Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei bij iedere bestelling een verrassingspakketje. Bij de Opmerkingen kunt u uw pasnummer vermelden.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u fotolijm collal 50 ml 1,40 pst nu 3 voor 3,= en foamtape/foamblokjes1,15 pst nu 2 voor 1,90 26 mei opendag/opruimingsdag van 9.30 tot 15.30 uur Zie advertentie elders in deze krant

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Wat eten we vandaag? - Kookkunsten

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Wat eten we vandaag? - Kookkunsten

Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  23-5-2012 17:51:07
Afbeelding van inekedc1rijst gekookt met een gesnipperde ui..
met ommeletten met citroenmelisse en courgette
Geschreven door: connyvk  Bericht voor opstellen voor connyvk  23-5-2012 14:04:14
Afbeelding van connyvkIk ga wat grillen, lekker buiten.
gekruide steak en wat spiesjes met groente en vlees,
stokbroodje en salade erbij.
rabarbermoes en vanillevla.
Geschreven door: j.penders  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor j.penders  23-5-2012 13:41:52
Afbeelding van j.penderskortelet aardappels en boontjes
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  23-5-2012 13:21:18
Afbeelding van detoliTortellini met ham en een kaassaus.
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  23-5-2012 13:05:01
Afbeelding van Chaootjesla met gebakken champignons enzo
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  23-5-2012 12:58:29
Afbeelding van thecalaRode kool met hachee.....En appelmoes.....En aardappelpuree.....Lekker dus.....Waarschijnlijk een schaaltje kookpudding met vanillesmaak......en een lepeltje jam.....
Geschreven door: Chantal33  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chantal33  23-5-2012 12:23:31
Afbeelding van Chantal33gekruide couscous met kip, abrikoos, rozijnen en groenten
Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  23-5-2012 12:19:53
Afbeelding van BerberBrocoli met kaas saus ,piepers ,karbonade ,komkommersla
Geschreven door: s.pullen  Bericht voor opstellen voor s.pullen  23-5-2012 11:44:09
Afbeelding van s.pullenWe eten vandaag Wortels en dopwerten en een gehaktballetje (Mijn moeder had voor 2 dagen klaar gemaakt).

Morgen eten we sla met gekookte piepers en biefstukje.

Als toetje vla/yoghurt/fruit.

VRIJDAG BBQ dag..
Geschreven door: dream  Bericht voor opstellen voor dream  23-5-2012 11:41:48
Afbeelding van dreamzelfgemaakte huzarensalade met alle toeters en bellen erbij, lekker bij deze zonnige dag, wel veel werk maar dan heb ook wel iets lekkers
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  22-5-2012 9:34:11
Afbeelding van detoliGekookte aardappelen, rode bietjes en een gehaktbal.
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  22-5-2012 9:21:04
Afbeelding van thecalakrieltjes met sperziebonen en een slavink....
frambozenijsje
Geschreven door: connyvk  Bericht voor opstellen voor connyvk  21-5-2012 18:54:48
Afbeelding van connyvkEen rundersteak
sperzieboontjes
gebakken aardappelen
griesmeel met saus voor man een kleindochter
voor mij een verse schijf annanas.
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  21-5-2012 18:28:41
Afbeelding van inekedc1we hadden op de kookklup pizza dag.. dus eerst met zijn allen het deeg gekneed.. verse gist bij de turkse bakker gehaald..
en toen belegd met allerlei heerlijkheden..een bakplaat pizza met tonijn en ansjovis en tomaat en verse basilicumblaadjes olijven en kaas was er eentje..
een ander was met gehakt en schijfjes banaan en tomaat en ansjovis.. verrassend lekker en een variatie op de hawaiversie met ananas.
de 3e bakplaat was met champignons en gehakt en tomaat en kaas en schijfjes turkse worst..ook weer met verse basilicumblaadjes..

heerlijke dikke zachte bodem en rijkelijk gevuld.. zoals pizza hoort te zijn!!
niet die karige zoute krengen die je kant en klaar koopt en alleen bakt... die hoef ik niet!!!
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  21-5-2012 16:01:32
Afbeelding van fantje1959ik bak vandaag een eitje met een turks worstje en turks brood
je gaat er wel van walmen maar mmmm tis zo lekker
Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  21-5-2012 15:56:30
Afbeelding van Berbermacaronie
Geschreven door: ekenit  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ekenit  21-5-2012 15:54:22
Afbeelding van ekenitEen lekkere maaltijdsalade met gerookte kip voor mij en voor manlief sla met gebakken krieltjes en een gegrillde schouderkarbonade. Vers fruit na.
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  21-5-2012 15:53:57
Afbeelding van detoliRijst en vlees in hemjessaus.
Geschreven door: Mechelke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mechelke  21-5-2012 15:52:39
Afbeelding van MechelkeGekookte aardappelen, kip en koolrabi met een groentesaus
Geschreven door: j.penders  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor j.penders  21-5-2012 15:45:18
Afbeelding van j.penderskip tandori
Geschreven door: thecrow  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecrow  21-5-2012 15:23:08
Afbeelding van thecrowvandaag eten wij gekookte aardappelen met witte bonen in tomatensaus en een lekker slavinkje erbij.
Geschreven door: ellyelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ellyelly  21-5-2012 15:17:30
Afbeelding van ellyellywitlof met roomsaus, gekookte aardappels met jus (hihihihihi), varkenshaasje met pepersaus
( wat een sausjes he ) hihihihi
en vla toe
Geschreven door: dream  Bericht voor opstellen voor dream  21-5-2012 15:06:35
Afbeelding van dreamverse sperzieboontjes, drumsticks, aardappelschotel en `t toetje weet ik nog niet
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  21-5-2012 12:56:35
Afbeelding van thecalaAardappelpuree met goulash.
Vanille kookpudding, met een lepeltje pruimenjam
Geschreven door: Monique2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Monique2  19-5-2012 21:08:30
Afbeelding van Monique2Net naar Chinees geweest, lekker buffet en wokken. heerlijk.
Geschreven door: Epipo  Bericht voor opstellen voor Epipo  19-5-2012 21:01:10
Afbeelding van EpipoVandaag naar de kinderboerdrij gegaan ,heel gezellig ,
daarna lekkere nassi gemaakt met kip en sateh mmm
Fijn weekend allemaal, van Epi
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  19-5-2012 20:05:06
Afbeelding van inekedc1gisteren een salade gemaakt met surimi (2 pakjes) in stukjes en sla en ui en knoflook en geraspte peen
en daarbij rijst
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  16-5-2012 18:09:09
Afbeelding van inekedc1nu eet ik rijst met vis.. en witte bonen in tomatensaus..
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  16-5-2012 18:07:15
Afbeelding van inekedc1gisteren had ik 4 kleinkinderen op visite en die wilden kip..
dus 6 grote poten gedeeld in onderbootjes en bovenkarbonades..
daoud mijn oudste kleinzoon maakte de marinade saus..
hij gooide van alles door elkaar.. en het smaakte nog lekker ook..
(paprikapoeder, peper, zout,ketjap, peterselie,fijngesneden ui en knoflook, olie)
ik heb de poten 10 minuten voorgekookt.. en de poten toen een kwartier in de marinade laten staan..daarna in de oven gezet.. 2x een kwartier.. na een kwartier omdraaien..
daarbij hebben de meisjes winterpeen geraspt en 2 sinasappels geperst en dit door elkaar gedaan als salade..
rijst er bij gekookt met in dezelfde pan ook een scheut olie en een gesnipperd uitje en gedroogde peterselie en zout.
als warme groente hebben ze alle 4 citroenmelisse geplukt in de tuin.. en dat heb ik gesnipperd en met ui en knoflook geroerbakt..
we hebben met ilias en tarik hun vader erbij gesmuld..
er werd door de kinderen gevochten om wie de overgebleven kippendelen mocht verorberen..
dat ging dus maar dmv loting..
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  16-5-2012 18:00:04
Afbeelding van inekedc1mandag had ik weer gegeten op de kookklup..
van alles bij elkaar..
namelijk..
gevulde deegrollen.. naar bosnisch recept.. heel dun brooddeeg gevuld met fetakaas of aardappelen..
en daarna gehaktballetjes met gebakken aardappelen en verse spinazie..
de gehaktballetjes waren heerlijk.. met als extraatje deze keer.. een half zakje geraspte ouwe kaas wat er nog stond er door..
en niet in een koekenpan,. maar in de oven gegaard.. dus alle vet eruit!
de spinazie was op zijn indisch klaar gemaakt.. met ui, knoflook en sambal..
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  14-5-2012 11:29:07
Afbeelding van fantje19592de helft van de sudderlapjes, worteltjes, aardappel en yoghurt toe
Geschreven door: s.pullen  Bericht voor opstellen voor s.pullen  14-5-2012 11:22:27
Afbeelding van s.pullenWe hadden gisteren zelfgemaakte bami gegeten.
Omdat we nog satésaus over hadden, eten we vandaag een broodje warm vlees.

Woensdag weten we ook al wat we gaan eten. Roerbakgroente met sweet `n` sauer sausje en rijst.

Dinsdag is nog niet bekend. Dacht iets van Rauwe witlof
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  14-5-2012 10:53:33
Afbeelding van detoliRijst met roergebakken witte kool prut.
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  14-5-2012 10:48:20
Afbeelding van thecalachampignongsoep
bami
vla met appeltaartsmaak
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  13-5-2012 21:17:58
Afbeelding van inekedc1ik had een soort high tea bij mijn moeder vanmiddag..
dus.. thee en ook chocomelk.. en appeltaart en toastjes met zalm en een salade van sla/tomaat/geraspte peen/ui/feta...
Geschreven door: Chantal33  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chantal33  13-5-2012 18:22:32
Afbeelding van Chantal33gekookte aardappels, spinazie a la creme, gekookt eitje en een rundervink
Geschreven door: Epipo  Bericht voor opstellen voor Epipo  13-5-2012 17:42:38
Afbeelding van EpipoGroentensoep met broodjes
Geschreven door: ellyelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ellyelly  13-5-2012 17:19:17
Afbeelding van ellyellygebakken aardappeltjes, kippenrollade met heerlijke frisse sla
en natuurlijk een toetje toe
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  13-5-2012 17:17:13
Afbeelding van henniebeerManlief kookt (zoals iedere dag), verse aspergers, biefstuk, en voor de rest weet ik het nog niet, hij is bezig met een voorafje en dat is een verassing, dus ik ben heel benieuwd.
gr. Hennie.
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  13-5-2012 16:30:02
Afbeelding van thecalaDuits biefstukje met uiensnippers, vlaamse frietjes en Nederlandse Boernvla....Dus, ik ben internationaal bezig. Het drielanden menu ( hihi )
Geschreven door: corbor  Bericht voor opstellen voor corbor  13-5-2012 8:57:28
Afbeelding van corborasperges
frietjes
biefstukje

toe zelf gemaakte rabarber taart
en lekker!!!!!!!
nog nooit eerder gemaakt maar heel goed gelukt
fijne zonnige moederdag
Corrie Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: knipmiepje  Bericht voor opstellen voor knipmiepje  13-5-2012 8:29:15
Afbeelding van knipmiepjeVanmiddag Gourmetten...
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  13-5-2012 8:15:24
Afbeelding van CreahannieIk laat me vandaag verrassen.......
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  13-5-2012 5:46:18
Afbeelding van fantje1959vandaag lekker sudderlapjes met boontjes, aardappels en yoghurt toe
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  13-5-2012 1:51:54
Afbeelding van inekedc1ik had helemaal geen trek in hartig.. dus heb ik alleen pap gemaakt.. op zijn indisch
dus dan heet het bubur.. das rijst heel smeuig gaar koken in kokosmelk met 1 rondje gula djawa.. oftewel palmsuiker..
daarbij had ik er een paar zoete aardappelen in stukjes meegekookt..
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  12-5-2012 13:47:44
Afbeelding van CreahannieRijst en een roerbakschotel van kipfilet,suger snaps en gele paprika met zoetzure roerbaksaus.
Geschreven door: RINA  Bericht voor opstellen voor RINA  12-5-2012 13:08:34
Afbeelding van RINAbroodje shoarma met knoflooksaus en veel rauwkost en als toetje lekker bakje aardbeien vla
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  12-5-2012 12:48:09
Afbeelding van detoliLasagne en gemengde sla.
Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  12-5-2012 12:33:44
Afbeelding van BerberHapjes en snapjes dochter is jarig
Geschreven door: connyvk  Bericht voor opstellen voor connyvk  12-5-2012 12:16:39
Afbeelding van connyvkverse groentensoep
broodje hamburger.

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website