met iets.heel de dag zitten niksen is zo saai.
Maar dat komt wel goed.

Groetjes Joke. |
Geschreven door: Sunchi 21-2-2012 6:45:00 |
Goeiemorgen allemaal
Ik was laat voor mijn doen, kwart voor 6 eruit, en helemaal in de war, mijn man was al op en ik vroeg hem wat doe jij zo vroeg eruit, het duurde even voor ik doorkreeg dat het dinsdag is en hij dus moet gaan werken.
Ik heb gisteren toch nog meer gedaan dan ik eigenlijk van plan was, maar Jayden was zo mooi aan `t spelen, dus badkamer en keuken zijn al weer netjes. Daarna nog van `t zonnetje genoten in de veranda tot het me zelfs iets te warm werd...28°
Ik hoop straks mijn strijk te kunnen doen.
Irene veel plezier met je zonnebloempje en let op de centjes 
Voor iedereen een heel fijne dag en hopelijk ook weer met heel veel zon, daar fleuren we allemaal van op
Groetjes Sonja |
Geschreven door: fantje1959 21-2-2012 6:11:23 |
allemaal
ik dacht ik doe eerst al mijn andere internet dingetjes zoals de mail enzo dan heb ik hier iets te lezen voor ik ga schrijven maar nix hoor ben weer nummer 1 
heb niet zo veel te melden eigenlijk vandaag, ga straks met mijn zonnebloemetje naar het winkelcentrum, jawel ze wil eindelijk weer iets doen, dus zal wel geld uitgeven ook vandaag hihi zij is ook van de knutsel dus dat kan bijna niet missen danhe overal waar ze ook maar iets van knutselspul verkopen lopen we dan meestal wel eventjes binnen dus lege handen zullen we vast niet hebben als we weer op huis aan gaan 
gisteren nog eventjes 2 for ever friends beertjes kaarten gemaakt op de een of andere manier word ik altijd weer vrolijk van dat beertje en zeker van deze paas variant je krijgt gewoon eenbeetje voorjaar in je hoofd zal ze er vanmiddag eventjes op zeten
allemaal 
groetejs IRene  |
Geschreven door: xTeddy 20-2-2012 11:56:20 |
Goedemorgen allemaal,
het zonnetje schijnt weer lekker. Van mij mag de lente weer komen, daar heb ik wel weer zin in en ook wel beetje behoefte aan.
Zit niet zo lekker in m`n velletje. Is een lang verhaal, maar daar ga ik jullie maar niet mee vermoeien. 
In ieder geval schijnt de zon heerlijk en heb ik vanmorgen een mooie blauwe lucht gezien, dat geeft weer goede moed. 
Straks werken, ben benieuwd hoe vol de agenda staat. Begreep van mijn collega dat ze weer redelijk wat nieuwe patienten ingeboekt heeft.
Dit weekend lekker geluierd met de kids. Soms heb je dat gewoon nodig. 
Luna is deze week vrij, want het is vakantie. Dus morgen hebben we ook lekker de tijd voor elkaar.
Ben deze week bezig met traktaties voor haar afscheid. De tasjes zijn geknipt en gevouwen en de gaatjes voor de lintjes zitten er ook in. Ga ze zo in elkaar zetten en dan hoef ik ze deze week alleen nog te vullen en te versieren. Luna heeft al malletjes uitgekozen, dus ik kan van de week gaan stanzen. 
O Janneke, wat een gedoe zeg.... maar fijn dat je er weer bent. Jullie zijn maar druk met alle verbouwingen in het chalet en met jullie camper.
Ria heeft genoten van het concert en lekker rustig aan gedaan, net als wij hier.
Thea geniet nog even van het carnaval, lekker in haar eigen tempo. Je hebt groot gelijk.
Gerja veel plezier met je extra eters vanavond.
En Sonja, wat fijn dat het al beter gaat met Jayden. Geef hem maar een extra knuffel.
Veel plezier allemaal vandaag!!
Liefs Teddy |
Geschreven door: jalex 20-2-2012 11:29:38 |
Goeiemorgen allemaal, zo, daar ben ik weer.....we zijn een paar weken ergens anders geweest, omdat de waterleiding in onze chalet was bevroren......en waar we waren....daar was geen internet aansluiting, dus ff niet kleppen met iedereen.
Maar ja, er zijn ergere dingen. Sinds 1 week zijn we terug in putten en gelukkig is er niets kapot gevroren. Sinds 8 maanden hebben we deze chalet en weet je ook nog niet zo goed, hoe hij zich houd met zo,n strenge vorst....dat weten we nu dus wel en gaan we er iets aan doen. Zo gauw als het kan, gaat frans centrale verwarming aanleggen.......vandaag is hij al onderweg om radiators te gaan halen. Afgelopen week heeft hij de serre nog beter geisoleerd dan hij al was en dan maar kijken wat we nog meer moeten doen, zodat we de volgende vorst periode....wanneer dat ook mag zijn....goed door komen. Gelukkig hebben we in iedergeval nog een ander plekje waar we in noodgevallen naar toe kunnen....altijd makkelijk.
Afgelopen vrijdag ben ik naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest......in 1 woord....geweldig......en wat zijn er een hoop mensen die handwerken......ongeloofelijk.......heb nog een workshop zpaggettie haken gedaan......schitterend.....en natuurlijk nog een paar leuke hebbe dingetjes gekocht en zo sluit je dan weer een minder prettige periode af met iets leuks.....
Zo, lieve mensen.......ff weer lekker bijgekletst.......alles weer even gelezen van iedereen.....en zo zijn we weer op de hoogte.......heerlijk.
Heb het goed allemaal......blijf gezond en maak er een mooie dag van.......maar dat lukt denk ik wel met dit prachtige weer.
Groetjes van mij.....Janneke. |
Geschreven door: scapie 20-2-2012 9:49:46 |
Goedemorgen Allemaal,

Ik ben al naar het zwembad geweest..huisje door, eten klaar, nu even een bakje koffie ,zuigen en de badkamer nog misschien de buitenramen. kan ik zo bij hoor, binnen 10 minuutjes gebeurd.
Het was zaterdagavond heel fijn in Rhenen met het koor.wel een eind rijden.het volgend concert is 17 maart in Middelburg.nog verder .maar ik heb een dochter in West-Souburg wonen kunnen we gelijk daar een bakje doen,als het uitkomt ik ga ze deze week al vragen.
Gister een héel rustige dag gehad.naar de kerk,wat mallen er door gedraaid,boekje gelezen,muziekje geluisterd.
Wat hebben we het toch goed!!laten we er van genieten!
Sterkte en Beterschap voor wie het nodig heeft !
gr ria |
Geschreven door: thecala 20-2-2012 8:51:03 |
Vanmorgen toch eerst een piepklein beetje werken, anders wprdt het zo stoffig bij mij thuis , en dan kan ik ¨spinrag gaan vegen, in plaats van serpentine en confetti.
Ook nog een eindje wandelen, en dan zien of ik vanmiddag nog fit genoeg ben om naar een muziekuitvoering van een gezelligheidskoor, begeleid door acoordeon....
Gisteren een " rustdag " gehouden...Anders hou je het niet vol, hoor, want ik heb bewondering voor al die mannen van carnaval, langer dan 4 dagen achtereen de hele dag in touw, en oook een u urtje hier, een 2 uurtjes daar, op ziekenbezoek in het ziekenhuis ( dat gebeurt vanmorgen ) vanmiddag naar een Bingo, de scholen is altijd de Vrijdag, en er zijn hier zeker 5 lagere scholen, en een week van tevoren al een hele avond bij de gehandicapten.....
Hoe houden ze het vol. Ik vroeg eens iemand, lopen jullie op suikerwater en dextro puur , maar ze zeiden dat ze gewoon gedreven werden.
Wel zijn ze dan moe, ik heb het eens gezien van een nar, en die zag ik de week na carnaval in de kerk.
Hoe wit die jongen zag.....Echt moe....En er zijn mensen die hun stem kwijt zijn en tot zwijgen gedoemd.
Zo gek is het met mij niet, hoor. Morgen is alweer de laatste dag om uit de band te springen ....
Alaaf dus maar, voor al die leutvierders, en anders voor de mensen die er niet aan mee kunnen doen, of willen doen, of er een hekel aan hebben, veel sterkte....En de jarigen natuurlijk fijne dag vandaag. |
Geschreven door: Gerja60 20-2-2012 8:46:23 |
Goedemorgen dames,
Hier ook weer uit bed gerold, had niet zo`n haast vandaag.
Maandag is hier altijd zo`n van alles wat dagje..
Het huishouden al een beetje door geweest en dan straks naar Ikea, maar eerst even wachten dat de file`s die kant op, weg zijn...
En dan hoef ik alleen maar te zorgen dat ik op tijd weer thuis ben voor het eten vanavond, waar ik 2 extra eters verwacht!!
Een ieder, wat je ook gaat doen, maak er het beste van!!
groetjes Gerja. |
Geschreven door: Sunchi 20-2-2012 6:40:26 |
Goeiemorgen
Nee hoor Irene ik sliep niet meer, maar al bij al toch redelijk wat uurtjes slaap gehad met iets minder "blaffen"en om 4.30 op. Al kan het zijn dat ik straks nog even terug in bed beland. Ik had Jayden gisteren beloofd als ie vanmorgen wakker werd we samen even in het nieuwe bed gingen liggen dus belofte maakt schuld . Onze vent is nu aan de beterhand , al een paar dagen koortsvrij en gisterenavond heeft Bianca hem gebracht , zij en haar vriend moeten beiden werken. Nu blijft hij tot morgenmiddag. Dus ik zal niet veel doen maar vind dat natuurlijk niet erg.
Joke hier ligt ook wat sneeuw maar verder kan ik ook niet zien of het glad is. Ik verlang echt naar de lente en ik vermoed dat ik niet de enige ben
Ik wens iedereen een heel fijne dag en tot morgen
Groetjes Sonja |
Geschreven door: joli 20-2-2012 6:34:39 |
voor iedereen,
Ik weet niet of het glad is buiten,het blinkt wel een beetje op straat.
Irene gaat naar de prikpost,hopen dat je een goede uitlag krijgt .
Gisteren lekker zitten knutselen.
Vandaag even nog wat 
En voor de rest ook geen plannen.
Maak er een fijne dag van,en geniet als het kan.
Groetjes joke.
 |
Geschreven door: fantje1959 20-2-2012 5:56:37 |
allemaal
ondanks dat ik wat later ben toch de eerste hier zie ik, hopelijk betekent dat voor Sonja dat ze nog lekker slaapt en en goede nachtrust heeft gehad met minder blaffen mijne was wat onrustig vaak wakker maar geen idee waar van en dan op kwart over 5 echt wakker dus als je het alleen qua tijd bekijkt heb ik uitgeslapen alleen voelt het niet zo 
vandaag eindelijk dat bloed eens laten prikken anders word het wel erg te laat voor mijn 3 maanden test maar goed dat is voor een keertje niet zo erg en daarna even door naar mijn oudste zonnebloemetje die is weer uit het ziekenhuis dus kan er weer eventjes een kopje koffie drinken daarna even een paar boodschapjes en dan weer naar huis
wat er verder op mijnpad komt geen idee dat zie ik wel als het er komt 
allemaal
groetjes Irene  |
Geschreven door: Gerja60 19-2-2012 9:08:06 |
Goedemorgen dames,
Hier nog geen weerbericht gehoord, maar de vogeltjes fluiten en ik zit hier achter het glas in het zonnetje...
Vandaag een lekkere rustige dag, zo eerst naar de kerk en in de namiddag naar onze 2de zoon die vandaag 30 wordt.
Als ik het hier zo lees, ben ik een bevoorrecht mens..
Gisteravond lag ik er om half 11 in en met 1 onderbreking doorgeslapen tot 8 uur!!
Als ik dan lees hoe vroeg jullie al wakker zijn, wordt ik al moe....
Ik wens een ieder een hele fijne dag toe en geniet ervan!!
groetjes Gerja  |
Geschreven door: joli 19-2-2012 7:27:35 |
voor iedereen,
Ik ben ook wat later als anders,wel dilwijls wakker geweest vannacht.
Maar toch een beetje uitgeslapen.
Ik heb al een tip naar Sonja gedaan van wege het hoesten.
En Irene hierzijn echt de vogel al aan het fluiten.,of ze komen terug van carnaval vieren (ha ha)
Vandaag wat kaartjes afmaken.
Denk niet dat ik naar de optocht ga kijken ,daar wordt nogal veel regen verwacht.
Lekker thuis.bij de buis en p c.
Maak er een fijne dag van ,en geniet als het kan.
Groetjes Joke.
 |
Geschreven door: fantje1959 19-2-2012 5:35:19 |
allemaal
jeetje Sonja wat was je weer vroeg meis maar idd als je zo ligt te blaffen kun je beter opstaan danheeft blijven liggen weinig zin ook als je er niemand mee wakker zou maken ik heb gelukkig de ban weer doorbroken van veel te vroeg wakker het was nu bijna 5 uur dus ik kom weer terug op de oude tijd nu zien dat ik het vast hou 
vogels hoor ik momenteel niet veel hier joke dus dat waren denk ik ook niet de boosdoeners maar heb wel weer de sprei van me af gegooid misschien is dat het wel net als voor ik hem er op legde begin van de winter haha ik weet het ook niet hoor maar gelukkig ben ik uit die cirkel ontsnapt vanmorgen 
vandaag denk ik een dagje binnen blijven als ik zo de voorspellingen eens hoorde over winterse buien misschien eens een paar kaartjes afmaken heb geloof ik nog 3 geplakte plaatjes klaar liggen alleen nog even weinig ideen om er iets mee te doen maar als ik er straks voor ga zitten wie weet heb gister avond al een beetje door de creaties gesnuffeld en daar zijn vast wel wat ideen van blijven hangen ik ben altijd bang dat ik "teveel" op een kaart plak maar als ik dan weer bij de kaartjes van anderen kijk is juist dat "veel" wat de kaart leuk maakt lekker krom he haha ik moet gewoon die knop omzetten denk ik 
ik wens iedereen 
groetejs Irene  |
Geschreven door: Sunchi 19-2-2012 3:51:50 |
Goeiemorgen
Het zal net als gisteren weer een luie dag worden vrees ik. Maar nu omdat ik weer heel slecht geslapen heb. Hoestbuien..;en uiteindelijk maar opgestaan want zo hou ik natuurlijk man en zoon wakker. Straks eens op internet zoeken of er geen tips te vinden zijn tegen dat nachtelijk hoesten, want medicijnen van de dokter helpen ook niet echt. Gisteren 2 kaartjes gemaakt, hetlaatste moet ik nog inscannen. Heb ook een paar kaartjes bij mijn creaties geplaatst. Gelukkig hebben we onze hobby om ons toch nog en betje bezig te houden.
Ik wens jullie allemaal een heel fijne zondag
Groetjes Sonja |
Geschreven door: xTeddy 18-2-2012 10:45:36 |
Goedemorgen allemaal!!
Ik hoop ook dat het goedkomt met prins Friso. Een lage lichaamstemperatuur kan soms een heleboel voorkomen. Maar het is inderdaad toch een paar dagen afwachten hoe het verder met hem zal gaan.
Ik heb vandaag geen bijzondere plannen. Luna zit nu Mega Mindy te kijken. Dat vindt ze ook erg leuk. Voor mij wel even een verademing na 1000x Zandkasteel en Pippi Langkous. 
Mijn man gaat straks mijn autootje weer ophalen bij de garage. We hadden al een poosje problemen met de accu, die was al slecht. Maar nu bleken er ook problemen te zijn met de dynamo, waardoor de accu niet meer goed opgeladen werd. Was bang dat het heel duur ging worden, maar de kosten vallen gelukkig nog mee.
Verder wil ik vandaag nog graag een kaartje maken voor vrienden van ons, dus hoop daar tussen de bedrijven en kinderen door tijd voor te hebben. 
Ik hoop dat Jayden snel weer opknapt, ook niet leuk voor zo`n kleintje om zoveel ziek te zijn. En van een keelontsteking kun je behoorlijk beroerd zijn. Ik heb in december een hele fikse keelontsteking gehad, moest zelfs naar de KNO, omdat we bang waren voor een beginnend abces. Gelukkig viel dat wel mee.
Thea, sterkte vandaag. En veel plezier bij het carnaval vieren. Aan je kostuum zal het vast niet liggen. 
En de andere Thea veel plezier bij de workshop.
Succes vanavond met het koor Ria.
Liefs Teddy |
Geschreven door: Gerja60 18-2-2012 9:48:27 |
Goedemorgen allemaal,
Hier eerste wasjes alweer schoon en bijna droog..Badkamer en toilet al gepoetst, alleen de stofzuiger en dweil er nog door en dan houd ik het voor gezien..
En als er dan geen bezoek komt, ja ALS, dan trek ik mij terug op mijn kamertje en ga aan de knutsel....
Ik hoop ook dat het met Friso weer helemaal goed mag komen en hier kan je maar weer zien, ook prinsen zijn gewone mensen, die niet altijd even verstandig zijn...
maak er een mooie dag / weekend van!!
groetjes Gerja. |
Geschreven door: scapie 18-2-2012 9:00:11 |
goedemorgen allemaal ,
Hoop dat het mee mag vallen met Friso.
Ik wens beterschap en sterkte voor wie dat nodig heeft.
Ik ga vanavond zingen met koor in Rhenen,best weer ver.maar wel leuk ..van te voren het stadje in.
nu hier het dorp in voor de laatse boodschapjes voor het weekend.was draait.
alle een heel goed weekend....veel hopbbyplezier!
Ria |
Geschreven door: th1948ea 18-2-2012 8:06:25 |
Hallo Goede morgen.
Ga vanmorgen naar een workshop Kleur en Stijl.
Vriendin heeft mijn mee gevraagd!
Ben benieuwd???
Verder iedereen hele fijne zaterdag wat je ook gaat doen.....
Groet Thea.
 |
Geschreven door: Berber 18-2-2012 7:00:42 |
goedemorgen meiden
Ben ook al een paar uur wakker maar toch nog even blijven liggen juist draaien Dan maar koffie en de krant en daar word een mens niet vrolijk van En oei wat heb ik het vaak gezien mensen die de kracht van de berg niet zien en denken mijn gebeurt niets kom hier al jaren Heb genoeg ellende gezien om een boek mee tevullen Ben er bang van dat het niet meer de oude Friso word
Ach Jayden weer terug aan de antibiotica kan toch ook niet goed zijn bobonne(oma) moet hem maar lekker vertroetelen We hebben hier een rustig weekend hoe is het mogelijk alleen zo even om brood en een parika en lang mijn moesje en dan heerlijk geen verplichtingen meer
Maar met de meute hier weet je maar nooit in elk geval geen gealaaaaaaaaaaaaaaaaaf hier
Meisjes maak er een mooie dag van
knuf Ber |
Geschreven door: joli 18-2-2012 6:46:12 |
voor iedereen,
Ja het is verschrikkelijk wat er gebeurd is in Lech,laten we maar hopen dat het goed komt met Friso.
Geniet van het leven ,het is zo veranderd ,dat zie je zo maar weer.
Vandaag nog naar de supermarkt,met mijn zoon

Irene is steeds vroeger wakker,misschien al van de vogels die hoor ik hier al volop.
Sonja verwen Jayden maar lekker,zielig als ze zo ziek zijn.
Maak er een fijne dag van ,en geniet als het kan.
Groetjes Joke.
 |
Geschreven door: Sunchi 18-2-2012 5:51:16 |
Goeiemorgen allemaal
Ja Irene dat is bij mij net zo, mijn dag komt dan ook uren tekort, maar ja dat aan de pc zitten wil ik dan toch ook even doen dus alles schuift gewoon op. Maar het kan toch deugd doen zo`n paar uur extra slaap want je voelt je in de dag toch een stuk fitter.
Gisteren voormiddag onverwachts Jayden toch nog hier gehad. Dokter terug laten komen en nu moet de kleine toch terug aan de antibiotica omdat het toch te lang duurt. Hopelijk is hij er nu snel bovenop want hij begint er nu maar heel plattekes uit te zien.
Wat er met Friso is gebeurd vind ik ook erg maar er was gewaarschuwd de pistes niet te verlaten omdat er lawine gevaar was . Ik hoop natuurlijk ook dat alles met hem goed komt.
Vandaag wat boodschappen doen, wassen en verder weet ik niet wat er op de planning staat, straks maar eens horen of mijn man plannen heeft en anders lekker nog wat borduren
Maak er allemaal een leuke dag van
Groetjes Sonja |
Geschreven door: fantje1959 18-2-2012 5:11:56 |
allemaal
alweer super vroeg op vandaag kwart over 4 hield ik het niet meer uit in bed begint weer een soort van gewoonte te worden hopelijk doorbreek ik dat wel weer want ik vind 5 uur al vroeg zat nu zit ik al weer aanmijn 2de koffie terwijl het net 5 uur is 
lekker he Sonja dat je wat langer slaapt of heb jij ook dat je dan heel de dag die tijd soort van kwijt bent? ik merk het altijd heel erg als ik eenuur langer slaap dan 5 uur net als of ik dan heel de dag tijd te kort kom raar natuurlijk want ik doe niets om 5 uur alleenmaar een beetje aan de pc klungelen tot een uur of 7 
Voor de kuitkramp kreeg ik ooit van een arts de tip om elke dag een banaan te eten ( zat toen met een been in het gips) en dat helpt ook prima merk het ook meteen als ik er mee stop dat gaat hooguit 2 dagen goed en dan begint de narigheid
Thea zit helemaal in de carnavals sferen maar zullen alle feesten nog doorgang vinden na de gebeurtenissen in Lech? hoorde op tv gisteren dat er toch wel over word gedacht dingen af te lassen in maastricht en zo dus kan me zo voorstellen dat dat verder inhet land ook word gedaan
ik heb er ergens ook geen goed gevoel over of het allemaal wel goed komt daar als je hoort hoe lang hij onder die sneeuw heeft gelegen en gereanimeerd is vind het vooal erg voor Bea die krijgt de laatste jaren klap na klap en ja het is een sterkte vrouw maar dit gaat om haar kind denk dat je dat toch anders voelt dan alle andere akelige gebeurtenissen van de laatste jaren....
laten we maar duimen dat het allemaal goed gaat komen en veel positieve gedachten die kant opsturen
allemaal
groetjes Irene  |
Geschreven door: xTeddy 17-2-2012 10:48:07 |
Goedemorgen allemaal,
de rust is hier weer terug gekeerd na alle was en het opruimen van ons skiweekendje.
Luna is nu ook weer naar de peuterspeelzaal. Wij noemen het voor haar gewoon school, want het is zo`n lastig woord.
Sonja, Puk is inderdaad zo`n klaspop. Hij hoort bij een taalproject dat is opgezet voor peuterspeelzalen etc en dan met name voor kinderen met een taalachterstand. In 10 thema`s leren ze allerlei woorden en daarbij knutselen, spelen en zingen ze in hetzelfde thema.
En sommigen kinderen komen maar 1x per week. Daarom mag Puk een hele week mee. Op basisscholen is dat vaak maar een weekend. Op de basisscholen hebben ze weer andere klaspoppen. Zo heb je Ko (een vriendje van Puk) en Flip de Beer, maar het kan ook gewoon een logeerbeer zijn. Ik heb zelf met Flip de Beer gewerkt (toen ik nog in het onderwijs zat) en het is superleuk om te zien wat zo`n knuffel te weeg kan brengen in een klas.
Bij allemaal krijgen ze een schriftje mee om de avonturen in op te schrijven. En inderdaad doen veel ouders er foto`s bij.
Straks ga ik Luna weer ophalen. Ik hoorde dat de waterpokken weer heersen op de peuterspeelzaal, dus het zal mij benieuwen. Heb havermout in huis (helpt tegen de jeuk), dus ik zie wel wat er gebeurt. Niet te druk om maken.
Het zeepje in bed ken ik ook van mijn oma. Zelfs na haar overlijden hebben we die nog bij haar in bed gelegd.
Vanmiddag boodschappen doen met Luna, ondertussen ligt Sterre dan lekker te slapen. Mijn man heeft zijn eigen bedrijf en is veel thuis, dus dat is dan wel fijn.
Verder niet echt plannen, ik zie wel wat de dag brengt.
Komende week heeft Luna ook vakantie en dan gaat ze nog 1x naar de peuterspeelzaal. Dus ga nog afscheidstraktaties maken. Ik wilde kleine doosjes/tasjes maken met iets erin. Luna kan me vast wel helpen met versieren.
Tja.... en dan gaat ze vanaf 5 maart elke ochtend naar de basisschool. Ze zit dit jaar in een instroomklasje en vanaf volgend jaar dan in een gemengde kleuterklas. Ook weer spannend voor ons allemaal. Maar voor Sterre ook wel fijn, dan heb ik wat meer aandacht en tijd voor haar. 
Veel plezier allemaal vandaag en een hele fijne dag gewenst.
Liefs Teddy |
Geschreven door: Diesel 17-2-2012 10:19:24 |
Na een dag lekker ontspannen weg te zijn geweest,is het nu toch tijd om weer even wat in ons huisje te doen.
Vanmiddag nog even werken en dan is het weer klaar voor deze week.
Vanavond nog even kijken of ik nog tijd kan vrij maken om nog even te knutselen.
Groeten allemaal en een fijne en misschien wel creatieve dag.
Trijnie |
Geschreven door: scapie 17-2-2012 9:56:17 |
Goedemorgen allemaal,
ik ben naar zwembad geweest na tijd verslapen 730uur maar niemand kan me dat nog afnemen was ook een keer nodig steeds laat naar bed en vroeg eruit.
Ik heb gelijk mijn haar daar gewassen want buurmeisje komt ons haar doen.Vanmiddag misschien naar de markt.
Het zonnetje wil er steeds doorkomen..wie weet.
Allemaal wens ik toe wat juillie nodig hebben!
Geniet van wat je krijgt!
Joke fijn hoor dat het helpt ,ik zoek ook graag van die oplossingen,want medicynen..niet allemaal hoor ..kunnen soms nog ergere bijwerkingen hebben dan de kwaal.Thea is straks van elastiek(de spieren door het dansen)
Sonja de inloop is een zaal waar iedereen koffie of thee kan komen drinken,is opgezet voor mensen die alleen zijn ,maar iedereen mag.
Daar zijn dan 3a4 gastvrouwen bij om te luisteren,inschenken,spellen ,kaartenmaken gelijk voor goed doel,breien,sjoelen enz enz
Wij zijn op donderdag dan is het niet zo druk..6-10 man of vrouw.dinsdags zijn er wel 25 of meer.
dan hoor je hoe onrechtvaardig er met mensen wordt omgesprongen,maar ook fijne dingen...dus dat is de inloop...je mag zomaar komen inlopen voor wat gezelligheid met koffie. van 10-1145uur.
Fijne dag Ria |
Geschreven door: thecala 17-2-2012 8:48:16 |
Na een drukke avond, wat heel gezellig was en heel lawaaierig, toch lekker geslapen en nu fris en fruitig weer voor ( o achter ) mijn schermpje.
Vanmorgen rustig aan doen, vanmiddag weer naar het feest. Zolang ik er van kan en mag genieten, al is het maar een paar uurtjes of een paar dagen, het is zo weer Aswoensdag en dan begint de ernst van het leven weer.
Het spijt me voor de mensen die dit niet mee kunnen maken, wat voor feest of gezelligheid dan ook, en ik zal echt wel aan jullie denken, hoor, ik ben niet egoistisch, ook al feest ik zelf, zit er toch in mijn achterhoofd een plekje voor zieke of gehandicapte medemensen die het zoveel zwaarder of moeilijker hebben , en dat alle dagen en weken lang.
Ik zal deze dagen wel op HJ komen maar niet zo vaak, dat begrijp je wel.
En ook doe ik niet van alles verslag, want dat is alle dagen hetzelfde, met de muziek mee, pret maken, en dat is allemaal wel leuk, maar als je zo ca. 4 dagen lang ( doet me denken aan de vierdaagse , straks een variant er op ) hetzelfde schrijft, dan is het ook zo voorspelbaar.
Misschien maak ik straks een gedichtje, dat zet ik hier dan weer neer....4 dagen lang feesten wij maar door....( hihih) maar het is best vermoeiend....De ( feest ) beest uithangen.
Ik ga dat letterlijk doen, vanmiddag, door een Kermitpop zien aan mijn lijf te binden, maar ik moet nog wat verzinnen.
Vanmiddag plezier maken in de woon en zorg , daar zal ik wel de jongste zijn tussen allemaal oude mensen van dik over de 80....
 |
Geschreven door: Gerja60 17-2-2012 8:29:53 |
Goedemorgen Allemaal,
Vanochtend van de wekker wakker geworden, wat bijna nooit gebeurt,
Maar de boswachter heeft vannacht zo`n beetje het hele bos omgezaagd en na dat hij vertrokken was, ben ik nog even ingedut...
Kan nou niet zeggen dat je dan fris wakker word..
Vanochtend roept de plicht, de boodschappen voor een week moeten weer binnen gesleept worden, gelukkig zijn we nog maar met z`n 3en en niet meer met z`n 7enen.
En verder vandaag niks, helemaal niks.....
Ik wens jullie allen een fijne dag toe!!
groetjes Gerja |
Geschreven door: Sunchi 17-2-2012 7:20:57 |
Goeiemorgen
Ik denk dat mijn hersencelletjes het wisten dat ik net als Irene en Joke vandaag ook geen plannen heb en dat ik daarom langer geslapen heb. Eén keer er uit geweest vannacht om 2 uur maar dan toch mar lekker in mijn warme bed . En wel een paar keer even terug wakker geweest maar telkens omgedraaid en verder geslapen, en toen was het ineens 6.30.
Vandaag enkel om 8.30 voor de laatste keer naar de kine en verder niks meer te doen...zalig. Misschien nog wat hobbyspulletjes opruimen maar ik zie wel. Irene ik ga mijn fiets nu ff uitproberen, kan ook zijn dat ie wat last had van de kou. De zon is met vakantie denk ik maar als het maar al droog blijft ben ik ook al tevreden, zo blijven ook mijn ramen iets langer proper Joke soms zijn die huismiddeltjes beter dan al die rommel van de aphotheek, ik hoop voor je dat het blijft helpen want krampen kunnen pijn doen hé.
Zo nu toch maar een beetje gaan doen want de vaatwasser laadt zich niet zelf uit en dan me opfrissen om naar de kine te gaan
Maak er allemaal een fijne dag van
Groetjes Sonja
Oh ja dat wil ik nu al lang vragen, Ria wat moet ik me oorstellen bij "de inloop"? |
Geschreven door: joli 17-2-2012 6:59:53 |
voor iedereen,
Irene ik heb ook zo,n dag,geen verplichtingen.
Ik heb misschien een tip voor degene die er ook last van hebben .ik had heel dikwijls kramp in mijn benen s,nachts,
En ben bij bij oma weet raad aan het kijken geweest.
Daar stond een stuk sunlicht zeep onder het hoeslaken leggen bij je benen
Na 3 nachten geen last meer gehad.als het zo blijft.
Baat het niet dan schaadt het niet.
Ik wens jullie een fijn weekend.
Groetjes Joke,
 |
Geschreven door: fantje1959 17-2-2012 5:12:42 |

wat vreemd met die fiets Sonja, ik moest er eerst eens over nadenken fiets opladen? huh? maar toen viel ineens het muntje weer dat je zo`n fiets met batterij hebt maar zou er toch even naar laten kijken je zou bijna denken een los contactje of zo
en nee Thea je was dus niet de eerste Sonja en ik waren je al voor je was duidelijk nog niet wakker maar je haartjes zijn mooi geworden heb de foto`s bewonderd en je ziet er echt een stuk jonger uit zo
fijn dat je mallen zijn heel gebleven Joke zou zonde zijn geweest wel sneu voor je vriendin dat koste weer een rib uit haar lijf zo`n nieuwe machine maar ik zou er ook niet meer buiten willen hoor gebruik hem niet dagelijks en als ik hem gebruik maak ik meteen een voorraadje maar vroeger kocht ik stansjes en dat is een stuk kostbaarder dan ze zelf uitstanzen 
ik heb vandaag een lege dag voor me geen plannen gemaakt dus zie wel wat er op mijn pad komt zou de zon wel eventjes willen zien maar ja dat zal wel ijdele hoop zijn als ik de weersvoorspellingen mag geloven 
allemaal
groetjes Irene  |
Geschreven door: prinsje 16-2-2012 9:14:09 |
Goedemorgen allemaal ,hier is het snuf en snuitje met allebei maar dat gaat ook wel weer over.
Zo nog niet veel geknutselt van de week een boerinnendag gehad en gisterenavond een jaarfeest.Vanmorgen weer maar weer eens goed aan de slag.Ja doe je de pc aan en is weer een verslag van dochter moet je toch eerst lezen.
Zo vind je dochter haar appartement schoonmaken en wassen ook nog eens ontspannend ze had een dagje vrij.Familie heeft het ook gelezen dus krijg je daar ook bericht van maar wel leuk hoor .Beginnen we gewoon weer later ja plannen moet je vaak overnieuw doen hoor Gerja hier wel.Ria heeft het ook gezellig met haar kleinkinderen dat is echt genieten.Joke helemaal blij dat haar mallen heel zijn gebleven.Thea een leuke avond gewenst ja daar in het zuiden staat de carnaval voor de deur.Irene is al druk aan het boodschappen doen en sonja was wel een zeer vroege vogel .Ik heb te doen met Jayden.
Een poes slaat ook alarm voor de deur komt net thuis van zijn wandeling die wil ook wat.
Het gaat iedereen verder goed vandaag.
Groetjes Anneke |
Geschreven door: Gerja60 16-2-2012 7:51:04 |
Goerdemorgen allemaal,
Kennen jullie dat, allerlei plannen heb je gemaakt, maar komt weer allemaal niets van....
Mijn kaartje ligt nog steeds zoals hij zondag ook lag!!
Vandaag zijn de kleinkinderen hier, dus ook dan komt er niets van borduren, maar ooit....
Vervelend zeg dat Jayden weer zo`n koorts had, hoop dat het snel beter gaat, zo,n ventje heeft er zo van te lijden..
Ik wens een ieder weer veel plezier toe, of het nu met de boodschappen is of met kleinkinderen, geniet van alles!!
groetjes Gerja |
Geschreven door: scapie 16-2-2012 6:57:07 |
Goedemorgen allemaal,
Naar het Inloophuis en gelijk de 2ehands kaarten meenemen..het zijn er ondertussen wel 100 die gerecycled zijn.
als er nu komen zoeken we ze goed uit en doe ik ze netjes in de doos tot ik weer zin in zoiets heb.je wordt een beetje een robot.
Je moet zelf weer iets van jezelf doen hé?
Verzinnen hoe en wat.creéren noemen ze toch zoiets?
Gister naar dorp geweest met dochter en kleindochter. nu komen er drie kleinkids eten en breng ik ze weer naar school.
Moeders heeft nachtdienst en ligt in dromenland.en pa middagdienst.
Heb gisteravond het eten voorbereid want zij eten heerlijk ,zijn nog in de groei.12,10 en 8 jaar dus dat wordt gezellig.
geen zwembad,even 
en dan alles inpakken voor de inloop.
Wens ieder een heel fijne dag!
Ria |
Geschreven door: joli 16-2-2012 6:31:56 |
voor iedereen,
Het goede nieuws ,mijn mallen zijn er heel uitgekomen,maar ze moesten er met grof geweld uit dus de machine kapot.
Maar mijn hobymaatje heeft ondertussen al een nieuwe gekocht,die is weer helemaal blij.
Sonja ,je was inderdaad vroeg wakker,doe maar een lekker dutje vanmiddag.
Irene heeft geen breiwol gevonden,maar het is wel schoon achter de bank.
Dat heb je van die plaatsen in huis,waar je niet goed bij kan,bv achter de tv kastmet al die draden.
Maar ik zeg altijd daar zijn leukere dingen dan poetsen JA TOCH.
Vandaag nog een kaartje afwerken voor mijn zus ,die wordt 70 jaar.
Verders zie ik wel wat er op mijn pad komt.
Een fijne dag,en geniet als het kan.
Groetjes Joke.
 |
Geschreven door: thecala 16-2-2012 6:17:24 |
Weet niet of ik de eerste ben, maar mijn slaap was uit. Dat kwam door Bonnie St. Claire....Wattuh ?
Ik had gedroomd van Dr. Bernard, dat liedje, met Ron Bransteder, en toen dacht ik, zij heette Bonnie, maar hoe nog meer ?
Ik kon absoluut niet op haar artiestennaam komen en toen ben ik er gewoon uitgegaan en heb op Wikipedia de titel ingetoetst, en het was dus St. Claire....
En dan natuurlijk het nummer draaien.....Met Ron Brandsteder in zijn jonge jaren. Dat was me toch een stuk....
Vandaar kwam ik op carnavalsmuziek. Ik ga vanavond fjeeste.....Dus, als je de klok hoort luiden, dan trek ik aan de bel voor het laatste rondje...
Er wacht me een leuke muziekavond. Van 11 over 8 tot 11 over 11, volgens mij, dus, ik moet mijn krachten maar een beetje sparen vandaag, dat ik er vanavond tegenaan kan...Waar tegenaan ? Dat weet ik nou nog niet. Dat zie ik vanavond wel.....
Als ik er dan ook maar weer los van kan komen, en dat is meestal niet zo, na een muzikale en drukke en ietwat lawaaierige avond....
Meestal slaap je dan niet direct, maar, je moet er wat voor over hebben....
Ik ga nog even " opwarmen " onder het dekbed, niet meer slapen, maar gewoon even nog genieten van je bedje.....
 |