Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshopjannie
Nu nog grotere keuze in wol en hobbyartikelen, wij hebben bijna alle dots stickers in voorraad

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

Kleurenfestijn
Met de HJSTAR pas krijgt u bij elke € 10,00 1extra klantekaart stempel. Stempels Marianne Design 15% korting. 10 stickervellen € 5,00 Linnen karton 10 voor € 1,50

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 24 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Regels Hobby artikelen gezocht

Geen stempelafdrukjes, stansjes, alfabetten, embossing- afdrukken/achtergronden en patronen.
Dit ivm de copyright die op deze producten van toepassing is.

Deze verzoekjes zullen verwijderd worden.

Opmerkingen en vragen in het bekende postvakje dames en heren, niet via het forum.

Haal je bericht weg als je het toegestuurd krijgt of hebt, zo houden we het overzichtelijk met elkaar.
1 Bericht per profiel toegestaan

Hobby artikelen gezocht - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Hobby artikelen gezocht - Hobby artikelen

Geschreven door: lizzy  Bericht voor opstellen voor lizzy  23-5-2012 15:50:59
Afbeelding van lizzyhoi ik heb een vraag

een klant komt met een afdruk van een stempel van een meisje met 2 staartjes en heeft een beer vast
kent iemand deze stempel en week ook iemand waar deze te koop is van die serrie zijn er ook van communie gemaakt

alvast bedankt groetjes mariska
Geschreven door: fetske  Bericht voor opstellen voor fetske  23-5-2012 13:26:09
Afbeelding van fetskeik zoek een knipvel van ariel de kleine zeemeermin en sesamstraat
wie heeft die en wil hem wel kwijt??

reacties graag in me postvakje
Geschreven door: Kalei  Bericht voor opstellen voor Kalei  23-5-2012 12:14:11
Afbeelding van Kaleiik heb inmiddels een hele hoop reacties gehad
ga morgen even in alle rust alles lezen
ben nl cijferblind dus moet goed opletten dat ik nix dubbelkoop
wordt vervolgd
-------------------------------------------
inmiddels heb ik de beide karsmallen en de QS4701 aangeboden gekregen zoek dus alleen nog de laatste 3
-------------------------------------------

Ik ben op zoek naar de volgende mallen:
bloc embossing van Kars: KB3503 en KB3506
quadrantmallen Marianne Design: QS4701, QS4703, QS4704, QS4706

Graag alleen tweedehands
(Ik zoek dus geen adressen van Webwinkels)

bvd
Marlien
Geschreven door: Beka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beka  22-5-2012 22:27:40
Afbeelding van BekaWie heeft er voor mij één of twee piramide knipvellen van een Baboesjka ter overname?

Trix
Geschreven door: ~Bianca~  Bericht voor opstellen voor ~Bianca~  22-5-2012 10:39:14
Afbeelding van ~Bianca~wie heeft deze magnolia mal en doet er niets meer mee.. ik wil hem graag overnemen.

Groet,

Bianca
Geschreven door: hilbrink  Bericht voor opstellen voor hilbrink  21-5-2012 15:45:48
Afbeelding van hilbrinkgoedemiddag hj maatjes

wie kan mij helpen aan 1 of 2 markeerringetjes voor het in het rond haken of breien,doe het nu met een veiligheidsspeld of
een draadje maar zo een klein hulpmiddeltje lijkt me handiger. ben al bij de hobbyzaak geweest maar moet je meteen een
doosje met 30 stuks kopen . misschien kunnen we ruilen voor iets anders.

groetjes ijda
Geschreven door: Astrid08  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Astrid08  20-5-2012 10:21:30
Afbeelding van Astrid08Hallo maatjes
Wie kan mij helpen aan 1 of 2 strijkkralenpennen en ik zoek ook huidskleur van de strijkkralen om te hobbyen met de kleinkinderen alles is wekom als je het niet meer gebruik wij zijn er erg blij mee
Dank u wel als u iets heeft graag antwoord in mijn brievenbus
gr astrid Een Roosje
Geschreven door: petvis  Bericht voor opstellen voor petvis  18-5-2012 19:26:13
Afbeelding van petvisHallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mallen voor kadodoosjes. Wie kan mij helpen aan een naam of wil ze zelf eventueel verkopen. Heb al gezocht op internet, maar kan niet zo goed iets vinden.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Geschreven door: 3dsamojeed  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor 3dsamojeed  17-5-2012 15:10:36
Afbeelding van 3dsamojeedHallo Hobby maatjes
Wie heeft er cuttlebug plaat c liggen en doet er niks meer mee
en wil mij er een plezier mee doen ,tegen redelijke kosten
andere platen zijn ook welkom
vrg annemieke
Geschreven door: lampje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor lampje  13-5-2012 19:37:05
Afbeelding van lampjewie weet waar ik kleine luciferdoosjes kan kopen
of iemand ze heeft er niks mee doet de maten van 6 x 1.5 x 1cm
om waxine zakjes te maken
gr Diny
Geschreven door: maratroost  Bericht voor opstellen voor maratroost  13-5-2012 18:42:14
Afbeelding van maratroostWie kan mij helpen aan een grote ribbelaar? Ik heb een kleine (8 cm breed), maar ik zoek dus de grotere versie. Er zijn ook ribbelaars geweest met afwijkende patronen b.v. golfjes. Wie heeft deze ergens in een hoekje liggen en wil er voor een klein prijsje afstand van doen? Je zou mij er erg blij mee maken.
Geschreven door: CreaMama07  Bericht voor opstellen voor CreaMama07  12-5-2012 22:26:38
Afbeelding van CreaMama07Wie kan mij helpen aan een leuke stempel van een zwangere vrouw bijvoorbeeld van Magnolia of iets anders leuks?
Alvast bedankt.
Geschreven door: Corry  Bericht voor opstellen voor Corry  12-5-2012 21:16:23
Afbeelding van CorryIk ben op zoek naar scor pal boekje nr 1 en 2.
Graag een reactie in mijn postvakje.
Groetjes en een fijne zondag Corry.
Geschreven door: vlindertje  Bericht voor opstellen voor vlindertje  12-5-2012 18:04:45
Afbeelding van vlindertjeHallo allemaal,

Wie heeft de Craftable CR1202 en wil hem wegdoen voor een leuke prijs? Het is de rechthoek.
Ik hoor graag je reactie in een pbtje.

Groetjes, José
Geschreven door: rosyblauw  Bericht voor opstellen voor rosyblauw  11-5-2012 11:13:37
Afbeelding van rosyblauwBeste hobbymaatjes,

Voor een verjaardagscadeautje ben ik op zoek naar de
hortensia stempel van Hero Arts.

Heeft iemand deze nog liggen en wil hem kwijt?

Alvast bedankt voor jullie reacie.

Groeten Marinka
Geschreven door: gerry1  Bericht voor opstellen voor gerry1  10-5-2012 20:58:17
Afbeelding van gerry1Hoi,hoi Allemaal
Ik ben op zoek naar een quickutz mal en wel de voetbal zoals op deze kaart
Wie o wie heeft hem liggen en doet er niets meer mee en wil hem tegen een leuk prijsje aan mij over doen??
Geschreven door: kicks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kicks  10-5-2012 20:24:23
Afbeelding van kicksHallo Dames

Ik zoek brokaat bladeren van Rayher in het wit, zilver en goud vind ik wel maar nergens witte heeft iemand er over of een adres waar ik ze kan kopen dan heel graag een bericht in mijn postvakje
Groetjes Ria
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  9-5-2012 17:27:59
Afbeelding van aliehelderWie o wie heeft er oosterse knipvellen en wil die ruilen
Geisha`s enzo
Ik zoek ze voor mijn moeder.

Gr Alie
Geschreven door: coraheikamp  Bericht voor opstellen voor coraheikamp  9-5-2012 12:15:02
Afbeelding van coraheikampWie o wie heeft de Magnolia stempel Achtergrond ` Ocean Background ` met het bootje

prijs in overleg hoeft niet nieuw te zijn mag wel

zie foto

Gr cora

Geschreven door: Vonne  Bericht voor opstellen voor Vonne  7-5-2012 12:09:03
Afbeelding van VonneTULP stempel Jalekro 94232/090 gezocht, heeft iemand die misschien, of een adresje waar ik hem kan kopen? Alvast hartelijk bedankt!
Groetjes, Vonne Zonnetje
Geschreven door: heng  Bericht voor opstellen voor heng  6-5-2012 21:08:33
Afbeelding van hengwie heeft er vierkanten embos folders en doet er niks mee ! en die ik over kan nemen voor een schappelijk prijsje ik bedoel de folders waar je het papier tussen doet en dan door de machine haalt
geef even een berichtje als je wat hebt
Geschreven door: naald  Bericht voor opstellen voor naald  4-5-2012 9:51:01
Afbeelding van naaldKleine katoenen lapjes gezocht

Wie heeft er nog kleine katoenenlapjes?

Ik wil ze graag ruilen met je voor d.m.c.garen

stuur mij een pb.

Willy
Geschreven door: sandy70  Bericht voor opstellen voor sandy70  4-5-2012 9:39:56
Afbeelding van sandy70Hallo allemaal,

Ik zoek van Joy de mal van het venetians masker.
Ik heb een leuke verrassinsenvelop hiervoor in ruil.

Alvast bedankt.

Groetjes Sandy
Geschreven door: carla1962  Bericht voor opstellen voor carla1962  3-5-2012 16:26:02
Afbeelding van carla1962hallo allemaal ik zoek mica vellen heeft iemand ze te koop voor paar centen of weet iemand waar je ze goedkoop kan kopen

alvast bedankt

gr carla
Geschreven door: kabouter  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kabouter  2-5-2012 18:21:08
Afbeelding van kabouterGraag zou ik theezakjes willen voor mandala,kunst en schilderijen van theezakjes.
Daar gaat veel inzitten dus kan alles gebruiken.
Groetjes Kabouter HJ
Dini
Geschreven door: MrsMartha  Bericht voor opstellen voor MrsMartha  2-5-2012 17:07:32
Afbeelding van MrsMarthaHallo allemaal,
Wat ik zoek, kan ik maar niet vinden. Misschien kunnen jullie bij helpen.
Ik zoek het knipvel waar de Opa en Oma opstaan die gebruikt is in een wedstrijd om kaarten temaken.
Ik ben zelf sinds kort Oma geworden en wil graag de 3D Opa en Oma gebruiken om het foto album van mijn kleinzoon op te vrolijken.
Wie weet wel nummer dat is, en nog belangrijker, bij wie koop ik die?
Alvast mijn hartelijke dank
Geschreven door: okidoki  Bericht voor opstellen voor okidoki  1-5-2012 13:06:14
Afbeelding van okidokiWie heeft er inkt en verf over om percamentkaarten te maken??????
liefst omgeving schiedam.
Geschreven door: Ilonka-L  Bericht voor opstellen voor Ilonka-L  29-4-2012 15:22:00
Afbeelding van Ilonka-LHallo Hobbymaatjes,

Ik ben op zoek naar 4 borduurpatronen.
Namelijk lente , zomer, herfst en winter.
Deze hebben ongeveer 12-14 jaar geleden in de margriet gestaan.
Wie kan mij hieraan helpen?

Groetjes ILonka
Geschreven door: ina1111  Bericht voor opstellen voor ina1111  27-4-2012 11:02:42
Afbeelding van ina1111hallo allemaal
wie o wie heeft er in zijn kast nog iets liggen wat ik zoek en doet er niets mee of wie weet waar het te koop is
ik zoek nl van die krasplaten zwarten en als je de afbeelding overheen krast komt er zilver of goud onder vandaan het is de bedoeling dat ze onberkast zijn of als je ze hebt met een beginnetje is het ook goed
ze waren vroeger overal te koop maar tegenwoordig minder
de gene die we het liefst willen is de 4 jaargetijden maar die is denk ik niet meer in de handel
Maar heb je er wat thuis liggen en doe je er niets mee hier zijn ze erg welkom.
We komen er wel uit hoe en wat

gr ina en opa en oma daar zijn ze voor
Geschreven door: lasize  Bericht voor opstellen voor lasize  26-4-2012 9:12:20
Afbeelding van lasizewie heeft er een scor-pal in inches te koop?
we worden het over de prijs wel eens.
groetjes van an
Geschreven door: weiner  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor weiner  23-4-2012 20:00:47
Afbeelding van weiner
Hallo HJ .mensen .

Ik ben op zoek naar de mal van Chrissie nr.6002-1001

Misschien heb jij hem wel en doet er niks mee .

Ik zou hem graag overnemen ,tegen redelijke prijs .

Reactie in mijn postvakje .Dank je wel en groeten Gerrie .
Geschreven door: Hannah61  Bericht voor opstellen voor Hannah61  23-4-2012 11:22:44
Afbeelding van Hannah61Ik wil mijn verzameling Hobbydols graag kompleet maken maar ik mis nog een aantal oudere nummers.
Wie heeft de volgende nummers nog en wil ze wel kwijt:
Nummer 9, nummer 11, nummer 16, nummer 28 en nummer 48.

Ik heb een aantal dubbel, ook diverser spullen, nieuw, te ruil maar ik wil er ook wel voor betalen, mail maar dan komen we er vast wel uit.
Of je nu één hebt of meerdere , ik ben blij met elke reactie,
groetjes, Hannah
Geschreven door: kimawari  Bericht voor opstellen voor kimawari  22-4-2012 19:46:47
Afbeelding van kimawariHallo allemaal,

Ik ben op zoek naar theezakjes van de AH Engelse Melange, ik heb er nog 17 nodig. En van de Super, Vanille zoek ik er nog 44.
Graag ruilen, helaas zijn de DE punten op.

Groetjes Yvonne

Iedereen heel erg bedankt voor het zoeken, de Engelse Melange heb ik. Ik zoek nu alleen nog maar de Vanille.
Geschreven door: niesje59  Bericht voor opstellen voor niesje59  21-4-2012 17:08:13
Afbeelding van niesje59Hallo!
Ik ben op zoek naar de stempel van Memory Box, Holiday Spirit Bear , ook de bijpassende snij mal. Als iemand deze niet meer wil, wil ik het graag horen. Dank je. Niesje
Geschreven door: karin59  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor karin59  21-4-2012 15:55:06
Afbeelding van karin59Hallo allemaal,

Ik zoek van die stoffen satijnen roosjes van 1 á 1,5 cm in allerlei kleuren, ook zwart, maar behalve zilver en goud.
Ik weet ook wel dat je die kunt kopen bij de ons bekende winkel en dat doe ik dan ook wel, maar daar hebben ze vooral pastel kleuren en ik wil wel eens wat anders.
Misschien dat bij jullie in de buurt ook zo`n winkel is en die van die felle kleuren of donkere kleuren heeft, dan hoor ik dat graag.
Maar als je wat hebt en je doet er verder toch niets mee dan wil ik wel ruilen. Hoe meer hoe beter!!
Laat maar weten wat je ervoor terug wilt en als ik dat heb komen we er vast wel uit.

Groetjes Karin
Geschreven door: jasja  Bericht voor opstellen voor jasja  20-4-2012 17:56:31
Afbeelding van jasjabeste hobbygenoten

ik ben opzoek naar hobbydots stickervel nummer 002 in zilver en goud
daar staan sterretjes op en korte golfjes.
heb je ze liggen in beide kleuren laat het me horen evenals je vraagprijs
dan komen we er vast wel uit
gr jasja
Geschreven door: hantumer  Bericht voor opstellen voor hantumer  19-4-2012 12:58:26
Afbeelding van hantumerWie heeft een patroon voor mij om een heksje te breien
Ik heb al gegoogeld maar kan niets vinden

groetjes Joukje
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  19-4-2012 9:06:22
Afbeelding van rianneke1Hallo

Op een beurs in Den Bosch heb ik bij een standhouder deze hele leuke borduurpakketjes gekocht voor een klein prijsje.
Graag zou ik nog meer van die pakketjes bij hun kopen voor deze prijs, maar jullie raden het al, ik weet natuurlijk niet meer welke winkel het was.
Dus mijn vraag is, weet iemand waar ik deze pakketjes voor een klein prijsje kan kopen, of weet iemand toevallig welke standhouder ik bedoel?

Alvast bedankt voor het meedenken hoor,
Gr Rianne
Geschreven door: ingriddej  Bericht voor opstellen voor ingriddej  18-4-2012 9:10:56
Afbeelding van ingriddejHallo ik ben op zoek naar paasstofjes om een krans te maken voor volgend jaar!!
Ik zoek dus bv stof met kippen kuikens,geel met bv witte stipjes,haasjes,konijnen,eieren,mandjes enzv enzv

Nartuurlijk krijg je de porto kosten terug en een leuke kaart :-) ik zou er heel blij mee zijn!!
Alvast hartelijk dank lieve groet ingrid
Geschreven door: stuijf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor stuijf  17-4-2012 11:24:31
Afbeelding van stuijfHallo,mijn naam is manna een ven de vele hobbymaatjes.
ik ben op zoek naar zweefkaarten,ik wil er best wat voor betalen hoor.
ik hoop dat jullie mij blij kunnen maken.

groetjes manna
Geschreven door: skoonheid  Bericht voor opstellen voor skoonheid  16-4-2012 16:11:31
Afbeelding van skoonheidHallo Allemaal

Ik ben op zoek na al de wat oudere knipvellen van de kerst snoesjes ik kanze nergens vinden ook niet bij marianne zelf. 3dhm005 3dhm006

Groetjes Skoonheid
Geschreven door: Nicegirl  Bericht voor opstellen voor Nicegirl  16-4-2012 0:39:02
Afbeelding van NicegirlHallo allemaal, ik ben opzoek naar de Making Memories Carousel...Ik kan hem nergens meer vinden en de hobbywinkel bij mij in de buurt kan hem zelfs niet meer bij de leverancier bestellen! Wie heeft er 1 en kan/wil hem missen of doet er helemaal niks mee???
Ik heb hoor het dan heeeeeel graag!

Groetjes Sandra
Geschreven door: Hobby-Angel  Bericht voor opstellen voor Hobby-Angel  15-4-2012 16:45:54
Afbeelding van Hobby-Angelwie oh wie heeft er nog house mouse stempels over die hij niet mee gebruikt, ik wil ze graag van je overnemen
groetjes en bedankt alvast
angelique
Geschreven door: scrapgek  Bericht voor opstellen voor scrapgek  15-4-2012 16:44:26
Afbeelding van scrapgekHallo

Wie weet waar ik KARS templates (mallen?) voor scrapbooking kan bestellen. Nergens meer te vinden.
Bij voorbaat dank voor de informatie

Geschreven door: tieske  Bericht voor opstellen voor tieske  15-4-2012 15:02:35
Afbeelding van tieskeHallo Hobbymaatjes

Ik ga volgende week voor het eerst na 8 jaar even naar Nederland en wil veel hobbyspullen vanuit Nederland mee terug nemen (hier is niets te koop en dus erg duur). Nu zoek ik alleen nog voor mijn snijmachine (die ik trouwens ook nog nooit gezien heb! ligt ook op me te wachten in Nederland) niet te dure snijmallen. Is er nog iemand die iets te koop heeft? Of zijn er adressen waar ik ze niet te duur kan kopen?

Hoop op reacties.

Tieske
Geschreven door: Gretha66  Bericht voor opstellen voor Gretha66  14-4-2012 19:16:48
Afbeelding van Gretha66Hallo allemaal.Ik ben opzoek naar diverse scrapbloemen maar speciaal naar de zogenaamde spiraaltjes of lange takjes met bloemen .Wat ik zoek zijn van de bloemmetjes die net of lijkt het of zijn ze om een stokje gedraaid in spiraalvorm.Weet iemand hoe die heten? En waar ik die misschien kan kopen? Hoop dat de uitleg zo ff duidelijk genoeg is.Ik zocht al een plaatje maar ja dan kan je niks vinden natuurlijk.Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen.Fijne weekend en de groeten van gretha
Het heeft wel wat weg van deze bloem maar dan helemaal gedraaid
Geschreven door: bonni  Bericht voor opstellen voor bonni  13-4-2012 23:18:05
Afbeelding van bonnihe maatjes
ik ben op zoek naar een mal van chrissie 6001/1018 is er iemand die mij misschien kan helpen?
alvast dank bij voorbaat
knuffie van bonni
Geschreven door: annetom  Bericht voor opstellen voor annetom  13-4-2012 15:46:03
Afbeelding van annetomHallo allemaal,
Wie heeft voor mij de tijdschriften Hobby Idee te koop.
Graag wil ik ze overnemen.
Maaike
Geschreven door: dinnetje  Bericht voor opstellen voor dinnetje  12-4-2012 19:54:09
Afbeelding van dinnetjeHallo Hj vrienden,

ik heb een vraagje, ik ben op zoek naar een boek voor mijn kleinkinderen.
Het heet:
taarten voor kids en is van annie Rigg

heeft iemand toevallig dit boek en wil die het aan mij verkopen voor een redelijk bedrag

alvast bedankt dinnetje
Geschreven door: heng  Bericht voor opstellen voor heng  12-4-2012 16:02:01
Afbeelding van hengHallo ik ben opzoek naar vierkante embos folders wie heeft ze en wil ze aan mij overdoen voor een net prijsje graag een pb tje
gr Gerrie

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring